Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh koncepce a projektu implementace CRM ve firmě
Špringl, Petr ; Tobola, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve firmě a možnostmi jejich zlepšení. Obsahuje rozbor problematiky řízení vztahů se zákazníky, CRM systémů a jejich zavádění. Práce je zaměřena na analýzu aktuálního stavu řízení vztahů se zákazníky v konkrétní firmě, na základě níž byl vypracován projekt zavedení nového CRM systému, který je v práci detailně rozpracován. V závěru jsou diskutovány přínosy vypracovaného projektu a autorova doporučení pro další zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě.
Návrh změny CRM systému
Soukupová, Hana ; Buchta, Miroslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a možnostmi jejich zlepšení v První brněnské strojírně Velká Bíteš a.s. V teoretické části se autorka zabývá vývojem vztahů se zákazníky, B2B trhy, marketingovou komunikací a řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management). Analytická část bakalářské práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu CRM systému v podniku. Na analytickou část navazuje část návrhová, ve které autorka předkládá vlastní návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení úrovně CRM systému.
Návrh na zlepšení komunikace a řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Hydroma, spol. s r. o.
Mandíková, Anna ; Uherek, Michal (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunikace a řízení vztahů se zákazníky společnosti Hydroma, spol. s r.o. V teoretické části autor klade důraz na pochopení významu CRM a popisuje marketingovou komunikaci. Praktická část se opírá o teoretická východiska. Nejprve se zaměřuje na společnost Hydroma, spol. s r. o. a analýzu současného stavu komunikace se zákazníky a řízení jejich vztahů. Závěr práce tvoří návrhy, které by měly vést ke zlepšení současné situace.
Návrh koncepce a projektu implementace CRM ve firmě
Špringl, Petr ; Tobola, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve firmě a možnostmi jejich zlepšení. Obsahuje rozbor problematiky řízení vztahů se zákazníky, CRM systémů a jejich zavádění. Práce je zaměřena na analýzu aktuálního stavu řízení vztahů se zákazníky v konkrétní firmě, na základě níž byl vypracován projekt zavedení nového CRM systému, který je v práci detailně rozpracován. V závěru jsou diskutovány přínosy vypracovaného projektu a autorova doporučení pro další zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě.
Vliv implementace CRM na rozvojový potenciál firem
Anisimova, Karina ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komplexní problematikou implementace CRM. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo komplexně analyzovat CRM systém a přehledně charakterizovat jeho základní rysy a prozkoumat vliv implementace systému na společnost. Cílem praktické části práce byla analýza dvou ruských společností, které implementovaly CRM systém nebo jeho části. V této části jsem provedla výzkum pomocí strukturovaného dotazníku a na jeho základě uskutečnila vlastní měření efektivnosti implementace. V závěru celé práce shrnuji výsledky implementace a přidávám k nim některé vlastní návrhy rozvoje společnosti.
Analýza podnikových procesů a jejich optimalizace za použití CRM systému
Povolná, Blanka ; Stránský, Jakub (vedoucí práce) ; Klečka, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou vybraných aspektů procesu implementace CRM systému do společnosti. Porovnáním procesních map zobrazujících průchod zakázky podnikem je znázorněn rozdíl před a po implementaci CRM. Rentabilita zakázky je zjištěna pomocí směrně ziskové přirážky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.