Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 190 záznamů.  začátekpředchozí144 - 153dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Magazín KRAUS perspektivou politické ekonomie komunikace: kritická analýza fungování nového konceptu na českém trhu
Podzimková, Linda ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá tištěným časopisem Kraus, který na českém mediálním trhu fungoval od listopadu 2011 do července 2012. Magazín byl výjimečný svým formátem "personality magazínu", který byl v České republice první a doposud jediný. Práce mapuje fungování magazínu na českém trhu a analyzuje jej perspektivou kritické politické ekonomie komunikace. V rámci zasazení do širšího politicko-ekonomického kontextu je část práce věnována zahraničním předlohám časopisu Kraus, zejména pak nizozemskému magazínu Linda, který je na rozdíl od českého personality magazínu velice úspěšný a vychází ve stejném vydavatelském domě -Sanoma Magazines. V menším rozsahu práce popisuje magazín O, The Oprah Magazine, který zaštiťuje známá Američanka Oprah Winfrey. Součástí je i stručná charakteristika mediálního obrazu Jana Krause, který prvnímu českému osobnostnímu magazínu dal své jméno a tvář. Hlavními zkoumanými politicko- ekonomickými oblastmi ve vztahu k magazínu Kraus jsou mj. marketingové strategie, vlivy vlastníků a vedoucích pracovníků na produkci, inzerce, komodifikace, internacionalizace a strukturace. Součástí práce jsou i kvalitativní analýzy (metodou zakotvené terie) jednak autorských článků Jana Krause, jednak recepce magazínu Kraus. Interpretace pěti interview se čtenáři by měla načrtnout prvotní vhled...
Magazín Kraus perspektivou politické ekonomie komunikace: kritická analýza fungování nového konceptu na českém trhu
Podzimková, Linda ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent)
Rigorózní práce se zabývá tištěným časopisem Kraus, který na českém mediálním trhu fungoval od listopadu 2011 do července 2012. Magazín byl výjimečný svým formátem "personality magazínu", který byl v České republice první a doposud jediný. Práce mapuje fungování magazínu na českém trhu a analyzuje jej perspektivou kritické politické ekonomie komunikace. V rámci zasazení do širšího politicko-ekonomického kontextu je část práce věnována zahraničním předlohám časopisu Kraus, zejména pak nizozemskému magazínu Linda, který je na rozdíl od českého personality magazínu velice úspěšný a vychází ve stejném vydavatelském domě -Sanoma Magazines. V menším rozsahu práce popisuje magazín O, The Oprah Magazine, který zaštiťuje známá Američanka Oprah Winfrey. Součástí je i stručná charakteristika mediálního obrazu Jana Krause, který prvnímu českému osobnostnímu magazínu dal své jméno a tvář. Hlavními zkoumanými politicko- ekonomickými oblastmi ve vztahu k magazínu Kraus jsou mj. marketingové strategie, vlivy vlastníků a vedoucích pracovníků na produkci, inzerce, komodifikace, internacionalizace a strukturace. Součástí práce jsou i kvalitativní analýzy (metodou zakotvené terie) jednak autorských článků Jana Krause, jednak recepce magazínu Kraus. Interpretace pěti interview se čtenáři by měla načrtnout prvotní vhled...
Analýza ofenzivní činnosti po aktivní obraně
Šimonovský, Petr ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Analýza ofenzivní činnosti po aktivní obraně Cíle: Hlavním cílem této práce je provést kvantitativní a kvalitativní analýzu útoků po zisku míče při aktivní obraně u týmu Bayernu Mnichov, které jsou zakončené střelou nebo finální přihrávkou. Poté bude provedeno vyhodnocení daných ukazatelů, které nám poskytl rozbor jednotlivých útoků. Metody: Pro získání dat jsem použil metodu nepřímého pozorování vybraných zápasů, které jsem měl k dispozici na základě videozáznamů. Úspěšné útoky jsem analyzoval z hlediska kvantity a kvality. Tato analýza je zaměřena na podrobný rozbor jednotlivých útoků od založení pomocí získání míče aktivní obranou až po zakončení. Výsledky: Výsledky ukazují, jaké typy a modely sledovaných útoků byly u mužstva Bayernu Mnichov v Lize mistrů 2012/2013 realizovány. Dále objasňují moderní obrannou a útočnou fázi hry v dnešním pojetí fotbalu a v neposlední řadě je možno vypracované modely aplikovat do jiné výkonnostní skupiny. Klíčová slova: Liga mistrů 2012/2013, fotbal, aktivní obrana, útok, součinnost, Bayern Mnichov, kvantitativní analýza, kvalitativní analýza.
