Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh přední nápravy formule SAE
Honzík, Tomáš ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
V diplomové práci se budu zabývat návrhem přední nápravy. Sestavu budu navrhovat v programu od MSC s názvem ADAMS. Budu sledovat kinematické změny vozu (např. změna polohy bodu klopení, odklon kola, nastavení geometrie, měření sbíhavosti nápravy a další potřebné hodnoty). Zpráva bude také obsahovat pevnostní výpočet jednotlivých částí nápravy. Také budu řešit stabilizátor nápravy včetně pevnostního výpočtu.
Bodywork Design of Formula Students Car
Malík, Jiří ; Pelikán, František (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
The master's thesis deals with a design of a bodywork of a Formula Student vehicle. The vehicles of every participating student team are taking part in an annual series of international events. Quality of the design is tested by both dynamic and static events. The thesis describes a process of the design of three concepts along with a further development of a final variant for a production stage. In addition it presents a concept with an aerodynamic package that could show a possible development of the design of the vehicle.
Magnetoreologický tlumič pro formuli Student
Dlápal, Václav ; Strecker, Zbyněk (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem, výrobou a testováním funkčního vzorku magnetoreologického tlumiče pro vozidlo kategorie Formule Student. Cílem bylo navrhnout a otestovat tlumič s obdobnými tlumicími vlastnostmi, jako má konvenční tlumič na zvoleném vozidle. Návrhové tlumicí charakteristiky tlumiče byly stanoveny pomocí čtvrtinového modelu vozidla a vyhodnoceny srovnáním dosažených minimální přítlačný sil pneumatiky. Porovnávány byly charakteristiky konvenčního a navrhovaného tlumiče. Dále je uvedena pevnostní kontrola navržených dílů, hydraulická a statická magnetická analýza. V práci je také popsána výroba specifického dílu magnetoreologického tlumiče – pístu. Vyrobený funkční vzorek byl otestován a naměřené tlumicí charakteristiky byly podrobně analyzovány.
Formula SAE aerodynamic optimization
Fryšták, Lukáš ; Lajza, Ondřej (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
This work focuses on wind tunnel testing of a 25% scale model of a Formula SAE race car. In the first part, Formula SAE competition is introduced and role of aerodynamics within this competition is described. That is followed by review of the theoretical background that is relevant to the presented experiment. In the second part, the experiment itself is described and results presented. As part of this work, a six component strain gauge force balance was designed, manufactured, and calibrated. Wind tunnel testing was done in four different configurations to determine the influence of inverted wings and floor with diffuser on aerodynamic performance of the car.
Hnací ústrojí formule Dragon 3
Matajsz, Petr ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem hnacího ústrojí pro formuli Dragon 3. Je zde uveden přehled nejčastějších konstrukčních řešení používaných v kategorii Formula Student. Na základě této rešerše je pak navržena vlastní koncepce hnacího ústrojí. Hlavní důraz je kladen na konstrukci částí stálého převodu, uchycení diferenciálu včetně mechanismu napínání řetězu a součástí s ním souvisejících. Pro navržené komponenty byla nakonec provedena pevnostní kontrola pomocí MKP.
Hnací ústrojí formule SAE
Tovaryš, Miroslav ; Beran, Martin (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem hnacího ústrojí formule SAE. Byly popsány možnosti konstrukčních řešení jednotlivých částí hnacího ústrojí. Poté byly vybrány konstrukce vhodné pro týmovou formuli a následně byl proveden návrh jejich parametrů. Dále byla navržena konstrukce uchycení diferenciálu a poté provedena analýza napjatosti tohoto uchycení.
Sací potrubí jednoválcového motoru
Pavličík, Lukáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvoření termodynamického výpočtového modelu jednoválcového spalovacího motoru pro Formuli SAE. Jako pohonná jednotka je uvažován jednoválcový motor KTM 500 EXC. Sériové sací potrubí bude modifikováno v souladu s pravidly Formule SAE pro rok 2014. Analýza jednorozměrného proudění je vytvořena v softwaru Lotus engine simulation.
Konstrukční návrh nábojů kol vozidla
Mohyla, Daniel ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem nábojů do kol vozidla Formule Student. První část je věnována jako úvod do soutěže Formule Student a shrnutí poznatků o konstrukci nábojů se zaměřením na formulová vozidla. Druhá část práce se věnuje popisu problému konstrukce a popisuje základní poznatky nutné k vyřešení dané problematiky. V třetí části je popsána tvorba CAD modelu v programu PTC Creo parametric. Dále je model vyhodnocen pomocí metody konečných prvků. Poslední část je věnována diskuzi o dosažených výsledcích a možných vylepšení.
Těhlice vozu kategorie Formule SAE
Vymazal, Roman ; Ramík, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem přední a zadní těhlice vozu kategorie Formule SAE. Obsahuje základní konstrukční návrh, kontrolu šroubového spojení a výpočet zatížení počítačovým programem. Hlavními cíli této práce je optimalizace mechanického návrhu a následná realizace výroby daných součástí a jejich praktické využití v závodním voze.
Magnetoreologický tlumič pro formuli Student
Dlápal, Václav ; Strecker, Zbyněk (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem, výrobou a testováním funkčního vzorku magnetoreologického tlumiče pro vozidlo kategorie Formule Student. Cílem bylo navrhnout a otestovat tlumič s obdobnými tlumicími vlastnostmi, jako má konvenční tlumič na zvoleném vozidle. Návrhové tlumicí charakteristiky tlumiče byly stanoveny pomocí čtvrtinového modelu vozidla a vyhodnoceny srovnáním dosažených minimální přítlačný sil pneumatiky. Porovnávány byly charakteristiky konvenčního a navrhovaného tlumiče. Dále je uvedena pevnostní kontrola navržených dílů, hydraulická a statická magnetická analýza. V práci je také popsána výroba specifického dílu magnetoreologického tlumiče – pístu. Vyrobený funkční vzorek byl otestován a naměřené tlumicí charakteristiky byly podrobně analyzovány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.