Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu na slovenském trhu
Burda, Lubomír ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhů na zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu Don Lemme na slovenském trhu. V teoretické části jsou nejprve definovány klíčové pojmy jako mezinárodní marketing, marketingový mix, komunikační mix či marketingový výzkum, s přesahem do analytické a návrhové části. V analytické části je představeno vnitřní i vnější prostředí e-shopu. I díky marketingovému výzkumu mohl autor práce v závěrečné části stanovit návrhy, které by měly elektronickému obchodu pomoci s propagací na slovenském trhu.
Interaktivní marketingová komunikace na příkladu značky Ryor
Bendlová, Eva ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce pojednává o interaktivní komunikaci z pohledu marketingové komunikace. V závěru aplikuje zjištění na českou kosmetickou značku Ryor. Zároveň se dotýká i hlubších souvislostí interaktivní komunikace s podstatou kultury a společenské interakce. Součástí práce je teoretický koncept, který sleduje model interaktivní komunikace a povahu vazeb mezi účastníky komunikačního aktu. Dále práce definuje základní prvky interaktivního komunikačního procesu. To vše v závěru ověřuje na reálných marketingových aktivitách značky Ryor.
Zhodnocení marketingové komunikace
Sýkorová, Lucie ; Pokorná, Jitka (vedoucí práce) ; Tereza, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení ke zlepšení marketingové komunikace společnosti Čajová květina s.r.o. se zaměřením na produkt Matcha Tea. Teoretická část vymezuje pojmy marketing, marketingový mix a marketingová komunikace. Poté je definována příprava efektivní marketingové komunikace. Praktická část analyzuje marketingový mix se zaměřením na marketingovou komunikaci produktu Matcha Tea. Následně probíhá dotazníkové šetření formou osobního dotazování. Je zjištěno, že 37 % respondentů má o produktu Matcha Tea povědomí, z nich 81 % ho vyzkoušelo a z toho je 87 % spokojeno. V závěrečné části je zhodnocena návratnost slevových kupónů, které obdrželi všichni respondenti po vyplnění dotazníku. Kupón s 15% slevou na balení Matcha Tea + shaker je využit 29 % respondenty. Na základě dotazníkového šetření je navrženo doporučení ke zlepšení marketingové komunikace pro produkt Matcha Tea. Hlavním cílem návrhu je zvýšení prodeje produktu Matcha Tea o 10 % během následujícího pololetí a vedlejším cílem je zviditelnění na trhu. Ke splnění těchto cílů jsou zvoleny následující prostředky komunikačního mixu: osobní prodej, podpora prodeje, ústní šíření, interaktivní marketing a reklama.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.