| |
|
Návrh na rozšíření obchodních činností firmy AC s. r. o.
Dokoupilová, Dagmar ; Saňáková, Dana (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
V uvedené diplomové práci předkládám návrhy, které se vztahují k rozšíření a zefektivnění obchodních činností firmy, úpravy a rozšíření skladovacích prostor, k rozšíření a zajištění větší účinnosti komunikačních činností, rozšíření prodeje vlastní značky, zefektivnění prodejních tras dealerů, atp. Tyto návrhy by měly vést k rozšíření a stabilizaci firmy v současných konkurenčních podmínkách spojených s existující hospodářskou krizí.
|
| |
|
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Lavický, Jindřich ; Ing.Pavel Škorpík (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce obsahuje vysvětlení základních pojmů a principů využívaných v problematice informačních systémů. Součástí diplomové práce jsou analýzy stávajícího stavu informačního systému ve vybrané firmě a posouzení jeho efektivnosti. Na základě těchto analýz je navrhnut soubor řešení pro zlepšení stávajícího stavu informačního systému a to jak z hlediska vyváženosti, tak i efektivnosti IS.
|
| |
|
Marketingová strategie společnosti Motiv Press, s.r.o.
Smolík, Kamil ; Jelínková, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Motiv Press, s.r.o. První část práce zachycuje teoretická východiska získaná v průběhu studia na Fakultě podnikatelské. Druhá část práce se zaměřuje na komplexní analýzu současné situace společnosti. Na základě této analýzy je vypracovaná marketingová strategie, která obsahuje souhrn doporučení a návrhů, včetně jejich časového harmonogramu a ekonomického zhodnocení.
|
|
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
|
|
Hodnocení dodavatelů vybrané firmy
Krejčoková, Oldřiška ; Stejskalová, Ludmila (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o aplikaci nástrojů kvality ve výrobní společnosti. Teoretická část pojednává o historii kvality, jejího momentálního statusu a hlavně popisuje některé ze základních nástrojů kvality. V praktické části je popisován aktuální stav řízení jakosti ve společnosti a systém hodnocení a výběru dodavatelů. Závěry a výsledky této diplomové práce by měli dokázat, že zavedením metody pro výběr, hodnocení dodavatelů společnost docílí snížení nákladů a navázáním prospěšného dodavatelsko-odběratelského vztahu.
|
|
Analýza vybraných ukazatelů firmy Inva Group a.s. pomocí časových řad
Saniter, Václav ; Lepík, Libor (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vybraných ukazatelů potravinové divize firmy Inva group a.s. První, teoretická část bude zaměřena na teoretické poznatky a problematiku především z oblasti časových řad, regresní analýzy a testování statistických hypotéz. Ve druhé, praktické části pak budou zpracována a následně analyzována reálná data firmy. Následně pomocí metod specifikovaných v první části bude predikován vývoj těchto ukazatelů.
|
|
Analýza podnikatelského prostředí
Stískalová, Radka ; Kubajura, Pavel (oponent) ; Breinek, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou podnikatelského prostředí firmy ALBO okna – dveře, s.r.o.. Pomocí SWOT analýzy, pasportizace a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil bude provedena analýza podnikatelského prostředí, ve kterém se firma nachází. Práce rovněž obsahuje zhodnocení příležitostí a rizik plynoucích z daného podnikatelského prostředí.
|