Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hardware-in-the-loop simulation with using xPC target toolbox
Benko, Boris ; Dolák, Petr (oponent) ; Klusáček, Stanislav (vedoucí práce)
The submitted thesis „Hardware-in-the-loop simulation with using xPC Target toolbox“ deals with the using of xPC Target toolbox in conjunction with data acquisition card from National Instruments PCI-6259 for testing diagnostic embedded devices, using hardware-in-the-loop method. In the first part of the thesis, the importance of application of the method to the model based design is discussed. As a demonstration, the specific method is framed, tried out and used for testing the real ECU. The data from the simulation are gathered using the xPC Target, the results are subsequently compared to the data from the documentation of the fuel injection system Bosch Mono-motronic. This whole process is described in the second part of the thesis.
Mechatronické systémy nákladních vozidel
Černošek, Jiří ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá současnými mechatronickými systémy používanými u nákladních automobilů. V první části jsou popsány základní principy mechatronických systémů a komponenty, ze kterých se skládají. Druhá část uvádí souhrn nejčastěji používaných systémů a pro bližší seznámení s jejich funkčním dopadem na vlastnosti vozidla detailněji rozepisuje některé z nich. Třetí část vysvětluje způsoby modelování těchto systémů spolu s jejich testováním. V poslední čtvrté části jsou v rámci autonomie uvedeny výhledy do budoucnosti mechatronických systémů.
Stanovení parametrů matematického modelu řídicí jednotky spalovacího motoru
Vychopeň, David ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu vhodné metodiky pro stanovení parametrů elektronické řídicí jednotky spalovacího motoru. Zabývá se způsobem měření vstupních dat do metodiky, základním popisem její funkce a zobrazením výsledných hodnot. Zahrnuje vyhodnocení použitelnosti metodiky a srovnání reálných parametrů s parametry stanovenými na základě vytvořené metodiky.
Elektronické stabilizační systémy osobních automobilů
Musil, Jan ; Ambróz, Richard (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsou popsány základní elektronické systémy stabilizace. Tyto systémy slouží především k aktivní bezpečnosti v provozu, ale také k jízdnímu pohodlí posádky. Hlavní část práce je zaměřena na systémy ABS, ASR a ESP. Další části jsou zaměřené na ostatní přídavné systémy, které se stále vyvíjí. Součástí této práce je také pohled jednotlivých automobilek a možné kroky do budoucna.
Optimalizace termálního disociačního zdroje atomů vodíku pro SEM
Melichárek, Václav ; Polčák, Josef (oponent) ; Mach, Jindřich (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je optimalizace termálního disociačního zdroje atomárního vodíku. V rámci tohoto tématu byl proveden návrh a konstrukce nové elektronické jednotky k ovládání termálního disociačního zdroje, neboť dosud bylo napájení řešeno užitím universálních laboratorních napájecích zdrojů. V úvodní části práce je stručně rozebrána problematika interakce grafenu s atomárním vodíkem, princip funkce a konstrukční provedení termálního disociačního zdroje atomárního vodíku. Dále jsou zde vymezeny požadavky na konstrukci elektronické jednotky. A je zde rovněž proveden podrobnější rozbor variant řešení koncepčního návrhu této napájecí jednotky a výběr optimálního řešení. V praktické části je proveden podrobnější rozbor variant řešení koncepčního návrhu této elektronické jednotky a je zde popsán výběr optimálního řešení. Dále je detailně rozpracován prováděcí návrh elektronické jednotky, návrh její konstrukce a zejména zapojení.
Design and prototyping of electronics for manipulation platform
Ondryáš, Adam ; Andrš, Ondřej (oponent) ; Hadaš, Zdeněk (vedoucí práce)
This thesis is a part of the project of two students. The project aims to design a manipulation platform control system. This control system allows the manipulation platform to be battery-powered and wirelessly controlled. The project consists of the control system concept design and the design of an electronic control unit hardware, firmware, and user control software. The parts of the project that this thesis deals with are the concept design of individual functions and the hardware design of the electronic control unit. The electronic control unit hardware was designed, manufactured, and successfully tested. The result of this work is therefore a fully functional prototype of the electronic control unit, which can be further developed as a part of the project.
Vývoj a implementace testovací jednotky pro malosériovou výrobu
Kolomazník, Vojtěch ; Krejsa, Jiří (oponent) ; Hrbáček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vývojem testovací jednotky pro malosériovou výrobu. V rešeršní části jsou představeny principy testování, také jsou zde diskutovány různé způsoby realizace testovacích konektorů a volba řídicí platformy. Práce dále popisuje návrh hardwarového zapojení a mechanické konstrukce. Výsledkem této práce je zařízení realizované dle návrhu popsaného v práci. Při provozu testovací jednotky nebyla nalezena žádná významná závada a byla ověřena její spolehlivost a plná funkčnost. Součástí práce je i popis realizace softwaru v jazyce Python.
Diagnostika moderních řídících jednotek motorů
Slíž, Martin ; Vařacha, František (oponent) ; Prokeš, Aleš (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je návrh a realizace rozhraní pro komunikaci s moderními řídícími jednotkami řady EDC. Práce se věnuje úvodu do světa automobilové diagnostiky, rozboru komunikačních protokolů a pravidel pro přenos zpráv. Větší část je věnována rozboru sběrnice CAN a k ní příslušejícím protokolům. Výstupem této práce je návrh a realizace komunikačního zařízení pro diagnostiku řídících jednotek řady EDC.
Diagnostika pohonných jednotek
Holeš, Cyril ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na stanovenie metodiky diagnostiky pohonných jednotiek u vozidiel so systémom vysokotlakového vstrekovania paliva common rail. V prvej časti je popísaná komunikácia diagnostických zariadení s riadiacimi jednotkami a common rail systém vznetových motorov. V ďalšej časti je stanovený postup získavania, spracovania a analýzy dát pomocou vybraného diagnostického zariadenia a programovacieho prostredia. Následne je z výsledkov definovaný ekvivalent elektronickej regulácie množstva vstrekovaného paliva slúžiaci na výskumné, či servisné účely a ďalšie doplnkové pozorovania.
Návrh testovacího pracoviště pro automatizované testování elektronické řídicí jednotky
Dalecký, Filip ; Andrš, Ondřej (oponent) ; Kovář, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací části automatizovaného testovacího pracoviště pro výstupní testování elektronické řídicí jednotky při její samotné výrobě. Elektronická řídicí jednotka je vyráběna společností UNIS, a.s. a je použita jako řídicí a výkonová elektronika pro hydraulický agregát. V teoretické části se práce zabývá problematikou vývojem a automatickým testováním elektroniky v oblasti letectví. V praktické části je popsáno navrhované automatické testovací pracoviště a implementace testovacího softwaru za použití hardwarových i softwarových prostředků od společnosti National Instruments. Hlavními platformami pro tvorbu softwaru jsou LabVIEW a TestStand. Vytvořené testovací pracoviště je nakonec ověřeno otestováním několika řídicích jednotek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.