Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Multimediální výukové rozhranní pro programovaní mikroprocesorů AVR
Šrajla, Josef ; Sajdl, Ondřej (oponent) ; Pavlík, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou programování mikroprocesorů AVR. Zaměřuje se na vytvoření uceleného prostředí, ve kterém si bude moci uživatel osvojit metody potřebné k úspěšnému zvládnutí naprogramování mikroprocesoru. K tomu bylo zapotřebí vytvoření aplikace umožňující interaktivní simulaci procesoru. Předností této aplikace je jednoduché ovládání, přehlednost a hardwarová nanáročnost. K jejímu používání stačí uživateli pouze počítač s připojením na internet, odpadá veškerá instalace, která je u podobných produktů běžná.
Za hranicí zájmu - geneze tvořivosti
Chmelíková, Alžběta ; Jakalová, Zuzana (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Umělecká práce je do značné míry nahlížena holisticky - recipient vnímá celek díla, hledá jeho smysl, pokouší se o interpretace. Konečné znění je odtrženo tlustou černou linkou od své geneze. Ale právě pozorování vývoje myšlenky, konceptu, zpracování, případně metoda sama je povětšinou mnohem komplexnější zážitek než hotové dílo. Průběh mého studia, který je provázán třemi ateliéry, představující makroklimata svébytného uvažování o uměleckém postoji, smyslu i významu, mě motivoval k obratu pozornosti od díla k průběhu tvorby. Práci je možné chápat jako metakritický pohled na tvůrčí procesy, obalující dílo samotné, mezi kterými vzniká struktura podobnosti a jinakosti, kterou se budu snažit postihnout skrze textovou podobu ve formě gamebooku.
Hierarchické techniky pro výpočet osvětlení
Ligmajer, Jiří ; Polok, Lukáš (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje studiu a popisu hierarchických technik pro výpočet globálního osvětlení. Vysvětluje proč je dobré se zabývat hierarchickými technikami pro výpočet osvětlení a ukazuje postup, jak zakomponovat tyto hierarchické techniky do výpočtu radiozity v reálném čase a následné rozšíření pro výpočet dynamického osvětlení z plošných světelných zdrojů. Tyto dvě techniky jsou podrobně popsány v první části této práce. V druhé části je uveden návrh a implementace aplikace, která bude provádět výpočet dynamického osvětlení z plošných světelných zdrojů.
Návrh 3D katalogu pro firmu
Hubert, Michal ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice internetových 3D katalogů. Obsahuje teoretické základy počítačové grafiky a 3D modelování. Analyzuje současný stav společnosti S&K KONTAKT a jejího aktuálního katalogu produktů. Dále popisuje návrh a možnosti na přepracování dosavadního stavu do podoby interaktivního 3D katalogu, díky kterému S&K KONTAKT získá nové zákazníky a odliší se od konkurence.
Graphical Simulator of Superscalar Processors
Vávra, Jan ; Mrázek, Vojtěch (oponent) ; Jaroš, Jiří (vedoucí práce)
The focus of this thesis is implementation of the superscalar simulator. The implementation follows research of existing simulators and tries to implement missing features from them. Simulator uses RISC-V instruction set architecture, but architecture can be swapped for any RISC instruction set. Simulator implements deterministic branch prediction. Parts of the simulation can be configured. The simulator application also contains a text editor for inputting source code.
Využití virtuální reality v projekci a konstrukci výrobních strojů, systémů a robotiky
Jun, Lukáš ; Tůma, Zdeněk (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se v první části zabývá historii a vývojem virtuální reality. Nabízí přehled jejich typů, možností využití,… Dále upřesňuje veškeré podmínky, které musí být splněny pro vytvoření věrné virtuální reality. Zaměřuje se také na oblasti lidského zraku, sluchu a hmatu a především na to, jak je pomocí počítačem řízené techniky nejlépe oklamat. Přináší i zmínku o negativních dopadech na lidské zdraví. V poslední části je vytvořen přehled základního softwaru pro tvorbu virtuální scény a na závěr jsou uvedeny dva příklady využití virtuální reality ve strojírenství.
Design víceúčelového informačního stánku
Kalina, Josef ; Surman, Martin (oponent) ; Karásek, David (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh multifunkčního informačního stojanu. To je místo, kde je možné získat velké množství informací z mnoha odvětví rozčleněných tak, aby dosažení požadované zpětné vazby bylo, co nejrychlejší a nejsrozumitelnější. Mimo primární funkce, informačního nosiče, nabízí mnoho doplňkových služeb. Ty se týkají produktů, které zatím nebyly integrovány do interaktivního informačního stánku a v budoucnu se předpokládá jejich užitek.
Design výukové konzole
Hadáček, Milan ; Buganská, Tamara (oponent) ; Karásek, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout design multifunkční výukové konzole. Práce obsahuje několik variantních studií, barevných nárvhů a konkrétní tvarové provedení. Zahrnuje určitý vývoj v oblasti polohovacích a multifunkčních zařízení. Vlastní práce se zabývá konkrétním tvarovým řešením multidotekové výukové konzole. Je zde řešen i sedák v podobě rehabilitačního míče. Součástí práce je i několikatiminutový video sestřih z oblasti interaktivních médií.
Aplikace pro online sazbu notového zápisu
Mackovič, Jakub ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
V tejto práci je predstavená aplikácia pre online zápis hudby s použitím SVG vektorovej grafiky v prostredí webových prehliadačov. Pozrieme sa na relevantné postupy pri notovom zápise a na históriu sadzby hudobného zápisu. Preskúmame a roztriedime existujúce programy na notový zápis. Na ich základe navrhneme užívateľské rozhranie pre aplikáciu s niekoľkými obmenami. Nasleduje popis implementácie aplikácie. Predstavíme tiež sadu funkcionalít, ktorých užitočnosť spolu s užívateľským rozhraním otestujeme na užívateľoch. Vyhodnotíme výsledky testovania a na jeho základe vylepšíme niektoré črty aplikácie. Nakoniec vyhodnotíme aplikáciu a jej budúci vývin. Keďže SVG sa stále považuje za experimentálnu technológiu a niektoré prehliadače ju stále nepodporujú alebo sa ich implementácia líši, bola aplikácia vytvorená tak, aby fungovala na prehliadači Chrome od spoločnosti Google.
Sledování objektu ve videu
Sojma, Zdeněk ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje principy činnosti nejvíce používaných druhů systémů pro sledování různých objektů ve videu a poté se především zaměřuje na popis a implementaci algoritmu pro interaktivní offline sledování obecných barevných objektů, jehož přednost spočívá ve vysoké přesnosti výpočtu trajektorie. Systém vytváří trajektorii z dat, jež jsou specifikována uživatelem při startu aplikace a poté interaktivně modifikována či přidávána za účelem zlepšení přesnosti výpočtu. Algoritmus je založen na detektoru, který pracuje na základě barevných příznaků, a na časové koherenci pohybu objektu, pomocí níž se vypočte více pravděpodobných trajektorií objektu. Výsledná optimální trajektorie je poté spočtena pomocí dynamického programování, jehož parametry jsou opět interaktivně upravovány uživatelem. Systém na videu o rozlišení 480x360 bodů pracuje rychlostí v rozmezí 15 až 70 snímků za vteřinu. Práce se dále zabývá vytvořením nástroje na optimální vyhodnocení úspěšnosti sledovacího algoritmu a diskutuje dosažené výsledky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.