Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Doležalová, Andrea ; Nováková, Věra (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii ve vybrané pojišťovací společnosti. Specifikuje základní pojmy marketingu a strategie a srovnáví je se skutečností. Obsahuje návrh marketingové strategie, který přispívá ke zvýšení tržního podílu a objemu produkce ve vybrané společnosti.
Proposal of Marketing Mix of a Selected Company
Kubíncová, Ema ; Slávik, Jozef (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with a company, that sells gastronomy supplies on the Slovak market. It focuses on the proposal of a marketing mix of a new ecological disposable food and drink packaging that the company intends to import from the Netherlands. The work is divided into three main parts. The first part is theoretical and explains the basic theoretical knowledge needed to understand the topic. The second part of the thesis is analytical and includes an analysis of the current marketing mix of the company and its marketing environment. The analytical part also includes a marketing survey, the aim of which is to find out the preferences of the target segment. The last part of the work presents proposals and recommendations in the field of marketing mix, formulated based on the results obtained through analyses.
Proposal of Marketing Mix of a Selected Company
Kubíncová, Ema ; Slávik, Jozef (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with a company, that sells gastronomy supplies on the Slovak market. It focuses on the proposal of a marketing mix of a new ecological disposable food and drink packaging that the company intends to import from the Netherlands. The work is divided into three main parts. The first part is theoretical and explains the basic theoretical knowledge needed to understand the topic. The second part of the thesis is analytical and includes an analysis of the current marketing mix of the company and its marketing environment. The analytical part also includes a marketing survey, the aim of which is to find out the preferences of the target segment. The last part of the work presents proposals and recommendations in the field of marketing mix, formulated based on the results obtained through analyses.
Návrh na zlepšení marketingové strategie společnosti Ferrum Plzeň,s.r.o.
Králová, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Ferrum Plzeň, s.r.o. Cílem této diplomové práce je zpracovat návrh na zlepšení marketingové strategie vybrané společnosti na základě zpracování marketingových analýz, které jsou podpořeny vlastním dotazníkovým šetřením. Teoretický část vysvětluje pojem marketing a zpracovává marketingové analýzy a marketingový výzkum. Praktická část se dělí na 2 kapitoly. První kapitola zahrnuje představení společnosti a vlastní zhodnocení marketingových analýz - SWOT analýza, analýza marketingového mixu a konkurenční analýza. Druhá kapitola popisuje specifika a zpracování dotazníkového výzkumu, který je zaměřen na malospotřebitele na Klatovsku. V závěru praktické části jsou zahrnuty návrhy a doporučení, které mají pomoci zlepšit postavení prodejen společnosti, stávající vztahy se zákazníky a přispět k získání nových.
Návrh marketingové strategie
Doležalová, Andrea ; Nováková, Věra (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii ve vybrané pojišťovací společnosti. Specifikuje základní pojmy marketingu a strategie a srovnáví je se skutečností. Obsahuje návrh marketingové strategie, který přispívá ke zvýšení tržního podílu a objemu produkce ve vybrané společnosti.
Marketingová strategie společnosti DECASPORT s.r.o.
Přívratská, Iveta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Škoda, Michal (oponent)
Za cíl této práce jsem si vytyčila analýzu marketingové strategie řetězce maloobchodních prodejen se sportovním vybavením Decathlon. Na základě této analýzy a zpracovaného dotazníkového šetření jsem stanovila návrhy a doporučení na zlepšení stávající marketingové strategie. Marketingová analýza se skládá z PEST a SWOT analýzy, analýzy konkurence a komunikace. Dotazník je zpracován komplexně, od povědomí o značce, vztahu potencionálního zákazníka k ní až po zásah veřejnosti firemní komunikací.
Company's marketing mix
Repaská, Kristína ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent)
Předmětem uvedené diplomové práce je analýza vytvořeného marketingového mixu nově otevřeného podniku a jeho následná optimalizace, resp. návrh nového. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V první části jsou uvedeny teoretické východiska a poznatky o marketingovém mixu a jeho tvorbě. Jde o základní poznatky o analýzách a krocích potřebných při definování jednotlivých prvků marketingového mixu. V druhé části je charakterizován podnik Coffee Beer Wine bar u Kemov, jeho současný marketingový mix a návrh optimalizovaného marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.