Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,227 záznamů.  začátekpředchozí853 - 862dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků stravovacích zařízení v Litomyšli a návrh na zřízení nového
Benešová, Petra ; Donabauer, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce „Analýza spokojenosti zákazníků stravovacích zařízení v Litomyšli a návrh na zřízení nového“ se ve své teoretické části zabývá problematikou marketingového výzkumu a charakteristikou města Litomyšl. V praktické části je na základě výzkumu spokojenosti zákazníků a provedených analýz uveden návrh na zřízení nového stravovacího zařízení.
Návrh marketingového mixu v oblasti služeb
Havlíčková, Barbora ; Zámečník, Jan (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením stávajícího stavu marketingového mixu podnikatelského subjektu poskytujícího služby manikúry a pedikúry a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska s daným problémem související. Analytická část se zabývá základními údaji o podnikatelském subjektu, aplikací marketingových analýz a vyhodnocením dotazníkového šetření. Praktická část se na základě výsledků analýz a dotazníkového šetření zabývá navržením doporučení a změn marketingového mixu, který zajistí rozšíření povědomí o službách podnikatelského subjektu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Slobodníková, Eva ; Ledvinka, Karel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s produktem. Práce definuje teoretická východiska a problematiku, která souvisí se spokojeností zákazníka. Dále popisuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí a problematiku dotazníkového průzkumu. Teoretická východiska jsou aplikována na konkrétní produkt, běžecké boty od společnosti adidas. Z dotazníkového průzkumu, vnitřní a vnější analýzy, vyplynuly faktory, se kterými zákazníci jsou nebo nejsou spokojeni. Na základě výstupu z dotazníků jsou stanoveny konkrétní návrhy na růst spokojenosti zákazníků s produktem.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Žambochová, Alice ; Zámečník, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu, hodnocení a na návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. První část práce je věnována teoretickému podkladu na dané téma. V další části je provedena analýza současné situace vnitřního a vnějšího okolí podniku a analýza úrovně spokojenosti zákazníků, která je založena na vyhodnocení dotazníkového průzkumu. Poslední část obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Komunikační strategie podniku
Stehlík, Petr ; MBA, Petr Adamus, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro brněnskou lékárnu U lázní. Úkolem je posoudit současný stav a na základě výsledků analýzy navrhnout vhodná opatření, která povedou ke zlepšení a zefektivnění komunikační mix podniku. Součástí práce je také vyhodnocení informací aplikací fuzzy logiky.
Komunikační strategie podniku
Matušková, Romana ; Kitnerová, Radka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je analyzovat současný stav společnosti Electro World a na základě výsledků vlastního průzkumu navrhnout komunikační mix pro oblast města Brna. První část práce je zaměřena na teoretická východiska práce, druhá část analyzuje současnou marketingovou situaci. Poslední praktická část na základě marketingového průzkumu prováděného pomocí dotazníkového šetření vede k navržení nového komunikačního mixu společnosti, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a zvýší prodej zboží.
Komunikační strategie podniku
Broklová, Jaroslava ; Vlčková, Michaela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je zhodno-tit současný stav komunikačního mixu a na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu navrhnout vhodný komunikační mix. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marke-tingu, komunikačního mixu, marketingového prostředí a marketingového průzkumu. Druhá část seznamuje se základními údaji rekondičního studia, analyzuje vnitřní a vnější prostředí a na základě dotazníkového šetření jsou vybrány vhodné segmenty. Poslední praktická část zhodnocuje současný komunikační mix a na základě výsledků z druhé části diplomové práce je navržen nový komunikační mix rekondičního studia Figuraline.
Návrh motivačního systému ve vybrané společnosti
Řádová, Lucie ; Blažek, Jaroslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh motivačního systému ve vybrané společnosti. Práce má teoretický základ, kde je rozebrána motivace a její vliv na zaměstnance. Pomocí dotazníkového šetření a rozhovorů s klíčovými zaměstnanci je provedena analýza současného stavu a vytyčeny problematické oblasti motivačního systému společnosti. Na základě zjištěných nedostatků jsou navržena doporučení pro zlepšení motivace a spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti.
Marketingový průzkum kupního chování v oblasti přípravků na redukci hmotnosti
Alexová, Veronika ; Hraběová, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je provedení marketingového průzkumu kupního chování v oblasti přípravků na redukci hmotnosti a zmapování povědomí zákazníků o produktové řadě XL-S Medical. Tento průzkum je postaven na jednorázovém osobním dotazování, z něhož jsou analyzovány výsledky. Na základě těchto výsledků jsou navrhnuta opatření, která povedou ke zvýšení prodejnosti produktů XL- S Medical.
Kreativita, inovace a organizační kultura
Langer, Ondřej ; Přibylová, Martina (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o kreativitě, inovacích a organizační kultuře. V teoretické části jsou vymezeny hlavní pojmy, jejich vzájemné vazby, prvky a bariéry. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření, vlastního pozorování a rozhovorů se zaměstnanci společnosti zjišťován aktuální stav organizační kultury v podniku. Na základě výsledků šetření jsou předložena doporučení vedoucí ke zvýšení kreativity zaměstnanců, motivace a celkové zkvalitnění stávající úrovně organizační kultury společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,227 záznamů.   začátekpředchozí853 - 862dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.