Název:
Interaktivní marketingová komunikace na příkladu značky Ryor
Překlad názvu:
"My Ryor" campaign in 2010
Autoři:
Bendlová, Eva ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce pojednává o interaktivní komunikaci z pohledu marketingové komunikace. V závěru aplikuje zjištění na českou kosmetickou značku Ryor. Zároveň se dotýká i hlubších souvislostí interaktivní komunikace s podstatou kultury a společenské interakce. Součástí práce je teoretický koncept, který sleduje model interaktivní komunikace a povahu vazeb mezi účastníky komunikačního aktu. Dále práce definuje základní prvky interaktivního komunikačního procesu. To vše v závěru ověřuje na reálných marketingových aktivitách značky Ryor.This bachelor thesis deals with interactive communication from the sight of marketing communication. As a result it applies the findings on the Czech cosmetics brand Ryor. The thesis consider a deeper consequences of interactive communication with culture as well as social interaction. One part of this work is theoretical communication model of interactivity and study of basic elements of relations between members of a communication act. All these conclusions are at the end applied on the real activities of Ryor brand.
Klíčová slova:
interaktivní komunikace; interaktivní marketing; kosmetika; nová média; příběhy; sociální sítě; značka; brand; cosmetics; interactive communication; interactive marketing; new media; social networks; stories