Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 126 záznamů.  začátekpředchozí117 - 126  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve sklářském podniku
Měchurová, Dita ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Nový, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit proces vzdělávání ve sklářském podniku Kavalierglass, a.s. Teoretická část je věnována personální strategii, firemnímu vzdělávání, jeho místu v personálních činnostech firmy a dále celému procesu vzdělávání, to znamená všem fázím počínaje identifikací potřeb a vyhodnocováním konče. V praktické části je pomocí rozhovoru s personalistkou společnosti analyzován proces vzdělávání ve společnosti Kavalierglass, a.s. a jsou zde popsány všechny fáze systému vzdělávání tak, jak jsou ve společnosti implementovány. Vše je doplněno názornými ukázkami a informacemi z personálního informačního systému společnosti. V závěru je celý systém vzdělávání zhodnocen a jsou navržena možná zlepšení, která zajistí větší efektivitu dosavadního vzdělávacího systému ve společnosti.
Hledání smyslu života v oblasti práce u učňovské mládeže
PAREISOVÁ, Lenka
Práce se zabývá hledáním smyslu života učňovské mládeže ve vztahu k práci. Zjišťuji perspektivy dnešních mladých lidí v porovnání s perspektivami učňovské mládeže za Baťova systému v období první republiky. Práce má tři hlavní části. V první je podán problém smyslu života obecně {--} z hlediska filosofického, psychologického a dále pak s pohledem na adolescenci z hlediska sociologického. Druhá část rozebírá práci a její smysl pro člověka. Třetí část vyplňuje výchova mládeže a stav učňovského školství dnes ve srovnání s Baťovou mládeží a výsledky dotazníku dnešních učňů na uvedené téma. Závěr pak shrnuje všechny uvedené poznatky.
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku
ADAMCOVÁ, Hana
Charakteristika: Diplomová práce je zaměřena na řízení lidských zdrojů, oblast vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku v prostoru mezinárodního a evropského prostředí. Vzdělávání a rozvoj jako podmínka efektivního chodu podniku, možnosti seberealizace pracovníků a jejich zapojení do procesu řízení. Cíl řešení: Cílem diplomové práce je analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků, identifikace potřeb vzdělávání, hodnocení návratnosti investic a přínosu vzdělávání včetně návrhů změn v systému vzdělávání. Rámcová osnova: 1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodický postup, 4. Praktická část, 5. Diskuse a návrh rámcových změn, 6. Závěr, 7. Summary, 8. Použitá literatura, Seznam obrázků a grafů, Seznam tabulek, Seznam příloh
Analyticko - syntetické modelování edukačního procesu v předmětu "integrovaný záchranný systém"
MENDLOVÁ, Ludmila
Mezi hlavní složky Integrovaného záchranného systému (IZS) patří Hasičský záchranný sbor (HZS), Policie České republiky (PČR) a Zdravotnická záchranná služba (ZZS). Systém vzdělávání těchto složek není však jednotný a tudíž se pak vyskytují určité problémy, které z této nesjednocenosti vyplývají. Jedním z mnoha takových důsledků je např. neznalost kompetencí při řešení krizových situací a při provádění záchranných a likvidačních prací. Cílem této práce bylo zanalyzovat systém vzdělávání pracovníků základních složek IZS a navrhnout určité opatření, které by eliminovalo některé problematické body. Na základě podrobné analýzy byly zjištěny určité nedostatky. Nejzávažnější nedostatek v systému vzdělávání pracovníků hlavních složek byla nesjednocenost tématických náplní v rámci vzdělávání jednotlivých složek. Důsledkem toho, nejsou pak pracovníci hlavních složek IZS vzděláni v některých, pro ně stěžejních, disciplínách (legislativa IZS a krizového řízení, toxikologie nebo radiační ochrana). Proto byl navržen sjednocující vzdělávací kurz pro všechny pracovníky hlavních složek IZS, který poskytuje ucelené informace, jež tito pracovníci potřebují. Výuka je navíc rozčleněna do dvou modulů. První modul je tématicky zaměřen na disciplíny, které jsou společné pro všechny hlavní složky IZS. Zahrnuje nejen legislativu a organizaci IZS, ale např. také psychologii. Modul druhý je pak zaměřen na potřeby jednotlivých hlavních složek a zahrnuje např. základy toxikologie a základy radiační ochrany. Navržený sjednocující kurz je možné převést na kurz celoživotního vzdělávání, který bude pod patronací nějaké univerzity nebo vysoké školy.
Analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku
SIEBENSTICHOVÁ, Sandra
Bakalářská práce s názvem Analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku, se zaměřením na specifické potřeby mezinárodního managementu, je zaměřena na analýzu stávajícího systému vzdělávání a rozvoje pracovníků včetně doporučení a návrhů změn v systému. Jako analyzovaný objekt byla vybrána Československá obchodní banka, a. s..
