Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 188 záznamů.  začátekpředchozí179 - 188  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace k lidovému umění prostřednictvím výtvarných technik v PVČ vrámci liturgického roku (starší školní věk)
DOBROVOLNÁ, Martina
Tato diplomová práce pojednává o tradičních oslavách jednotlivých svátků v průběhu liturgického roku a seznamuje nás s výtvarnými technikami spojenými s těmito daty. Na počátku nám představí pojem lidové umění, vysvětlí, kdo je lidový umělec a jaký rozdíl je mezi uměním lidovým a městským. Následuje seznámení s pojmem liturgický rok, kde se dozvídáme o oslavách Kristova tajemství a svátcích svatých. Další kapitola je věnována staršímu školnímu věku, vývoji pubescenta a jeho vnímání umění a kultury. Okrajově se v této práci dozvídáme o motivaci a konkrétním případu motivace v těchto projektech. Praktická část nám nabízí jednotlivé výtvarné techniky spojené s významnými svátky, včetně veškeré přípravy a postupů. Zde se také dozvídáme o oslavách svátků v jiných zemích Evropy a světa.
Výchovná a vzdělávací péče o nadané děti a specifika výuky cizích jazyků nadaných dětí
HAVELKOVÁ, Lenka
Práce se zabývá hledisky, která je potřeba uplatnit ve výuce cizích jazyků nadaných dětí. Zabývá se koncepcí pojetí výuky a kontexty, které je třeba zohlednit při vytváření aktivit pro nadané. Práce navrhuje některé metody, které jsou vhodné pro práci s nadanými dětmi. Současně práce pojednává o charakteristice učitele, který je schopen nadané děti vést, a o charakteristice nadaných dětí, aby bylo možné vytvářet takové aktivity, aby vyhovovaly jejich kognitivním, emočním a sociálním potřebám.
Význam řízených pohybových aktivit ve výchově ke zdraví u dětí v předškolním věku
ULBRICHOVÁ, Dagmar
Předkládaná práce monitoruje řízené pohybové aktivity u dětí předškolního věku jak z hlediska předškolních zařízení, tak z hlediska rodinného prostředí. Cílem práce je zmapovat současnou úroveň pohybových aktivit a poukázat na základní vztahy výchovy ke zdraví a zdravého vývoje předškolního dítěte. Celkový počet účastníků byl 72 dětí předškolního věku. Z důvodu zpětné vazby jsem též oslovila 172 účastníků (učitelky mateřských škol, rodiče). Na základě mých zjištění se prokázalo, že učitelky mateřských škol poskytují při práci s dětmi dostatek kvalitních pohybových aktivit. Z hlediska rodinného prostředí je třeba věnovat pohybovým aktivitám zvýšenou pozornost a nadále poukazovat na problematiku v této oblasti.
Výzkum úrovně tvořivosti u dětí v 5. ročníku ZŠ
LETOVSKÁ, Petra
Diplomová práce se zabývá diagnostikou úrovně dílčích tvůrčích schopností u vybraného vzorku populace - u žáků pátých tříd ZŠ. V první části této práce jsou analyzovány a komparovány teoretické poznatky o tvořivosti. Na základě odborné literatury jsou stručně přiblíženy dílčí problémy kreativity, jako například bariéry tvořivosti, faktory ovlivňující tvořivost, metody na rozvoj tvořivosti. Empirická část práce prezentuje popis výzkumu úrovně dílčích tvůrčích schopností. Jako hlavní a základní výzkumná metoda diagnostiky tvořivosti byl použit standardizovaný Torranceho figurální test tvořivého myšlení. V rámci práce byl testován vliv pohlaví, třídy, školy a velikosti sídla školy na jednotlivé složky tvořivosti. Srovnána byla i relativní úroveň těchto složek.
Kreativní města
Šťáva, Zdeněk ; Juračková, Simona (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Cílem této práce je představit koncept Kreativních měst, stručně popsat jeho nejzákladnější části a zhodnotit jeho možnosti uplatnění v České republice. Tato práce se bude zabývat především městy, jeho obyvateli, podnikatelskými i nepodnikatelskými subjekty a vztahy mezi nimi, přičemž nemá rozhodně ambici stát se stručným návodem, jak budovat prosperující města. Smyslem celého konceptu není stát se kreativním městem světa, ale stát se kreativním městem pro svět, nebo stát se kreativním pro svoje město. Kreativní město jako koncept je návodem, nebo spíše doporučením, jak co nejlépe využít potenciálu jakéhokoliv města, aby se zněj stalo lepší místo pro život.
