Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 126 záznamů.  začátekpředchozí117 - 126  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Zdeněk Balíček - ASB Autoslužby"
Balíčková, Lucie ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Vitoušová, Libuše (oponent)
Charakteristika firmy, analýza uplatňování každého nástroje marketingového mixu a návrhy na opatření
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě ISOSKLO, s.r.o.
Vláčilová, Monika ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Holoubek, Libor (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakteristika společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, případné návrhy na doporučení.
Marketing v pražské ZOO
Sadílková, Ivana ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Ryppel, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu v pražské zoologické zahradě. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První tři kapitoly se věnují teorii marketingu - jeho vývoji, marketingu služeb, marketingovou komunikací a nástrojům komunikačního mixu. Čtvrtá kapitola analyzuje komunikační mix v Zoo Praha a pátá kapitola zjišťuje jedinečné nástroje komunikačního mixu v zoo ve Dvoře Králové a analyzuje je z pohledu Zoo Praha.
Analýza marketingové komunikace značky Activia v České republice
Horká, Sabina ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce se věnuje marketingové komunikaci značky Activia na území České republiky, kterou můžeme nalézt ve výrobkovém portfoliu společnosti Danone a.s., která je součástí Groupe Danone, jednoho z největších světových potravinářských koncernů. Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit, jakým způsobem je realizována marketingová komunikace jedné z nejvýznamnějších značek, která společnosti výrazně pomáhá budovat vedoucí pozici na českém trhu mléčných výrobků. Na základě provedené analýzy jsou navrženy možné změny vedoucí k maximálnímu využití tohoto marketingového nástroje.
Analýza marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care, spol. Abbott Laboratories, s.r.o.
Iblová, Mirka ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Holbová Melíšková, Iveta (oponent)
Tato práce pojednává o analýze marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care společnosti Abbott Laboratories s.r.o. podnikající na trhu farmaceutického průmyslu. Samotné analýze předchází teoretická část zaměřena na tradiční složky komunikačního mixu. V praktické části jsou následně aplikovány teoretické poznatky na vybraném příkladu společnosti. Na základě provedené analýzy jsou navržena doporučení s cílem optimalizace komunikačního mixu.
Moderní metody prodeje pojistných produktů
Vlček, Michal ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce)
Cílem této práce je objasnit základní charakteristiky pojistného produktu v souvislosti s jeho prodejem, analyzovat moderní metody prodeje pojistných produktů na českém pojistném trhu a identifikovat pojistné produkty nabízené prostřednictvím těchto distribučních kanálů. V první kapitole uvádím obecnou charakteristiku pojistného produktu a faktory ovlivňující jeho prodejnost. Druhá kapitola se zabývá klasickými metodami prodeje, zejména zprostředkovatelskou sítí a přepážkovým prodejem. Třetí část je zaměřena na přímé metody prodeje (internet, telefon, direkt-mail) a síťový marketing (multi-level marketing) v podmínkách českého trhu. Důležité je též srovnání výhod a nevýhod u jednotlivých distribučních kanálů. V samotném závěru jsou porovnány moderní větve prodeje s klasickými metodami.
Analýza efektivnosti přímé pošty při prodeji a aktivaci kreditních karet v České spořitelně, a.s.
Zitková, Iva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Svobodová, Zdena (oponent)
Práce je zaměřena na akce přímého oslovení formou dopisu v České spořitelně, a.s. Cílem této práce je zjištění, zda a které z těchto kampaní zasílání dopisů byly efektivní. Je zde porovnáno 12 druhů dopisů z roku 2007 v oblasti prodeje a aktivace kreditních karet a sledován počet prodaných kreditních karet díky dané kampani a z toho počet aktivních karet po 2 měsících od kampaně. Na závěr jsou shrnuty prvky úspěšného dopisu.
Srovnání přímého prodeje na americkém a českém trhu
Chvátalová, Karolina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se věnuje analýze a komparaci situace přímého prodeje na americkém a českém trhu. Metoda přímého prodeje s rostoucí technologickou vyspělostí nabývá na významu a jak v USA, tak v České republice roste počet přímých prodejců i obrat jejich prodejů. Práce rovněž poukazuje na problémy spojené s tenkou hranicí mezi multilevel marketingem a ilegálními pyramidovými hrami. Práce rovněž obsahuje po jednom praktickém příkladu společnosti zabývající se přímým prodejem kosmetiky z amerického i z českého prostředí.
Komunikační strategie hudební skupiny
Smolíková, Veronika ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
DP popisuje komunikační strategii, základní prvky komunikačního mixu, nové trendy marketingové komunikace a nový pojem integrované komunikační strategie. Praktická část je aplikací poznatků do praxe, kdy je vytvořen optimální komunikační mix pro poloprofesionální hudební skupinu The BlueMoon hrající revival 60. let.
Efektivita direct marketingu na průmyslovém trhu
Cvrčková, Martina ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Libertín, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjištění skutečnosti, jak působí direct marketing na malé a střední podniky v oblasti průmyslového trhu v České republice a na základě zjištěných informací navrhnout optimální řešení direct marketingové komunikace s těmito typy podniků pro společnost Vodafone. K získání požadovaných informací jsem v rámci diplomové práce provedla marketingový výzkum, ve kterém jsem využila jednu z metod kvantitativního výzkumu, a to dotazování přes internet. Výsledky výzkumu jsou formulovány obecně a může je využít jakákoli společnost, která by chtěla oslovit zmíněné typy podniků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 126 záznamů.   začátekpředchozí117 - 126  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.