Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení práce manažera
Humlová, Veronika ; Ducháček, Jan (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvíjení manažerských dovedností osobnosti manažera, jakožto důležitých osob pro funfování společnosti. Práce je rozdělena na tři základní části. První část, část teoretická vymezuje teorii a základní pojmy. Druhá - část analytická se zabývá analýzou situace a ve třetí části pak předkládám návrh vlastního řešení.
Autoevaluace mateřské školy z pohledu řízení
Čmolíková, Václava ; Fantová, Věra (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Autoevaluace mateřské školy z pohledu řízení AUTOR: Václava Čmolíková KATEDRA (ÚSTAV) Pedagogická fakulta Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Věra Fantová ABSTRAKT: Cílem této práce bylo podat přehled o přístupu mateřských škol k autoevaluaci z pohledu řízení, porovnat realitu v mateřských školách a sloučených celků základních a mateřských škol jak v oblasti realizace autoevaluace, tak i přijímaných opatření, která vycházejí ze zprávy vlastního hodnocení. V teoretické části jsou zaznamenány některé základní termíny týkající se autoevaluace, řízení školy a legislativního rámce. Předmětem výzkumného šetření bylo zmapovat, jakým způsobem vedoucí pracovníci samostatných mateřských škol a sloučených celků základních a mateřských škol, oblast řízení vyhodnocují. Výsledkem je sumarizace přístupu škol k autoevaluaci řízení, která poukazuje na přetrvávající problémy v procesu hodnocení řízení mateřských škol a pootevírá cestu k poznání a zefektivnění autoevaluace v oblasti řízení mateřské školy. Klíčová slova: Evaluace, autoevaluace, řízení školy, styly řízení, ředitel
Styly vedení vedoucí školní jídelny
Klegová, Monika ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Závěrečná práce se zabývá problematikou vedení lidí a styly vedení vedoucích školních jídelen. Teoretická část práce, vycházející z odborné literatury, se zabývá hlavně jednotlivými styly vedení, osobnosti vedoucího a jeho roli v týmu. Výzkum proběhl mezi vedoucími školních jídelen, které jsou součástí základní školy a přináší zhodnocení současné situace. Cílem mé práce bylo analyzovat stávající používané styly vedení vedoucích školních jídelen a navrhnout optimální styl vedení v jídelnách při základní škole. Závěrečná bakalářská práce je zaměřena na manažerskou funkci vedení lidí.
Leadership v pojetí odborníků a v názorech českých uživatelů internetu
Hanáková, Lenka ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Tématem této diplomové práce je leadership. Jejím cílem přitom je shrnout teoretický rámec problematiky a nastínit, do jaké míry jsou Češi (pro účely této práce čeští uživatelé internetu) obeznámeni s konceptem leadershipu tak, jak o něm píší někteří odborníci. Práce vychází z myšlenek tzv. klasických směrů řízení a informace o konceptu leadershipu čerpá jak z publikací někte- rých českých autorů, tak z děl zahraničních odborníků, jako jsou Peter F. Drucker či John Adair. Pro teoretický rámec práce poslouží i některé z učebnic managementu jako například práce Koontze a Weihricha či manželů Vodáč- kových. Hypotéza, na níž je práce postavena, spočívá v domněnce, že pro české prostředí dosud není leadership zcela běžným konceptem. Zrealizováno bylo kvantitativní šetření na vzorku české populace. Protože dotazování proběhlo online metodou, nelze jej označit za plně reprezentativní, kritéria pro výběr respondentů nicméně odpovídala reprezentativnímu zastou- pení Čechů, a to z hlediska ukazatelů, jakými jsou pohlaví, věk, kraj či veli- kost místa bydliště. Cílem šetření bylo ověřit, jak jsou lídři vnímáni v českém prostředí, jaké jsou jim přisuzovány charakteristiky a zda jsou odlišováni od manažerů. Získaná data mají napomoci tvorbě úsudku, jak je české prostředí v současné době připravené na aplikaci...
