Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti DECASPORT s.r.o.
Přívratská, Iveta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Škoda, Michal (oponent)
Za cíl této práce jsem si vytyčila analýzu marketingové strategie řetězce maloobchodních prodejen se sportovním vybavením Decathlon. Na základě této analýzy a zpracovaného dotazníkového šetření jsem stanovila návrhy a doporučení na zlepšení stávající marketingové strategie. Marketingová analýza se skládá z PEST a SWOT analýzy, analýzy konkurence a komunikace. Dotazník je zpracován komplexně, od povědomí o značce, vztahu potencionálního zákazníka k ní až po zásah veřejnosti firemní komunikací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.