Modely herní součinnosti při zakončování útoků ve fotbale
Fajfr, Jakub ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Modely herní součinnosti při zakončování útoku ve fotbale Cíle: Cílem práce je kvantitativní a kvalitativní analýza fotbalových utkání na Mistrovství Evropy ve fotbale 2012. Metody: Výzkum byl proveden pomocí nepřímého pozorování fotbalových utkání. Výsledky: Cíl práce byl splněn. Jednotlivé týmy byly porovnány v závislosti na různých kategoriích. V některých kategoriích byla hypotéza potvrzena, v jiných kategoriích byla vyvrácena. Výzkumné otázky byly zodpovězeny. Získané poznatky byly použity pro vytvoření tréninkových cvičení. Klíčová slova: herní výkon, hráči, herní situace, kvalitativní analýza
Komparace mediálního obrazu prokurátorů Giovanniho Falconeho a Paola Borsellina na stránkách italského tisku před rokem 1992 a po něm
Šauerová, Jana ; Cebe, Jan (vedoucí práce) ; Hájek, Roman (oponent)
Mafie a boj proti ní jsou i dnes velmi aktuálním tématem, kterému se média vždy velmi věnovala a věnují, ne vždy však v jeho případě publikované mediální obsahy dobře reflektují skutečnost a někdy pozorujeme i inklinaci k subjektivitě a předpojatosti. Na příkladu italských prokurátorů Giovanniho Falconeho a Paola Borsellina je demonstrováno, jakým způsobem média vytvářela mediální obraz osob, jež se v boji proti organizovanému zločinu významně angažovaly. Falcone a Borsellino byli sicilští prokurátoři, kteří se významným způsobem zasloužili o úspěchy v boji proti mafii v osmdesátých a devadesátých letech 20. století. Mediální obraz obou prokurátorů se však v průběhu času výrazně měnil. Cílem bakalářské práce bylo porovnat mediální obraz obou prokurátorů vytvářený na stranách dvou italských deníků před atentáty v roce 1992 a po nich a určit případný rozdíl v přístupu vybraných titulů. Byla provedena kvalitativní analýza vybraného regionálního a celostátního tisku, jež ukázala, že před atentáty v roce 1992 byli Falcone a Borsellino v médiích kritizováni a napadáni a naopak po roce 1992 docházelo k jejich heroizaci. Mediální obsahy obou deníků byly následně navzájem porovnány, přičemž byla identifikována různá témata, na něž se jednotlivé deníky zaměřovaly.
Protestní hladovka severoirských vězňů v roce 1981 pohledem dobového československého tisku
Dobrovodský, Martin ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Lysoněk, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce s názvem Protestní hladovka severoirských vězňů v roce 1981 pohledem dobového československého tisku se zabývá kvalitativní obsahovou analýzou protestní hladovky severoirských vězňů na stránkách tří československých deníků. Zkoumané období je vymezeno protestní hladovkou, která proběhla od 1. března do 3. října 1981 v severoirské věznici Long Kesh. Zvolenými deníky jsou Rudé právo, Mladá fronta a Lidová demokracie. Teoretický rámec práce stručně popisuje historii severoirského konfliktu a průběh protestní hladovky. Metodologická část představuje způsob provedení výzkumu, tedy kvalitativní obsahovou analýzu a s ní spojené základní výzkumné otázky a hypotézy. Ve výzkumné části práce je u každého deníku zvlášť představena jeho formální podoba, proveden jeho rozbor a následná analýza. V závěru výzkumné části práce je provedeno srovnání všech tří analyzovaných deníků. Cílem výzkumu je zjistit, jakou měrou se dobové československé deníky věnovaly událostem v Severním Irsku, jaký byl jejich postoj k celé situaci a jaké výrazové prostředky byly v souvislosti s těmito událostmi v denících použity.