Styly vedení vedoucí školní jídelny
Klegová, Monika ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Závěrečná práce se zabývá problematikou vedení lidí a styly vedení vedoucích školních jídelen. Teoretická část práce, vycházející z odborné literatury, se zabývá hlavně jednotlivými styly vedení, osobnosti vedoucího a jeho roli v týmu. Výzkum proběhl mezi vedoucími školních jídelen, které jsou součástí základní školy a přináší zhodnocení současné situace. Cílem mé práce bylo analyzovat stávající používané styly vedení vedoucích školních jídelen a navrhnout optimální styl vedení v jídelnách při základní škole. Závěrečná bakalářská práce je zaměřena na manažerskou funkci vedení lidí.
Leadership v pojetí odborníků a v názorech českých uživatelů internetu
Hanáková, Lenka ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Tématem této diplomové práce je leadership. Jejím cílem přitom je shrnout teoretický rámec problematiky a nastínit, do jaké míry jsou Češi (pro účely této práce čeští uživatelé internetu) obeznámeni s konceptem leadershipu tak, jak o něm píší někteří odborníci. Práce vychází z myšlenek tzv. klasických směrů řízení a informace o konceptu leadershipu čerpá jak z publikací někte- rých českých autorů, tak z děl zahraničních odborníků, jako jsou Peter F. Drucker či John Adair. Pro teoretický rámec práce poslouží i některé z učebnic managementu jako například práce Koontze a Weihricha či manželů Vodáč- kových. Hypotéza, na níž je práce postavena, spočívá v domněnce, že pro české prostředí dosud není leadership zcela běžným konceptem. Zrealizováno bylo kvantitativní šetření na vzorku české populace. Protože dotazování proběhlo online metodou, nelze jej označit za plně reprezentativní, kritéria pro výběr respondentů nicméně odpovídala reprezentativnímu zastou- pení Čechů, a to z hlediska ukazatelů, jakými jsou pohlaví, věk, kraj či veli- kost místa bydliště. Cílem šetření bylo ověřit, jak jsou lídři vnímáni v českém prostředí, jaké jsou jim přisuzovány charakteristiky a zda jsou odlišováni od manažerů. Získaná data mají napomoci tvorbě úsudku, jak je české prostředí v současné době připravené na aplikaci...
Autoevaluace mateřské školy z pohledu řízení
Čmolíková, Václava ; Fantová, Věra (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Autoevaluace mateřské školy z pohledu řízení AUTOR: Václava Čmolíková KATEDRA (ÚSTAV) Pedagogická fakulta Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Věra Fantová ABSTRAKT: Cílem této práce bylo podat přehled o přístupu mateřských škol k autoevaluaci z pohledu řízení, porovnat realitu v mateřských školách a sloučených celků základních a mateřských škol jak v oblasti realizace autoevaluace, tak i přijímaných opatření, která vycházejí ze zprávy vlastního hodnocení. V teoretické části jsou zaznamenány některé základní termíny týkající se autoevaluace, řízení školy a legislativního rámce. Předmětem výzkumného šetření bylo zmapovat, jakým způsobem vedoucí pracovníci samostatných mateřských škol a sloučených celků základních a mateřských škol, oblast řízení vyhodnocují. Výsledkem je sumarizace přístupu škol k autoevaluaci řízení, která poukazuje na přetrvávající problémy v procesu hodnocení řízení mateřských škol a pootevírá cestu k poznání a zefektivnění autoevaluace v oblasti řízení mateřské školy. Klíčová slova: Evaluace, autoevaluace, řízení školy, styly řízení, ředitel
Návrh na zlepšení práce manažera
Humlová, Veronika ; Ducháček, Jan (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvíjení manažerských dovedností osobnosti manažera, jakožto důležitých osob pro funfování společnosti. Práce je rozdělena na tři základní části. První část, část teoretická vymezuje teorii a základní pojmy. Druhá - část analytická se zabývá analýzou situace a ve třetí části pak předkládám návrh vlastního řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.