Rozvoj tvořivosti u zaměstnanců
Šimůnková, Vendula ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Tématem této práce je tvořivost = kreativita a její funkce v rámci společnosti CIE Automotive. Tvořivost je nedílnou součástí osobního, ale i pracovního života každého jedince. Ovlivňuje schopnost podniku reagovat na změny a může také zásadně ovlivnit existenci a prosperitu celé společnosti. Společnost CIE Automotive je významným hráčem v oblasti automobilového průmyslu. Dlouhodobě se však potýká s nedostatečnou podporou a následným rozvojem tvořivosti svých zaměstnanců. Hlavním cílem této práce je prozkoumat vztah zaměstnanců společnosti CIE Automotive Valašské Meziříčí ke kreativitě a na základě zjištěných výsledků pak podat návrh na nový program pro její rozvoj v dané firmě. V rámci teoretické části se práce věnuje vymezení základních pojmů, souvisejících s tvořivostí a postavením tvořivosti v rámci organizace. Pro zjištění nezbytných informací důležitých pro realizaci praktické části jsou využity dvě metody -- metoda rozhovoru a dotazníku. Na základě informací zjištěných pomocí zmiňovaných metod jsou navrhnuta doporučení společnosti CIE Automotive a vytvořen nový program na podporu rozvoje kreativity. V praktické části je důraz kladen na identifikaci slabých stránek vyplývajících z rozhovoru s HR manažerkou společnosti CIE a z dotazníkového šetření. Za slabé stránky je považováno nedostatečně otevřené kreativní prostředí, chybí podpora týmové spolupráce, ve společnosti je nedostatečně efektivní komunikace a není zřetelně nastaven program motivace k tvořivosti. Na základě vymezení slabých stránek jsou pak navržena doporučení jak se zaměřit na zlepšení slabých stránek a je vytvořen nový program pro podporu kreativity ve společnosti CIE - REGIA IDEA.
Faktor originality v reklamě
Ešner, Rudolf ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce pojednává o využívání originálních přístupů v reklamách. Zabývá se otázkami, jakou roli hraje v reklamě faktor originality, kdy a proč jej využívají zadavatelé kampaní, jak s ním pracují tvůrci reklamy, jak ho vnímají spotřebitelé a které další prvky obecně v sobě skrývá. Práce přibližuje vztah reklamy a originality, popisuje a zkoumá praktické situace, kdy může být originalita v reklamě využita jako významná konkurenční výhoda.
Význam kreativity v marketingové komunikaci
Lejčková, Radka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá vztahem kreativity a marketingové komunikace. V teoretické části jsou popsány tradiční metody a nové trendy. Charakterizuji, jaké předpoklady k tvůrčí činnosti by měl splňovat kreativní jedinec. Popisuji kreativní metody, kterých je v současné době využíváno při tvorbě komunikačních strategií, a tvůrčí techniky vedoucí k nápadu nebo řešení zadání. V praktické části ověřuji vybrané techniky, pomocí rozhovoru zkoumám reálný stav implementace kreativity v marketingové komunikaci a zjišťuji, co je pro spotřebitele důležité, čeho si všímají a jaké by mohly být jejich reakce na reklamní sdělení.
Myšlenkové mapy v teorii a praxi
Vašíček, Václav ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Matějovský, Jan (oponent)
Bakalářská práce, týkající se myšlenkových map, objasní jejich teoretické pozadí a ukáže, jak se myšlenkové mapy vytvářejí. Dále práce seznamuje čtenáře se všeobecnými oblastmi a také s konkrétními příklady, ve kterých jsou myšlenkové mapy přínosem. Součástí výkladu je také test softwaru pro tvorbu myšlenkových map pomocí počítačů a nakonec jsou představeny příbuzné koncepty uchování informací. Nastíněných cílu se dosáhne tím, že se čtenář v první části seznámí se stavebními kameny, na kterých je postavena teorie pro tvorbu myšlenkových map. Po první fázi se práce pak zabývá s příklady aplikace myšlenkových map.
Marketing na Internetu se zaměřením na technologii Flash
Velička, Petr ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hrdlička, Pavel (oponent)
Internet je fenoménem současnosti, v tržní realitě dnešní doby stále více platí ono rčení ? ?Kdo není na internetu, jako by nebyl?. Internetový marketing je dnes nedílnou součástí marketingu většiny firem. Dynamicky se rozvíjející tržní prostředí dneška však klade o to vyšší nároky na orientaci v této oblasti. Cílem diplomové práce je analyzovat moderní teoretické přístupy v marketnigu ? zejména v oblasti využití internetu jako reklamního média a demonstrovat praktické využití technologie Flash na konkrétních příkladech. Předpokladem pro dosažení cíle této práce je má několikaletá zkušenost v oblasti internetového marketingu, prezentace a vizuální komunikace firem a především technologie Flash. Proto jsem se kromě nezbytných teoretických východisek zaměřil i na praktické ukázky a doporučení v této oblasti. Přínos této práce spočívá v teoretickém popisu východisek internetového marketingu a technologie Flash a v její následné demonstraci na multimediální flashové aplikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 188 záznamů.   začátekpředchozí179 - 188  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.