Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh výroby pouzdra analogových hodinek
Vilímovský, Daniel ; Kouřil, Karel (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je stručné představení hodinářského průmyslu a charakteristika aditivní technologie Rapid Prototyping. Praktická část je zaměřena na tvorbu modelů jednotlivých komponent hodinek ve 3D parametrickém programu Autodesk Inventor a jejich následnou výrobu různými metodami na 3D tiskárně. Součástí práce je také kompletace hodinek, včetně osazení pouzdra hodinkovým strojkem. Práce je zakončena technicko-ekonomickým zhodnocením a porovnáním s aktuálně používanými metodami výroby.
Design fitness náramku
Zboran, Martin ; Buganská, Tamara (oponent) ; Haltof, Vladimír (vedoucí práce)
Cieľ tejto bakalárskej práce zahŕňa návrh fitness náramku aj s príslušenstvom, ktorý okrem možnosti zobrazovania času a dátumu dokáže používateľovi analyzovať fyzickú aktivitu a životné funkcie hlavne v súvislosti so športovou aktivitou. Navrhnutý produkt spĺňa ergonomické aj technické požiadavky, prináša inovácie v oblasti nabíjania a zapínania. Zároveň bol dosiahnutý originálny dizajn. Navrhnutý nabíjací mechanizmus zaisťuje pohodlnejšie používanie zariadenia vďaka možnosti nabíjania bez snímania náramku z ruky.
Návrh výroby pouzdra analogových hodinek
Vilímovský, Daniel ; Kouřil, Karel (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je stručné představení hodinářského průmyslu a charakteristika aditivní technologie Rapid Prototyping. Praktická část je zaměřena na tvorbu modelů jednotlivých komponent hodinek ve 3D parametrickém programu Autodesk Inventor a jejich následnou výrobu různými metodami na 3D tiskárně. Součástí práce je také kompletace hodinek, včetně osazení pouzdra hodinkovým strojkem. Práce je zakončena technicko-ekonomickým zhodnocením a porovnáním s aktuálně používanými metodami výroby.
Fine Watches as an Investment: Index Creation and Portfolio Selection
Harant, Evžen ; Chytilová, Julie (vedoucí práce) ; Malířová, Tereza (oponent)
Tato práce předkládá analýzu rizik a výnosů a zkoumá možnosti diverzifikace portfolia v případě luxusních hodinek. Za účelem seznámení čtenáře s trhem hodinek a jeho fungováním jsou zkoumány hlavní motivace, determinanty cen a rizika přítomná na tomto trhu. Aby bylo možné efektivně analyzovat cenovou dynamiku na trhu s luxuními hodinkami, byl vytvořen vlastní data- set zahrnující data z předních aukčních domů za období mezi roky 2006 a 2017. Díky unikátním vlastnostem trhu s luxusními hodinkami je k vytvoření cenového indexu použita metoda opakovaných prodejů. Přesněji jsou pos- tupně použity tyto metody - standardní, třístupňová vážená a flexibilní třístupňová metoda. Kromě vytvoření cenového indexu je předmětem této práce analýza portfolia a následné zkoumání potenciálních výhod zahrnutí indexu luxusních hodinek do optimálního portfolia. Došli jsme k závěru, že luxusní hodinky mají potenciál být dobrým diverzifikačním nástrojem díky korelačním koeficientům s ostatními vybranými investičními nástroji blízkými nule. Nicméně naše výsledky ukazují, že hodinky jsou subop- timálním nástrojem ve smyslu výnosů a rizik v porovnání s všemi námi vy- branými investičními nástroji s...
Revitalizace značky Manufacture Prim 1949 se zaměřením na období roků 2010 a 2011
Hrabánková, Markéta ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce na téma "Revitalizace značky Manufacture PRIM 1949 se zaměřením na období roku 2010 a 2011" se zabývá procesem revitalizace, kterým Manufacture PRIM 1949 v tomto vymezeném období prochází. Cílem je představit a analyzovat tento přerod, prostřednictvím nějž se chce ze značky tradiční a spotřební přetvořit na značku úspěšnou v segmentu luxusního zboží. Na tento proces je nahlíženo z hlediska teorie marketingové komunikace se zaměřením na marketing luxusního zboží. Formou deskriptivní metody jsou představeny realizované komunikační aktivity. Ty jsou současně analyzovány za účelem zjištění jejich efektivity v rámci revitalizačního procesu značky Manufacture PRIM 1949. Práce se zaměřuje na relevanci zvolených komunikačních nástrojů i schopnost jejich existence jako kompaktního programu integrované marketingové komunikace.
Marketingová strategie nové značky hodinek na českém trhu
Vláhová, Alžběta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
V rámci strategického plánování firmy Jasněna Vláhová s.r.o. vznikl v návaznosti na nedostatečné uspokojení mladých zákaznic stávajícím sortimentem nápad na tvorbu zcela nové značky SUNDAY ROSE. Ta dává důraz na zapamatovatelný design a zážitek spojený s nákupní atmosférou, jež cílová skupina vyžaduje. Tato bakalářské obsahuje komplexní marketingovou strategii pro tuto značku, návrh jejího marketingového mixu a to v několika částech rozdělený na B2B a B2C segment. Současně i doporučuje změny pro současné produktové řady firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.