Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Aspects of Technology Ventures
Palacký, Miloslav ; Jež, Vladislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of diploma thesis is to analyze marketing tools used in Company XAX and under this condition evaluate and purpose increase efficiency used tools. The current marketing strategy of the company is described and main influencing factors are identified. The thesis contains proposals and recommendations for tools usage in the field of High-tech marketing.
Návrh na zlepšení personálního řízení diverzitních týmů v high-tech firmě
Derka, Martin ; Cileček, Jarmil (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou personálního řízení ve vybraném high-tech podniku. Teoretická část práce popisuje základní pojmy z oblasti personálního řízení, diverzitních týmů a charakteristiky high-tech sektoru. V praktické části je pak analyzován současný stav pomocí dotazníkového šetření a následně jsou navržena doporučení včetně jejich ekonomického zhodnocení.
Specifika personálního vedení high-tech firmy
Svoboda, Michal ; Stejskalová, Pavla (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o specifikách personálního vedení resp. řízení v podnicích s vyspělými technologiemi, označovanými high-tech. Pomocí dotazníkového šetření a strukturovaného interview je analyzována situace v personální oblasti v konkrétním high-tech podniku. Teoretická část vymezuje high-tech sektor, popisuje činnosti a účel personálního útvaru a moderní pojetí rozvoje lidských zdrojů. Dále je pojednáno o vlivu firemní kultury na strategii rozvoje lidských zdrojů, jsou zmíněny prvky leadershipu, včetně teorie generací a diversity managementu. Praktická část zahrnuje část analytickou a návrhovou, včetně zhodnocení variant.
Marketing Aspects of Technology Ventures
Palacký, Miloslav ; Jež, Vladislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of diploma thesis is to analyze marketing tools used in Company XAX and under this condition evaluate and purpose increase efficiency used tools. The current marketing strategy of the company is described and main influencing factors are identified. The thesis contains proposals and recommendations for tools usage in the field of High-tech marketing.
Tržní orientace a řízení vztahů k zákazníkům
Frejková, Daniela ; Karlíček, Miroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá tržní orientací (MO) a řízením vztahů k zákazníkům (CRM). MO i CRM jsou neustálým předmětem zájmu akademiků i praktiků, neboť jsou považovány za významné pro zajištění dlouhodobého úspěchu firem. Překvapivé je, že tyto dva strategické koncepty byly zkoumány odděleně. Chybí zde výzkum, který by systematicky analyzoval případné souvislosti mezi MO a CRM. Hlavním cílem práce je posoudit existenci souvislostí mezi koncepcí MO a koncepcí CRM. Práce byla vypracována na základě jak výzkumu sekundárního, tak výzkumů primárních. Pro získání komplexního pohledu na řešenou problematiku byly použity kvalitativní i kvantitativní metody. Hlavní primární výzkum této práce byl proveden pomocí dotazníkového šetření u firem z oblasti letectví v České republice. K naplnění dílčích cílů přispělo testování hypotéz. Předkládané výsledky představují cenný příspěvek k prohloubení znalostí o koncepcích MO a CRM. Byly odhaleny souvislosti mezi MO a CRM. Dále byl navržen a ověřen nástroj pro měření CRM a určena míra využití MO a CRM v analyzovaných firmách. Také byly identifikovány bariéry implementace MO a CRM, protože problémem zůstává skutečná aplikace těchto koncepcí v praxi firem. Byly formulovány závěry a doporučení a zdůrazněny přínosy pro teorii, praxi a oblast pedagogickou. Závěry práce poskytují příležitost k dalším výzkumům.
