Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace moderních komunikačních technologií v obchodním oddělení
Šafránková, Ivana ; Ševinská, Jitka (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zavedení nových komunikačních prostředků u obchodních zástupců za účelem efektivnější a kvalitnější komunikace, úspory času a lepší řízení organizace práce.
Rozvoj komunikační kompetence u žáka mladšího školního věku
Žemlová, Tereza ; Chejnová, Pavla (vedoucí práce) ; Babušová, Gabriela (oponent)
Tématem této diplomové práce je rozvoj komunikační kompetence žáka mladšího školního věku. Cílem výzkumu je analýza rozvoje komunikační kompetence žáka mladšího školního věku, konkrétně rozvoj lexikální a gramatické kompetence. Teoretická část obsahuje vymezení pojmů, které souvisí s komunikací. Dále se zabývá dětskou řečí a specifiky osvojování jednotlivých komunikačních prostředků, které tvoří komunikační kompetenci. Zmiňuje se o několika poruchách řeči, které mohou ontogenezi jazykových jevů provázet. Představuje několik metod zkoumání dětské řeči. Výzkum této práce se zabývá rozmanitostí slovní zásoby dítěte mladšího školního věku (zde konkrétně 2. ročníku ZŠ), vypočítané pomocí indexu TTR ratio. Předmětem výzkumu byla i složitost syntaktických struktur, reprezentována poměrem vět jednoduchých a souvětí v projevu. Data byla získávána audionahrávkami neřízených rozhovorů po dobu šesti měsíců, přičemž tři rozhovory byly spontánní a tři z nich byly na stejné téma s možností přípravy dítěte a oporou pracovního listu, který poskytoval možnou strukturu projevu. Rozhovory byly přepsány podle ortografické transkripce CHAT s modifikací týkající se zachování velkých písmen a interpunkce. Data z každého rozhovoru byla vyhodnocena zvlášť a následně porovnána mezi sebou a jejich výsledky byly porovnány s...
Vlastní značky obchodního řetězce
OSYPENKO, Yaroslava
Moje bakalářská práce se zabývá postavením vlastních značek řetězce dm drogerie marky na českém trhu. Hlavním cílem této práce je výběr vhodných komunikačních nástrojů, které povedou ke zvýšení povědomí o vlastních značkách tohoto řetězce. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na značky obecně, vlastní značky a marketingový výzkum. Poté následuje praktická část práce, která zkoumá povědomí zákazníků o vlastních značkách společnosti dm drogerie markt. K dosažení cíle je využit marketingový výzkum, který byl proveden formou online dotazníkového šetření. Výzkumu se zúčastnilo celkem 156 respondentů. Prostřednictvím dotazníkového šetření bylo zjištěno, že 43,4 % respondentů nakupuje zboží nabízené pod vlastní značkou. Více než polovina respondentů má tendenci preferovat nebo výrazně preferovat privátní značku před národní značkou. Z výzkumu vyplývá, že hlavními důvody nákupu jsou přijatelná kvalita a nízká cena. V obchodě nejčastěji nakupují ženy a dvě nejpočetnější skupiny tvoří lidé ve věku 19 až 30 let a dále 31 až 45 let. Na základě získaných výsledků byla formulována doporučení, jak zlepšit postavení vlastních značek dm drogerie markt na českém trhu prostřednictvím komunikačních nástrojů. Tato doporučení zahrnují využití přímého marketingu prostřednictvím SMS, rozvoj sociálních médií, offline reklama na billboardech, online bannerová reklama a reklama na sociálních sítích Instagram, Facebook, YouTube a TikTok.
