Název: Návrh na zlepšení komunikace a řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Hydroma, spol. s r. o.
Překlad názvu: Proposal for Improving Communication and Customer Relationship Management in the Company Hydroma, spol. s r. o.
Autoři: Mandíková, Anna ; Uherek, Michal (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; implementace CRM; komunikace; komunikace se zákazníky; marketingová komunikace; řízení vztahů se zákazníky; communication; communication with customers; CRM; customers relationship management; implementation of CRM; marketing communication

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27534

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247654


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet