Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení náročnosti florbalu a flag fotbalu
Máchal, Tomáš ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Jandová, Soňa (oponent)
Diplomová práce zpracovává náročnost flag fotbalu v porovnání s florbalem za pomoci měření srdeční frekvence. Měření u každého sportu proběhlo u šesti hráčů ve věkovém rozmezí 18-37 let po dobu dvaceti minut utkání. Hráči se těmto sportům aktivně věnují a byli vybráni po konzultaci s trenéry. Naměřené hodnoty byly zpracovány za pomocí statistické analýzy dat a prezentovány prostřednictvím sloupcových grafů. Pro analýzu dat bylo stanoveno pět zón zatížení, s využitím aplikace Polar. První zóna 50 % až 60 % z maximální srdeční frekvence a každá další pokrývala hodnoty v rozmezí o 10 % výš. Z měření vyplývá, že hráči florbalu dosahují během utkání významně vyšší srdeční frekvence, a to 153,1 ± 9,4 tep/min, oproti tomu u hráčů flag fotbalu byla dosažená průměrná srdeční frekvence 131 ± 6,7 tep/min. U hráčů florbalu byla naměřena také vyšší průměrná maximální srdeční frekvence, která činila 190,5 ± 9,4 tep/min. U hráčů flag fotbalu se tato hodnota průměrně vyšplhala na 173,8 ± 8,5 tep/min. Dále z měření vyplynulo, že hráči při utkání flag fotbalu strávili významně více času v nižších zónách zatížení než hráči florbalu. Konkrétně hráči flag fotbalu strávili v první zóně 25,2 % času, ve druhé zóně 32,8 %, ve třetí zóně 28,5 % času, ve čtvrté zóně 12,2 % času a v poslední páté zóně 1,5 % času. Hráči...
Dopravní studie na území města Boskovice
Vidourková, Kristýna ; Chaker, Manar (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zhodnocení dopravních pohybů na území města Boskovice. Hlavním úkolem mé diplomové práce je analýza stávajícího stavu parkování ve městě Boskovice a návrh zlepšení statické dopravy. Dalším z úkolů je měření dopravně inženýrských dat. Pro průzkum a vyhodnocení dat bylo vybráno 6 lokalit. Důležitou součást diplomové práce také tvoří směrový průzkum dopravy pro vyhodnocení tranzitní a zdrojové dopravy.
Vybrané způsoby zlepšení orientace řidiče v dopravním prostoru
Černoch, Adam ; Valentová, Veronika (oponent) ; Frič, Jindřich (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je najít vhodná opatření, která povedou ke zlepšení orientace řidiče v dopravním prostoru a tím ke snížení nehodovosti v dané lokalitě. V teoretické části jsou popsány dopravní průzkumy, které souvisí s danou problematikou. Dále jsou v práci zmíněny detektory sloužící k automatizovanému provádění dopravních průzkumů. Teoretická část také popisuje metody, kterými lze vybranou lokalitu analyzovat a poté navrhnout ideální úpravu. Ke konci dává přehled jednotlivých opatření. V praktické části jsou pak jednotlivé metodiky použity pro analýzu vybraných křižovatek. V první řadě byla provedena analýza vysledovaných konfliktních situací včetně zhotovení konfliktního digramu, na základě kterého bylo navrhnuto opatření. Poté byla provedena analýza dopravních nehod. Opět byl výsledkem návrh možných opatření. Hlavním cílem pak bylo porovnání a zhodnoceni obou metodik a návrh postupu opatření pro zlepšení orientace řidiče ve vybrané lokalitě.
Termoakustické měření výkonu ultrazvuku
Vysoudil, Ladislav ; Čížek, Martin (oponent) ; Rozman, Jiří (vedoucí práce)
Zadáním této práce je navrhnout konstrukční řešení termoakustického snímače a experimentálně ověřit jeho funkci pro testování intenzity ultrazvuku diagnostických systémů. Dále pak změřené výsledky porovnat s měřením pomocí hydrofonu v ultrazvukové měřicí vaně. Úvodní část práce je zaměřena na popis funkce snímačů a jejich konstrukci včetně popisu funkce a konstrukce hydrofonu. Zbytek práce se zabývá samotným návrhem termoakustického senzoru, měřením se senzorem a hydrofonem a vyhodnocením výsledků měření. Záměrem práce je ověřit funkci navrženého termoakustického senzoru pomocí srovnávacího měření s hydrofonem.