Kontroverze kolem administrativních budov Transgas v kontextu památkové ochrany architektury z dob socialismu
Pilařová, Zdislava ; Šafařík, Petr (vedoucí práce) ; Tomalová, Eliška (oponent)
Bakalářská práce se zabývá kauzou administrativních budov Transgas, která probíhala v letech 2015-2019. Transgas, nacházející se v Praze 2 na Vinohradské třídě, je v práci představen v kontextu vývoje československé architektury a urbanismu v druhé polovině 20. století. Jsou zde popsány konkrétní vlivy a okolnosti, které ovlivnily vznik a styl této stavby, která je na pomezí brutalismu, high-tech architektury a postmoderny. Tato práce se zaměřuje rovněž na analýzu průběhu řízení o prohlášení Transgasu za nemovitou kulturní památku a uvádí protichůdné názory odborné veřejnosti na tuto problematiku. Bakalářská práce poukazuje na krizi dnešní památkové péče, kdy Ministerstvo kultury a další orgány památkové péče odmítají i ceněnou architekturu z dob socialismu chránit, což může vést v důsledku i k demolici objektu jako v případě Transgasu. Klíčová slov Administrativní budovy Transgas, památková ochrana, architektura, socialismus, brutalismus, high-tech
Kontroverze kolem administrativních budov Transgas v kontextu památkové ochrany architektury z dob socialismu
Pilařová, Zdislava ; Šafařík, Petr (vedoucí práce) ; Tomalová, Eliška (oponent)
Bakalářská práce se zabývá kauzou administrativních budov Transgas, která probíhala v letech 2015-2019. Transgas, nacházející se v Praze 2 na Vinohradské třídě, je v práci představen v kontextu vývoje československé architektury a urbanismu v druhé polovině 20. století. Jsou zde popsány konkrétní vlivy a okolnosti, které ovlivnily vznik a styl této stavby, která je na pomezí brutalismu, high-tech architektury a postmoderny. Tato práce se zaměřuje rovněž na analýzu průběhu řízení o prohlášení Transgasu za nemovitou kulturní památku a uvádí protichůdné názory odborné veřejnosti na tuto problematiku. Bakalářská práce poukazuje na krizi dnešní památkové péče, kdy Ministerstvo kultury a další orgány památkové péče odmítají i ceněnou architekturu z dob socialismu chránit, což může vést v důsledku i k demolici objektu jako v případě Transgasu. Klíčová slov Administrativní budovy Transgas, památková ochrana, architektura, socialismus, brutalismus, high-tech
Marketing Aspects of Technology Ventures
Palacký, Miloslav ; Jež, Vladislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of diploma thesis is to analyze marketing tools used in Company XAX and under this condition evaluate and purpose increase efficiency used tools. The current marketing strategy of the company is described and main influencing factors are identified. The thesis contains proposals and recommendations for tools usage in the field of High-tech marketing.
Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě
Vargasová, Nikola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Diplomová práce na téma Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě se zabývá otázkou, jak čínský původ ovlivňuje vnímání hi-tech značek evropskými zákazníky. Teoretická část se zabývá konceptem země původu (country-of-origin) a jeho souvislostí s konceptem brand equity. Praktická část práce se pak věnuje vlastnímu výzkumu na téma vnímání čínských chytrých telefonů v Evropě. Výsledky výzkumu potvrzují obě stanové hypotézy: 1. zákazníci nejsou při výběru chytrého telefonu ovlivněni původem značky. 2. Evropští zákazníci nemají spojené čínské hi-tech produkty s nízkou kvalitou.
Tržní orientace a řízení vztahů k zákazníkům
Frejková, Daniela ; Karlíček, Miroslav (oponent) ; Stávková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá tržní orientací (MO) a řízením vztahů k zákazníkům (CRM). MO i CRM jsou neustálým předmětem zájmu akademiků i praktiků, neboť jsou považovány za významné pro zajištění dlouhodobého úspěchu firem. Překvapivé je, že tyto dva strategické koncepty byly zkoumány odděleně. Chybí zde výzkum, který by systematicky analyzoval případné souvislosti mezi MO a CRM. Hlavním cílem práce je posoudit existenci souvislostí mezi koncepcí MO a koncepcí CRM. Práce byla vypracována na základě jak výzkumu sekundárního, tak výzkumů primárních. Pro získání komplexního pohledu na řešenou problematiku byly použity kvalitativní i kvantitativní metody. Hlavní primární výzkum této práce byl proveden pomocí dotazníkového šetření u firem z oblasti letectví v České republice. K naplnění dílčích cílů přispělo testování hypotéz. Předkládané výsledky představují cenný příspěvek k prohloubení znalostí o koncepcích MO a CRM. Byly odhaleny souvislosti mezi MO a CRM. Dále byl navržen a ověřen nástroj pro měření CRM a určena míra využití MO a CRM v analyzovaných firmách. Také byly identifikovány bariéry implementace MO a CRM, protože problémem zůstává skutečná aplikace těchto koncepcí v praxi firem. Byly formulovány závěry a doporučení a zdůrazněny přínosy pro teorii, praxi a oblast pedagogickou. Závěry práce poskytují příležitost k dalším výzkumům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.