Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Android aplikace pro výuku slovní zásoby
Černoch, Jiří ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Horváth, Zsolt (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj aplikace k výuce slovní zásoby na zařízeních s operačním systémem Android. V práci je popspána základní teorie, návrh aplikace a implementace stěžejních problémů. Celá aplikace je zaměřena na práci s SQLite databází a optimalizací na zařízení o různých velikostech displeje.
Rozvoj kreativity manažerů
Corvinová, Klára ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Rozvoj kreativity manažerů Tato diplomová práce je věnována problematice kreativity manažerů jako základní podmínky zvýšení produktivity podniku. V první polovině je uvedena charakteristika pojetí kreativity, včetně vymezení kreativity jako procesu a komplexu schopností. Kromě uvedeného obsahuje popis biologicko-psychosociálního modelu kreativity. Z první části práce vyplývá, že je rozvoj kreativity možný. Druhá polovina se soustřeďuje na vymezení problematiky kreativity manažerů a na její význam. Pozornost je věnována vnitřním a vnějším bariérám tvořivosti, které lze použitím vzdělávacích metod ze strany lektora a individuálních technik ze strany manažera do určité míry překonat. V závěru jsou uvedeny základní podmínky rozvoje kreativity v organizaci. Tyto znalosti slouží například pro lektora vzdělávání dospělých, manažera nebo pracovníka oddělení řízení lidských zdrojů.
Vzdelávanie zamestnancov vo vybranej obchodnej spoločnosti
Michel, Tomáš ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Čejka, Robin (oponent)
Hlavným cieľom diplomovej práce je analyzovať proces vzdelávania zamestnancov v spoločnosti XY MEDICAL, s.r.o. identifikovať jeho nedostatky a odporučiť možnosti jeho zlepšenia. Teoretická časť je spracovaná metódou analýzy odbornej literatúry zaoberajúcej sa personálnym manažmentom, resp. konkrétne rozvojom a vzdelávaním zamestnancov. Opisuje proces vzdelávania a identifikuje metódy a formy vzdelávania využívané v organizáciách. Vo výskumnej časti sú použité metódy pološtruktúrovaného rozhovoru s riaditeľom pre ľudské zdroje, exkurzia na vzdelávacej aktivite a dotazník pre zamestnancov spoločnosti. Výskumná časť je zameraná na získanie informácií o celom procese vzdelávania v spoločnosti, t.j. obsahuje informácie o spôsoboch identifikácie potrieb vzdelávania, o jeho plánovaní a realizácii, jednotlivých typoch školení, ktoré prebiehajú v organizácii a taktiež o hodnotení vzdelávacích aktivít. Zámerom výskumu je tiež zistiť ako spoločnosť pristupuje k vzdelávaniu zamestnancov. Na základe zistení výskumu sú v závere práce formulované odporúčania pre spoločnosť XY MEDICAL, s.r.o. Kľúčové slová: vzdelávanie, vzdelávanie zamestnancov, proces vzdelávania, metódy vzdelávania, dotazník, rozhovor, exkurzia.
Strategie učení žáků středních škol
Koutníková, Eva ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
NÁZEV: Strategie učení u žáků středních škol ABSTRAKT: Bakalářská práce je zaměřena na strategie učení u žáků středních škol s poruchami učení. Úkolem teoretické části je popsat zásady, metody učení a pomůcky. Teoretickou část jsem psala s pomocí odborné literatury. Cílem bakalářské práce je odhalení, jaké strategie učení žáci používají. K tomuto cíli mi pomohlo výzkumného šetření a vytvoření případových studií. Podle výsledků šetření se většina žáků učí nesystematicky a dostatečně nevyužívá strategie učení. KLÍČOVÁ SLOVA: Specifické poruchy učení, metody učení, kompenzační pomůcky, střední škola
Vliv využívaných výukových metod a organizačních forem na oblíbenost biologie a přírodopisu u žáků
Kolesárová, Veronika ; Rajsiglová, Ina (vedoucí práce) ; Blažová, Kateřina (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, jaké výukové metody a formy učitelé ve svých hodinách biologie / přírodopisu využívají a zda mají tyto využívané výukové metody a formy vliv na oblíbenost biologie / přírodopisu pro žáky. Mezi vedlejší cíle patří zjistit faktory ovlivňující učitelův výběr výukových metod a forem, zjistit nevyužívané způsoby výuky a příčiny jejich nevyužívání. Také je cílem zjistit, zda se liší výuka na nižších gymnáziích a na základních školách. V poslední řadě je vedlejšími cíli porovnat nejen oblíbenost biologie / přírodopisu, ale také oblíbenost jednotlivých využívaných výukových metod a forem u žáků nižších gymnázií a základních škol. Práce zahrnuje nejprve teoretickou část. Ve výzkumné části je popsána metodika sběru dat a metodika vyhodnocování dat. Dále práce zahrnuje výsledky, kterých bylo dosaženo. Z výsledků vyplývá, že v hodinách biologie / přírodopisu převažují monologické a autodidaktické výukové metody a formy. Učitelé jsou limitováni různými překážkami, jako je nedostatek času, materiální vybavení školy, přístup kolegů a vedení školy, složení žáků ve třídě, samotný přístup učitele. U žáků základních škol je vzdělávací předmět oblíbenější než u žáků nižších gymnázií. Avšak obliba výukových metod a forem je u žáků obou typů škol stejná. Pouhý způsob výuky...
Využití interaktivních tabulí na základních školách
JIŘINEC, Michal
V této bakalářské práci zjišťuji, jakým způsobem a jak často se využívají interaktivní tabule na základních školách a nižším stupni víceletých gymnázií v Jihočeském kraji. Průzkum provádím prostřednictvím dotazníků, které jsem rozdal žákům ve školách. V dotaznících se podívám na to, jak jsou školy vybaveny interaktivními tabulemi, v jakých předmětech a jak často je tabule využívána. Také zjišťuji, jak jsou žáci s tabulí při výuce spokojeni a jestli se jim zdá výuka kreativnější než s klasickou tabulí. Informace z dotazníku použiji do statistických metod, ze kterých je vše lépe vidět. V teoretické části se zaměřím hlavně na to, jak tabule funguje a jaké typy software tyto tabule využívají.
Analýza systému vzdělávání zaměstnanců ve vybrané organizaci
VYSOKÁ, Marta
Hlavním cílem práce je analýza systému vzdělávání zaměstnanců ve vybrané organizaci s návrhy případných změn na zlepšení tohoto systému. Vybraná organizace je úřad práce umístěn v Jindřichově Hradci. Analýza je založena na osobním rozhovoru s ředitelem této organizace a na dotaznících zaměstnanců. Práce navrhuje možné změny pro lepší systém vzdělání.
Vzdelávanie zamestnancov vo vybranej obchodnej spoločnosti
Michel, Tomáš ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Čejka, Robin (oponent)
Hlavným cieľom diplomovej práce je analyzovať proces vzdelávania zamestnancov v spoločnosti XY MEDICAL, s.r.o. identifikovať jeho nedostatky a odporučiť možnosti jeho zlepšenia. Teoretická časť je spracovaná metódou analýzy odbornej literatúry zaoberajúcej sa personálnym manažmentom, resp. konkrétne rozvojom a vzdelávaním zamestnancov. Opisuje proces vzdelávania a identifikuje metódy a formy vzdelávania využívané v organizáciách. Vo výskumnej časti sú použité metódy pološtruktúrovaného rozhovoru s riaditeľom pre ľudské zdroje, exkurzia na vzdelávacej aktivite a dotazník pre zamestnancov spoločnosti. Výskumná časť je zameraná na získanie informácií o celom procese vzdelávania v spoločnosti, t.j. obsahuje informácie o spôsoboch identifikácie potrieb vzdelávania, o jeho plánovaní a realizácii, jednotlivých typoch školení, ktoré prebiehajú v organizácii a taktiež o hodnotení vzdelávacích aktivít. Zámerom výskumu je tiež zistiť ako spoločnosť pristupuje k vzdelávaniu zamestnancov. Na základe zistení výskumu sú v závere práce formulované odporúčania pre spoločnosť XY MEDICAL, s.r.o. Kľúčové slová: vzdelávanie, vzdelávanie zamestnancov, proces vzdelávania, metódy vzdelávania, dotazník, rozhovor, exkurzia.
Strategie učení žáků středních škol
Koutníková, Eva ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
NÁZEV: Strategie učení u žáků středních škol ABSTRAKT: Bakalářská práce je zaměřena na strategie učení u žáků středních škol s poruchami učení. Úkolem teoretické části je popsat zásady, metody učení a pomůcky. Teoretickou část jsem psala s pomocí odborné literatury. Cílem bakalářské práce je odhalení, jaké strategie učení žáci používají. K tomuto cíli mi pomohlo výzkumného šetření a vytvoření případových studií. Podle výsledků šetření se většina žáků učí nesystematicky a dostatečně nevyužívá strategie učení. KLÍČOVÁ SLOVA: Specifické poruchy učení, metody učení, kompenzační pomůcky, střední škola
Rozvoj kreativity manažerů
Corvinová, Klára ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Rozvoj kreativity manažerů Tato diplomová práce je věnována problematice kreativity manažerů jako základní podmínky zvýšení produktivity podniku. V první polovině je uvedena charakteristika pojetí kreativity, včetně vymezení kreativity jako procesu a komplexu schopností. Kromě uvedeného obsahuje popis biologicko-psychosociálního modelu kreativity. Z první části práce vyplývá, že je rozvoj kreativity možný. Druhá polovina se soustřeďuje na vymezení problematiky kreativity manažerů a na její význam. Pozornost je věnována vnitřním a vnějším bariérám tvořivosti, které lze použitím vzdělávacích metod ze strany lektora a individuálních technik ze strany manažera do určité míry překonat. V závěru jsou uvedeny základní podmínky rozvoje kreativity v organizaci. Tyto znalosti slouží například pro lektora vzdělávání dospělých, manažera nebo pracovníka oddělení řízení lidských zdrojů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.