Základní a střední školství: Po větší změně není poptávka
Straková, Jana ; Basl, Josef ; Veselý, Arnošt
Veřejnost je s českým základním a středním školstvím spíše spokojena. Podíl respondentů, kteří se o vzdělávání nezajímají, roste s rostoucím věkem. V oblasti základního a středního školství necítí většina občanů potřebu reforem. Pro reformu se vyjádřilo pouze 36 % respondentů, přičemž vnímání potřeby reforem se nelišilo v závislosti na věku, vzdělání ani politické příslušnosti. Výrazně vyšší potřebu reforem pociťují pouze studenti, kde by uvítalo reformu celých 50 % respondentů.
Doplňková činnost příspěvkové organizace - vyšší odborná a střední průmyslová škola
Homolková, Marie ; Zouhar, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice doplňkové činnosti příspěvkových organizací. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku příspěvkových organizací obecně, na vztahy se zřizovatelem, na účetnictví a jejich financování. Další část se zabývá doplňkovou činností teoreticky a se zaměřením na školství. Vyšší odborná a střední průmyslová škola je objektem zkoumání pro praktickou část, s cílem poodhalit, v jakých částkách se pohybují výnosy a náklady v doplňkové činnosti a jak se hospodaří se ziskem z této činnosti.
Vzdělávací systémy v Ghaně - vybrané otázky
Rybová, Kateřina ; Němečková, Tereza (vedoucí práce) ; Adamcová, Lenka (oponent)
První kapitola popisuje politický a ekonomický vývoj v Ghaně a jeho vliv na utváření systému formálního vzdělávání, a to od doby prvního pronikání evropských mocností na africký kontinent a počátků kolonialismu až do konce 90. let. Druhá kapitola se věnuje charakteristice současného vzdělávacího systému, především jeho nově reformované struktuře a principu fungování. Třetí kapitola se zabývá dvěma nejzávažnějšími problémy, s nimiž se ghanské školství dodnes potýká, a to dětskou prací a nízkou kvalitou výuky.
Komparace vzdělávacího systému v České republice a Austrálii
Trojanová, Michaela ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Kubelková, Karina (oponent)
Bakalářskou práci na téma komparace vzdělávacího systému České republiky a Austrálie jsem si vybrala na základě stále diskutovaného školného na vysokých školách. Ve své práci se zaměřím na Austrálii, kde školné v terciárním vzdělávání již funguje a Českou republiku, kde se o této možnosti pouze jedná. Za hlavní cíl mé bakalářské práce jsem si stanovila porovnání těchto dvou vzdělávacích systémů zejména jejich terciární část. Posoudím jejich silné, slabé stránky, příležitosti i hrozby pomocí SWOT analýzy. V teoretické části uvedu charakteristiku vzdělávacího systému v České republice a Austrálii. Hlouběji se budu věnovat terciárnímu vzdělávání v obou zemích a nastíním reformu terciárního vzdělávání v České republice. Budu se zabývat otázkou, proč by měla být v České republice reforma? V analytické části porovnám terciární vzdělávání obou zemí prostřednictvím parametrů jako je institucionální rámec, financování vzdělanostního systému, struktura vzdělanostního systému, uplatnění vysokoškolsky vzdělaného člověka na trhu práce. Jednu zvláštní kapitolu budu věnovat školnému Austrálie a na základě SWOT analýzy bych formulovala inspirativní náměty pro potenciální zavedení školného i na českých státních vysokých školách. Na závěr bych se zamyslela, zda je možné aplikovat alespoň částečně pozitivní prvky terciárního vzdělávacího systému Austrálie na Českou republiku.
Působnost a činnost orgánů kraje Vysočina na
Kováčová, Petra ; Mates, Pavel (vedoucí práce) ; Boháčová, Jiřina (oponent)
V této práci bude nejdříve pojednáno (především na základě odborné literatury, právních předpisů, eventuelně na základě internetových zdrojů) o vzdělávací soustavě v České republice, přičemž větší důraz bude kladen na oblast státní správy a samosprávy na úseku školství. Další kapitoly už se budou věnovat školství v kraji Vysočina a specifickým problémům souvisejícím s realizací školství v kraji. Poslední částí této práce bude praktická studie zabývající se fungováním malotřídní školy v obci Věžnice. Praktická studie bude vypracovávána na základě získaných teoretických poznatků, interních záznamů základní a mateřské školy Věžnice, podkladů získaných od zaměstnanců obecního úřadu obce Věžnice a na základě osobních konzultací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 126 záznamů.   začátekpředchozí117 - 126  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.