|
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop
Jiroušová, Aneta ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii a její návrh ve vybrané společnosti Escapeza s.r.o.. Je rozdělena na tři části. V první části jsou popsána teoretická východiska vycházející z odborných publikací několika různých autorů, kteří se zabývají tématem marketingu a marketingové strategie. Druhá část pojednává o analýze současného nastavení marketingu ve vybrané společnosti a o působení vnitřních a vnějších faktorů. V poslední části práce jsou vymezeny návrhy marketingové strategie společnosti.
|
| |
|
Komunikace a proces řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti
Hladník, Michael ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Záhorová, Jana (oponent)
V dnešní ekonomice jsou zákazníci klíčem k budoucímu úspěchu firmy. Správná komunikace a řízení vztahů se zákazníky (CRM) může poskytnout vhodné poznatky, které povedou k určité konkurenční výhodě. Při vhodném zavedení, použití a podpoře CRM dojde k významné výhodě i pro uživatele. Cílem této práce je navrhnout způsob, jak zlepšit komunikaci a řízení vztahů se zákazníky pomocí technologií, procesů, lidských zdrojů a komunikačních nástrojů. Pomocí teoretické části podpořené praktickým výzkumem (rozhovor a dotazníkové šetření ve společnosti Stavtrans), byly následně navrhnuty změny.
|
| |