Mediální obraz Vietnamu v tištěných médiích
Hantonová, Barbora ; Lütke Notarp, Ulrike (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá mediálním pokrytím Vietnamské socialistické republiky v roce 2012 ve čtyřech českých celostátních denících, jimiž jsou Lidové noviny, Haló noviny, Hospodářské noviny a Právo. S využitím kvantitativní a kvalitativní metody analyzuje 358 příspěvků, které se napříč deníky v průběhu roku 2012 objevily. Práce se skládá z teoretické a výzkumné části. V teoretické části jsou popsány soudobé dějiny Vietnamu a historie česko- vietnamských vztahů. Dále jsou objasněny základní mediální teorie týkající se utváření mediálního obrazu v tisku. Výzkumná část kvantitativní analýzy zodpovídá výzkumné otázky, které byly za účelem sepsání této práce stanoveny. S využitím grafů a tabulek nastiňuje frekventovanost tématu během roku, témata obvykle spojovaná s touto zemí, výskyt slova Vietnam v titulcích článků či počet článků, jejichž hlavním tématem je Vietnam. Výsledky kvalitativní části pak ukazují, jaké charakteristiky bývají Vietnamu v českém denním tisku připisovány.
Porovnání mediálního obrazu cen Český lev a Cen české filmové kritiky v letech 2011-2013
Vorlová, Hana ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Sládková, Hana (oponent)
Diplomová práce na téma Porovnání mediálního obrazu cen Český lev s Cenami české filmové kritiky v letech 2011 - 2013 analyzuje mediální obraz těchto cen v tištěných médiích. Pro výzkum textů je použita kvalitativní metoda zakotvená teorie a za výzkumný vzorek jsou určeny čtyři typy tištěných médií - seriózní deníky, společenské týdeníky, kulturní média a bulvární média. Cílem diplomové práce je porovnání mediálních výstupů o obou cenách a také vyhodnocení mediálního obrazu české kinematografie prostřednictvím těchto cen.
Časopisy pro předškolní mládež v období let 1990 až 2000
Veitová, Kateřina ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Sládková, Hana (oponent)
Název práce: Časopisy pro předškolní mládež v letech 1990 až 2000 Autor: Kateřina Veitová Vedoucí práce: Mgr. Radim Wolák Práce se zabývá rozborem trhu s časopisy pro předškolní děti v letech 1990 až 2000. V první části popisuje proměny mediálního prostředí a podmínky pro vydávání periodických tiskovin. Sleduje všechny tituly, které byly v daném období vydávány, a zaznamenává, jaký vliv na ně měly změny podmínek vydavatelského podnikání. V druhé části se práce zaměřuje na vývoj vybraných titulů z hlediska vnějších a vnitřních znaků v určeném období a srovnání daných časopisů mezi sebou. K analýze byly vybrány tituly: Bobík, Medvídek Pú, Méďa Pusík, Mickey Mouse, Kačer Donald a Sluníčko, analyzovány byly vždy dva výtisky z každého roku, ve kterém v období let 1990 až 2000 tato periodika vyšla. K dosažení cílů práce byla použita metoda kvalitativního výzkumu a studium příslušné literatury. Součástí práce je rovněž kapitola věnující se profilu dítěte předškolního věku, pro lepší orientaci v tématu. Klíčová slova: Časopisy, předškolní věk, děti, kvalitativní výzkum, média po roce 1989

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 190 záznamů.   začátekpředchozí144 - 153dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.