Pacient s kombinovaným znevýhodněním zraku a sluchu v ošetřovatelské praxi
VANÍČKOVÁ, Eliška
Bakalářská práce je zaměřena na zvýšení povědomí o problémech spojené se zrakovým a sluchovým znevýhodněním. Teoretická část je zaměřena na definování pojmu hluchoslepota, klasifikací osob s tímto znevýhodněním, její etiologiím a rozvojem. Bakalářská práce se také zaměřuje na komunikační techniky využívané při komunikaci s hluchoslepou osobou, ošetřovatelskou péčí o pacienty s tímto znevýhodněním a představením organizací, které v České republice fungují. Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zmapovat, jak zdravotnický personál komunikuje s pacientem s kombinovaným znevýhodněním zraku a sluchu a zjistit, jak kombinované znevýhodnění zraku a sluchu ovlivňuje komunikaci klienta s vnějším prostředím. Právě pro definování a identifikování všech dílčích proměnných bylo přistoupeno ke kvalitativnímu šetření. Pro účely zpracování práce byla vybrána metoda polostrukturovaného rozhovoru, kterého se účastnilo 6 všeobecných sester působících ve zdravotnickém zařízení. Pro stanovení výzkumného souboru jsme využili záměrný výběr. Podmínkou pro zařazení do výzkumu byla praxe s klienty s kombinovaným znevýhodněním zraku a sluchu. Druhým výzkumným souborem byly přímo klienti, kteří měli přítomné znevýhodnění zraku a sluchu a měli zkušenosti s pobytem ve zdravotnickém zařízení. Všechny rozhovory jsme nahrávali na mobilní telefon a poté přepsali v programu MS Word do elektronické podoby. V rámci analýzy dat jsme použili otevřené a axiální kódování, kategorizaci kódů a seřazení do kategorií a podkategorií na základě předem stanovených cílů. Z výsledků vyplývá, že pojetí o komunikaci s osobou s kombinovaným znevýhodněním sluchu a zraku není v naší společnosti probíraným tématem. Sestry se orientují v této problematice pouze zřídka. Nežádoucími faktory, které na sestry působí, jsou především malá informovanost o této problematice a malý výskyt takovýchto klientů ve zdravotnickém zařízení. Probandi z řad sester uvádějí zvýšenou míru strachu z komunikace s klientem. Dotazovaní klienti ve větší míře uvádějí příjemné zkušenosti s personálem ve zdravotnickém zařízení.
Proměna výuky a komunikace na středních školách vlivem školních informačních systémů
KUŠNEROVÁ, Kristýna
Tato bakalářská práce je zaměřena na zmapování proměn výuky a komunikace mezi školou, žáky a rodiči na druhém stupni základních škol vlivem situace spojené s COVID-19. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na analýzu různých komunikačních prostředků (klasických i online) mezi školou, žákem a jeho rodiči. Obsahem této části práce je popis a porovnání školních informačních systémů. Praktická část práce spočívá v kvalitativním výzkumu, který je založen na hloubkových rozhovorech s učiteli vybraných základních škol a s rodiči žáků, kteří tyto školy navštěvují. V rámci výzkumu jsem se zabývala tím, jaké výhody a nevýhody přináší distanční výuka pro komunikaci mezi školou, žáky a rodiči. Především jsem se snažila identifikovat překážky, které škole, žákům a rodičům brání v efektivní komunikaci. a také jak se vlivem koronavirové pandemie mezi nimi změnila komunikace, a to jak z kvantitativního, tak i z kvalitativního hlediska.
Informační a komunikační technologie - ekonomické a sociální aspekty
Blšťáková, Hana ; Cahlík, Tomáš (vedoucí práce) ; Parrák, Radovan (oponent)
Tato práce je zaměřena na rozvoj informačních a komunikačních technologií v 21. století a jejich sociálních a ekonomických aspektů. První část se věnuje historii vzniku dnes již běžně používaných informačních a komunikačních technologií, jako je osobní počítač, mobilní telefon a internet. Druhá kapitola popisuje vývoj ICT v rámci jednotlivců, domácností a firem. Třetí část je zaměřena na informační ekonomiku v závislosti na dění v ICT sektoru, výdajích, investicích a zahraničním odchodu s ICT. Další kapitola se podrobněji zabývá sociálními sítěmi, jako silnému marketingovému a ekonomickému nástroji a dále jejich vznikem a vývojem až do současné podoby. Pátá kapitola se věnuje pozitivním a negativním sociálním a ekonomickým aspektům ICT a jejich kombinaci. Základní otázkou, na kterou chce tato práce odpovědět, je to, zda pozitiva ICT převažují a do budoucna budou převažovat nad jejich negativy. Analýza provedená v této práci dochází k závěru, že pozitiva sice stále převažují, ale do budoucna bude potřeba minimalizovat negativní vlivy ICT především v sociální oblasti a zvýšit bezpečnost internetu.