Metody zvýšení dynamického rozsahu obrazu
Sailer, Zbyněk ; Juránek, Roman (oponent) ; Koutný, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem dynamického rozsahu snímačů digitálních fotoaparátů a metodami řešení tohoto problému. Jsou zde popsány existující metody tvorby obrazu s vysokým dynamickým rozsahem, způsoby získávání vstupních dat a nový způsob tvorby HDR obrazu - takzvané přímé generování.
Návrh křižovatky ulic Palackého a Krátká v Holešově
Dlhopolček, Michal ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je zpracování studie úpravy stykové křižovatky silnic II/432 a II/438 ve městě Holešov. Řešená křižovatka se nachází v západní části města Holešov, jenž se nachází 20 kilometrů severně od krajského města Zlín. Křižovatka v současném stavu není správně řešena, především z důvodu bezpečnosti při napojování těžkých nákladních vozidel z vedlejší ulice Krátká směrem do centra města Holešov. A dále se tvoří fronty dosahující až železničního přejezdu, čímž vzniká další dopravní riziko. Ze tří navržených variant byla vybrána ta, která nejlépe splňuje požadavky pro zvýšení plynulosti průjezdu křižovatkou a tím zvyšuje celkovou bezpečnost v křižovatce. A dále by vyhovovala požadavkům na zvýšení kapacity a dále by splnila úroveň kvality ať už na hlavní, nebo vedlejší komunikaci.
Connection of streets in Holásky and Brněnské Ivanovice
Vajda, Ronald ; Holcner, Petr (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
This thesis deals with the interconnection of V holáskách and Brněnské Ivanovice streets. The aim of this work is to design a traffic-urban study of the BI-2 site according to the Draft Zoning Plan of the City of Brno. I focused on the suitability and method of connecting the streets V Aleja, Sladovnické, Jubilejní, Rolencově and the examination of the establishment of the railway stop Holásky. After studying the topography and elevation, I proposed various connections of these streets. I examined them in direction, width and height and on the basis of the results I proposed new suitable connections for different modes of transport. I then designed the layout of the plots and buildings on the basic traffic skeleton. A reasonable layout resulted in a population of 1,022. The population density works out at 101 inhabitants/ha. There are 38 % of public areas and 62 % of non-public areas. The results of this work allow for better decision making when processing further detailed documentation and deciding on the further use of the area. It is also beneficial that development site BI-2 is connected to the second development site Ho-2 by a footbridge that runs over the railway. The main result is that the connection of the streets is realistic and the establishment of a railway station is also possible.
MĚSTSKÝ DŮM NA NÁBŘEŽÍ V PŘEROVĚ
Zdražilová, Jana ; Joura, Ivo (oponent) ; Mikulášek, David (vedoucí práce)
Jedná se o polyfunkční městský dům ve městě Přerově na nároží ulic Brabansko a Malá Dlážka. Nachází se na nábřeží a z pozemku je nádherný výhled na historické centrum. Mým záměrem bylo postavit dům, který bude respektovat okolí, jak výškově, tak i vzhledově. Zvolila jsem rozdělení do jednoduchých 3 hmot. Nároží zvýrazňuje arkýř, hmota, kde budou byty a hmota, kde budou kanceláře. Fasáda kanceláří bude oddělena i barevně ( kanceláře šedá, byty zelená). Na fasádu jsem použila systém Cetris, což vytváří zajímavý rast a desky mají výborné vlastnosti.
Hodnocení maskování harmonických složek v mixtuře
Kovanda, Jindřich ; Indrák, Michal (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce zpracovává návrh a tvorbu poslechového testu, ve kterém jeho respondenti nastavovali určitou harmonickou složku do mixtury tónu složeného z až 16 harmonických složek. Respondenti nastavovali intenzitu harmonické složky do hraniční polohy tak, aby harmonická složka nebyla maskována ostatními harmonickými složkami a vystoupila z mixtury. Takto nastavovali respondenti harmonické složky od 1. do 16. vždy v různých typech spektra, výšky tónu a jeho intenzity. Na základě odpovědí byly nalezeny vztahy určující, jak se mění vnímání maskování harmonických složek s jejich pořadím ve spektru.
Úprava křižovatky silnic I/43 x II/150 u Boskovic
Kortová, Anna ; Sedlák, Lubomír (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá úpravou křižovatky silnic I/43 a II/150 u Boskovic z hlediska bezpečnosti na ní. Cílem práce bylo snížení nehodovosti v dané lokalitě a zachování plynulosti. Prvním krokem této práce bylo zpracování naměřených rychlostí a intenzit na křižovatce a porovnání s příčinami nehod. Druhým krokem bylo navržení více variant řešení dané křižovatky. Pro jednu z možností byla dále zpracována projektová dokumentace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.