Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zobrazování komerční sféry v českém denním tisku po roce 1989
Bendlová, Eva ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Tato práce pojednává o vývoji českého mediálního trhu po roce 1989 v kontextu kritické politické ekonomie komunikace a snaží se na základě teorie aplikované ve výzkumné části práce nalézt praktické dopady tlaku komerční sféry na mediální obsahy v českém seriózním denním tisku. Mezi ně patří zejména vlastníci médií a vlastnická koncentrace mediálního trhu, inzerenti, expertní názorová uskupení a public relations. V práci je využita metoda kvantitativní obsahové analýzy a byly provedeny rozhovory s novináři. Výsledky práce potvrzují existenci komerčních vlivů v českých denících, a to především ze strany inzerentů. Potvrzena byla významná převaha názorů podporujících pravicové myšlenky v českém denním tisku. Nashromážděné poznatky a výzkumná zjištění ponechávají a současně otevírají značný prostor pro budoucí výzkum v této oblasti.
Zobrazování komerční sféry v českém denním tisku po roce 1989
Bendlová, Eva ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Tato práce pojednává o vývoji českého mediálního trhu po roce 1989 v kontextu kritické politické ekonomie komunikace a snaží se na základě teorie aplikované ve výzkumné části práce nalézt praktické dopady tlaku komerční sféry na mediální obsahy v českém seriózním denním tisku. Mezi ně patří zejména vlastníci médií a vlastnická koncentrace mediálního trhu, inzerenti, expertní názorová uskupení a public relations. V práci je využita metoda kvantitativní obsahové analýzy a byly provedeny rozhovory s novináři. Výsledky práce potvrzují existenci komerčních vlivů v českých denících, a to především ze strany inzerentů. Potvrzena byla významná převaha názorů podporujících pravicové myšlenky v českém denním tisku. Nashromážděné poznatky a výzkumná zjištění ponechávají a současně otevírají značný prostor pro budoucí výzkum v této oblasti.
Zobrazování komerční sféry v českých médiích po roce 1989
Bendlová, Eva ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Tato práce pojednává o vývoji českého mediálního trhu po roce 1989 v kontextu kritické politické ekonomie komunikace a snaží se nalézt praktické dopady tlaku komerční sféry na mediální obsahy v českých médiích. Na základě historického vývoje komerčních médií v ČR a zahraničí sleduje autorka hlavní vývojové trendy, které měly zásadní vliv na vývoj českých médií po rozpadu Sovětského bloku a ustavení demokratických a tržních poměrů v České republice. Vedle toho práce sleduje konkrétní ekonomické aspekty mediálních trhů definované předními kritiky v oblasti mediálních věd a snaží se je aplikovat na český trh tištěných médií. Všechny tyto poznatky jsou v poslední kapitole shrnuty do hypotéz, které jsou testovány prostřednictvím kvantitativní obsahové analýzy na vzorku titulů denního tisku a doplněny rešerší rubrik a suplementů. Výsledky výzkumu aspekty vlivu komerční sféry na mediální obsahy potvrzují a současně přináší náměty pro další výzkum, který by jednotlivé příklady ovlivňování mediálních obsahů komerční sférou pomohl detailněji sledovat.
Interaktivní marketingová komunikace na příkladu značky Ryor
Bendlová, Eva ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce pojednává o interaktivní komunikaci z pohledu marketingové komunikace. V závěru aplikuje zjištění na českou kosmetickou značku Ryor. Zároveň se dotýká i hlubších souvislostí interaktivní komunikace s podstatou kultury a společenské interakce. Součástí práce je teoretický koncept, který sleduje model interaktivní komunikace a povahu vazeb mezi účastníky komunikačního aktu. Dále práce definuje základní prvky interaktivního komunikačního procesu. To vše v závěru ověřuje na reálných marketingových aktivitách značky Ryor.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.