Média jako prostředek interní komunikace v ICT sektoru
Holá, Táňa ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Diplomová práce Média jako prostředek interní komunikace v ICT sektoru mapuje a analyzuje spektrum médií, které firmy podnikající v oboru informačních a komunikačních technologií využívají ve své interní komunikaci. Práce se dělí na čtyři základní části. První část práce představuje teoretickou literární rešerši a poskytuje tak základnu pro následující analytický výzkum. Tato část se soustředí na popis interní komunikace jako oboru zkoumání a následně jednotlivých komunikačních kanálů, potažmo médií užívaných právě v interní komunikaci. Druhá část práce tvoří popis metodologie užité pro tuto studii. Třetí část se zaměřuje na prezentaci dat získaných jak z kvalitativního (hloubkových rozhovorů), tak z kvantitativního výzkumu (statistického vyhodnocení odpovědí z elektronického dotazníku). Čtvrtá část práce, diskuze, se pak věnuje analýze získaných údajů, jejich porovnání s teoretickou částí a zároveň zde autorka odpovídá na výzkumné otázky a podotázky této studie.
Sociální komunikace
Blumentálová, Lucie ; Duffková, Jana (vedoucí práce) ; Vinopal, Jiří (oponent)
Práce se zabývá tématem sociální komunikace mládeže. Základní formální uspořádání práce je vedeno od teoretického ukotvení v tématu k praktickým poznatkům z oblasti sociální komunikace mládeže. Prostor je zde věnován vymezení pojmu sociální komunikace, porovnání jejího vztahu s interakcí a jednáním, dále pak jejímu rámci (komunikačnímu aktu, aktérům, komunikačním kanálům - prostředkům komunikace, funkcím a účelu komunikace). Pro orientaci pojednává o sociální komunikaci mládeže v socializačním prostředí rodiny, školy a přátel. Věnuje se také volnému času mládeže a jeho využití. Následuje část obsahující výsledky vlastního empirického šetření a porovnání s dosavadními výzkumy. Tato část je věnována vlastní realizované případové studii sociální komunikace mládeže ve vybraném regionu Kolínska. Zjišťuje to, jaké používají komunikační prostředky, zda preferují možnosti osobní komunikace či využití moderních komunikačních prostředků, jaká jsou jejich komunikační témata s kamarády a jaká s rodiči a jaký je účel jejich komunikace s jednotlivými typy komunikátorů (rodiče/kamarádi). Také se zaměřuje na používání doprovodných komunikačních jevů (emotikony, akronymy, neverbální setkávací rituály). Pozornost je věnována také tomu, zda se odpovědi na jednotlivé okruhy mění v rámci rozlišení města a venkova.
Uzavírání distančních spotřebitelských smluv z pohledu podnikatele
Baltabayev, Ilyas
Baltabayev, I. Uzavření distančních spotřebitelských smluv na dálku z pohledu podnikatele. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Bakalářská práce se zabývá spotřebitelskými smlouvami uzavřenými na dálku s užším zaměřením na nakupování přes internet. V literární rešerši je po-drobně rozpracována problematika právní úpravy spotřebitelských smluv a smluv na dálku. Dále jsou popsány obecné povinnosti podnikatele a povinnosti při uzavírání distančních spotřebitelských smluv. Zvláštní pozornost je věnována problematice nekalé soutěže, která přivádí újmu nejen ostatním soutěžitelům, ale i zákazníkům. V práci je též zmíněna problematika uzavírání smluv na dálku pouze mezi podnikateli. Ve vlastní práci jsou pak rozebrány obchodní podmínky, způsoby dopravy a platby, reklamační podmínky a podmínky vracení zboží konkrétního e-shopu. Hlavním cílem práce je sestavení souhrnu doporučení pro konkrétního podnikatele na základě analýzy jeho činnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.