Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Volba informační strategie nového elektronického obchodu
Slunečko, Miroslav ; Michalko, Miroslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou nového elektronického obchodu a volbou jeho informační strategie. Zvolené řešení podpoří dosažení vytyčených firemních cílů za pomoci efektivnějšího využití informačních technologií.
Posílení konkurenceschopnosti firmy pomocí návrhu změny marketingové strategie
Mácová, Romana ; Cikánek, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analýza firmy a jejich konkurentů, ze které budou vytvořeny návrhy na změny primárně v marketingové strategii firmy tak, aby se zlepšila její konkurenceschopnost a došlo k upevnění pozice na trhu. Teoretická část obsahuje přehled a zpracování příslušných materiálů a teorie, potřebné pro úspěšné splnění cíle této práce. Praktická část se zabývá analýzou současné marketingové propagace a formulací návrhů na její zefektivnění.
Návrh strategického rámce rozvoje společnosti v oblasti produktového portfolia
Coufal, Denis ; Vozka, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu rámce strategického rozvoje české elektrotechnické firmy s důrazem na její produktové portfolio. Teoretická východiska z oblasti strategického řízení slouží jakožto struktura pro vypracování analytické a návrhové části práce. Výstupy analýzy vnitřního a vnějšího prostředí jsou základem k návrhu strategického rámce rozvoje produktového portfolia společnosti na firemní i obchodní úrovni. Návrh poskytuje společnosti strategický rámec chování zaměřený na vyšší konkurenceschopnost, rozšíření produktového portfolia a poskytování vyšší hodnoty pro zákazníky energetického strojírenství.
Návrh marketingové strategie firmy Plastika a.s.
Helíšková, Šárka ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zvýšit konkurenční postavení firmy Plastika a.s. pomocí vytvoření nové marketingové strategie pro příští období. Východiskem pro ni je analýza stávající marketingové strategie společnosti. V první části vychází práce z teore-tických východisek. V druhé části je představena společnost Plastika a.s., provedena analýza současného stavu, konkrétně její současné marketingové strategie. Třetí návrho-vá část formuluje samotný návrh nové marketingové strategie pro další období vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Návrh konkurenční strategie firmy
Ovčačík, Miroslav ; Němcová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout konkurenční strategii firmě Styrotrade, a. s. Práce je rozdělena na tři segmenty: teoretická část, analytická část a návrhová část. V teoretické části je představena firma a literární zdroje, které se zabývají strategií konkurenční výhody, Porterova generických strategií, teorií poznání konkurence, marketingového výzkumu a strategie tržního vůdce. Analytická část je zaměřena na identifikaci konkurence, makroprostředí, současnou firemní strategii, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V projektové části jsou zpracována data z marketingového výzkumu, z kterého vychází následná SWOT analýza, která je podkladem pro návrh konkurenční strategie firmy.
Podniková kultura a strategie vybraného podniku
SKOPEC, Dominik
Diplomová práce je zaměřena podnikovou kulturu a strategii ve vybraném podniku.
Návrh strategického rámce rozvoje společnosti v oblasti produktového portfolia
Coufal, Denis ; Vozka, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu rámce strategického rozvoje české elektrotechnické firmy s důrazem na její produktové portfolio. Teoretická východiska z oblasti strategického řízení slouží jakožto struktura pro vypracování analytické a návrhové části práce. Výstupy analýzy vnitřního a vnějšího prostředí jsou základem k návrhu strategického rámce rozvoje produktového portfolia společnosti na firemní i obchodní úrovni. Návrh poskytuje společnosti strategický rámec chování zaměřený na vyšší konkurenceschopnost, rozšíření produktového portfolia a poskytování vyšší hodnoty pro zákazníky energetického strojírenství.
Specifika vzdělávání a rozvoje v malých organizacích - analýza spokojenosti zaměstnanců s nabídkou vzdělávání
Hladníková, Nina ; Šerák, Michal (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
Tématem diplomové práce je vzdělávání pracovníků v organizaci, tedy oblast podnikového vzdělávání. V úvodu práce vychází z popisu komplexního systému vzdělávání a oblastí vzdělávání pracovníků v organizacích. Další kapitoly jsou věnovány systému podnikového vzdělávání se zaměřením na definování přístupů organizací ke vzdělávání. Součástí jsou také podkapitoly zaměřující se na koncept strategického rozvoje lidských zdrojů. Důležitou kapitolou práce je popis procesu projektování vzdělávání pracovníků v organizacích, jejíž součástí jsou podkapitoly zaměřující se na identifikaci potřeby vzdělávání a analýzu této potřeby, plánování vzdělávání, jeho realizaci a hodnocení. Jsou zde vymezeny oblasti jako cíle vzdělávání, vybraní účastníci vzdělávání, formy a metody vzdělávacích akcí či osobnost lektora. Praktická část se věnuje popisu, rozboru a srovnání vybraných malých organizací z hlediska struktury těchto organizací a jejich systémů vzdělávání. Zahrnuje výstupy z částečně strukturovaných rozhovorů, dotazníkového šetření a případné analýzy firemních dokumentů, které se zaměřovaly na zjištění rozsahu a podoby vzdělávání ve vybraných malých organizacích a na spokojenost pracovníků s tímto vzděláváním. Záměrem práce je po teoretické stránce nastínit východiska vzdělávání pracovníků v organizacích a v...
Péče o zaměstnance, firemní strategie
Janatková, Kateřina ; Hájková, Ivana (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce nesoucí název Péče o zaměstnance, firemní strategie řeší problematiku péče o zaměstnance v praxi. Práce analyzuje její úroveň v konkrétní sledované společnosti a je složena ze dvou hlavních částí. V první části jsou vysvětlována teoretická východiska, která jsou potřeba pro pochopení souvislostí dané problematiky a to na základě prostudované odborné literatury. Seznamuje čtenáře se zákoníkem práce a definuje základní pojmy jako pracovní režim, pracovní prostředí, personální rozvoj, personální útvar, strategie firmy a řadu dalších. Druhá, praktická část, charakterizuje zvolenou společnost včetně jejího systému péče o zaměstnance. Úroveň je zjištěna prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřující se na rozvoj zaměstnanců, komunikaci, pracovní podmínky a pracovní prostředí, stravování, firemní kulturu, ohodnocení práce a zaměstnanecké benefity. Výsledky jsou přehledně zpracovány a vyhodnoceny v tabulkové či grafické podobě. Na základě výsledků jsou vymezené problémové oblasti a následně zpracovány návrhy vedoucí ke zlepšení péče o zaměstnance a celkové spokojenosti.
Vzdělávání zaměstnanců v organizaci s vysokou mírou fluktuace
Svobodová, Aneta ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Bakalářská práce se věnuje efektivnímu systému vzdělávání zaměstnanců v případě, že je v organizaci vysoká míra fluktuace. Zabývá se otázkou, zda má smysl v takovéto organizaci zaměstnance vzdělávat a pokud ano, tak jakým nejvhodnějším způsobem. Cílem bakalářské práce je za pomoci analýzy současné situace identifikovat nejefektivnější systém vzdělávání, který by částečně pomohl fluktuaci snížit. Jako příklad je uveden model vzdělávání v německé společnosti VG. Klíčová slova Strategické řízení lidských zdrojů, firemní kultura, systematické vzdělávání, učící se organizace, fluktuace

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.