Název:
Marketingová strategie nové značky hodinek na českém trhu
Překlad názvu:
Marketing Strategy of a New Watch Brand for the Czech Market
Autoři:
Vláhová, Alžběta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V rámci strategického plánování firmy Jasněna Vláhová s.r.o. vznikl v návaznosti na nedostatečné uspokojení mladých zákaznic stávajícím sortimentem nápad na tvorbu zcela nové značky SUNDAY ROSE. Ta dává důraz na zapamatovatelný design a zážitek spojený s nákupní atmosférou, jež cílová skupina vyžaduje. Tato bakalářské obsahuje komplexní marketingovou strategii pro tuto značku, návrh jejího marketingového mixu a to v několika částech rozdělený na B2B a B2C segment. Současně i doporučuje změny pro současné produktové řady firmy.As a part of the Jasněna Vláhová s.r.o. company's strategic planning, considering unsufficient satisfaction of the young customers by the current offer, there arose an idea of creating a completely new brand called SUNDAY ROSE. It puts emphasis on a memorable design and an experience given by the remarkable shopping atmosphere, which the target audience requires. This thesis contains a comprehesive marketing strategy for this brand, a design of its marketing mix, which is in several parts devided into B2B and B2C segments. At the same time, it suggests changes for the company's current product lines.
Klíčová slova:
hodinky; jvd; marketing; strategie; sunday rose; brand; jvd; marketing; sunday rose; watch
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49918