Název: Marketingová strategie nové značky hodinek na českém trhu
Překlad názvu: Marketing Strategy of a New Watch Brand for the Czech Market
Autoři: Vláhová, Alžběta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodinky; jvd; marketing; strategie; sunday rose; brand; jvd; marketing; sunday rose; watch

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49918

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206137


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet