Název: Marketingová strategie společnosti DECASPORT s.r.o.
Překlad názvu: Marketing Strategy of DECASPORT s.r.o.
Autoři: Přívratská, Iveta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Škoda, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Decathlon; komunikace; marketingová strategie; marketingové analýzy; sport; communication; Decathlon; marketing analyses; marketing strategy; sport

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50169

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206975


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet