Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie učení žáků středních škol
Koutníková, Eva ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
NÁZEV: Strategie učení u žáků středních škol ABSTRAKT: Bakalářská práce je zaměřena na strategie učení u žáků středních škol s poruchami učení. Úkolem teoretické části je popsat zásady, metody učení a pomůcky. Teoretickou část jsem psala s pomocí odborné literatury. Cílem bakalářské práce je odhalení, jaké strategie učení žáci používají. K tomuto cíli mi pomohlo výzkumného šetření a vytvoření případových studií. Podle výsledků šetření se většina žáků učí nesystematicky a dostatečně nevyužívá strategie učení. KLÍČOVÁ SLOVA: Specifické poruchy učení, metody učení, kompenzační pomůcky, střední škola
Speciálně pedagogická podpora vysokoškolských studentů s dyslexií
Koutníková, Eva ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
iv NÁZEV: Speciálně pedagogická podpora vysokoškolských studentů s dyslexií ABSTRAKT: Diplomová práce je zaměřena na speciálně pedagogickou podporu pro studenty vysokých škol s dyslexií. Úkolem teoretické části je popsat diagnostiku, strategie učení, reedukaci a možnou podporu pro studenty s dyslexií na vysokých školách. Teoretická část je čerpána z odborné literatury. Cílem praktické části je zjistit, jakou podporu nabízejí vysoké školy studentům s dyslexií. Cíle bude dosaženo s pomocí analýzy dokumentů vysokých škol, webových stránek a průzkumu. KLÍČOVÁ SLOVA: dyslexie, speciálně pedagogická podpora, strategie učení, vysoká škola, student
Vzdělávání dospělých v Itálii v období od roku 1945 do současnosti
Koutníková, Eva ; Šerák, Michal (vedoucí práce) ; Sycha, Martin (oponent)
Bakalářská práce je věnována analýze specifických faktorů, které měly vliv na utváření soudobé podoby vzdělávání dospělých v Itálii. Na tyto specifické aspekty bylo nahlíženo v širším politickém, kulturním a ekonomickém kontextu, přičemž byla reflektována pozice Itálie v Evropské unii z hlediska minulé i soudobé úrovně vzdělanosti. Na základě studia odborné literatury a především právních předpisů byly vymezeny dva základní systémy vzdělávání dospělých, kterými jsou školské vzdělávání a odborná příprava dospělých a další profesní vzdělávání. S ohledem na výraznou proměnu italské společnosti ve druhé polovině 20. století, se kterou je spojeno stárnutí populace a migrační vlny, se práce zabývá též vzděláváním jako základním nástrojem pro integraci a zmiňuje též možnosti vzdělávání seniorské populace. Závěrečná kapitola patří reflexi limitů a možností stávajícího vzdělávacího systému. Klíčová slova Vzdělávání dospělých v Itálii, školské vzdělávání a odborná příprava dospělých, další profesní vzdělávání, vzdělávání seniorů, vzdělávání migrantů
Speciálně pedagogická podpora vysokoškolských studentů s dyslexií
Koutníková, Eva ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
iv NÁZEV: Speciálně pedagogická podpora vysokoškolských studentů s dyslexií ABSTRAKT: Diplomová práce je zaměřena na speciálně pedagogickou podporu pro studenty vysokých škol s dyslexií. Úkolem teoretické části je popsat diagnostiku, strategie učení, reedukaci a možnou podporu pro studenty s dyslexií na vysokých školách. Teoretická část je čerpána z odborné literatury. Cílem praktické části je zjistit, jakou podporu nabízejí vysoké školy studentům s dyslexií. Cíle bude dosaženo s pomocí analýzy dokumentů vysokých škol, webových stránek a průzkumu. KLÍČOVÁ SLOVA: dyslexie, speciálně pedagogická podpora, strategie učení, vysoká škola, student
Strategie učení žáků středních škol
Koutníková, Eva ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
NÁZEV: Strategie učení u žáků středních škol ABSTRAKT: Bakalářská práce je zaměřena na strategie učení u žáků středních škol s poruchami učení. Úkolem teoretické části je popsat zásady, metody učení a pomůcky. Teoretickou část jsem psala s pomocí odborné literatury. Cílem bakalářské práce je odhalení, jaké strategie učení žáci používají. K tomuto cíli mi pomohlo výzkumného šetření a vytvoření případových studií. Podle výsledků šetření se většina žáků učí nesystematicky a dostatečně nevyužívá strategie učení. KLÍČOVÁ SLOVA: Specifické poruchy učení, metody učení, kompenzační pomůcky, střední škola

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.