|
Návrh na rozšíření marketingových činnosti firmy
Dítě, Filip ; Sekanina, Ignác (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh na rozšíření marketingových činností firmy. Práce se skládá z teoretické , analytické a praktické části. Na základě zjištění z analýzy jsou v praktické části formulovány konkrétní návrhy na rozšíření marketingových činností. Tyto návrhy by měly podpořit marketingovou strategii společnosti a pomoci k dosažení firemních cílů.
|
|
Komunikační mix společnosti Výtvarný-Shop.cz
Svobodová, Martina ; Mráz, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce si klade za úkol zhodnotit stávající situaci komunikačního mixu společnosti, která se zabývá prodejem výtvarných materiálů a pomůcek, a to ve dvou prodejnách a na internetovém obchodě. V teoretické části je stručně popsán marketingový mix a blíže vysvětlena jedna z jeho složek, komunikační mix. Tato problematika týkající se podniku je přiblížena v analytické části práce, kde je také vypracovaná podrobná tabulka inspirující se SWOT analýzou. Na základě provedených analýz jsou v poslední části práce vypracovány opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace podniku Výtvarný-Shop.cz.
|
| |
|
Využití newsletteru v elektronickém obchodování
Raisigl, Ivo ; Klepáček, Antonín (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je tvorba newsletteru a vyhodnocení jeho výkonnosti. Na základě analýzy informací z oblasti e-mail marketingu, psychologie reklamy a dalších poznatků byly vypracovány návrhy newsletteru, které následně prošly testováním pomocí očních kamer - eye trackingu. Z dílčích návrhů byl vytvořen finální newsletter, který firma rozeslala na zákazníky a vyhodnotila jeho výsledky oproti newsletteru předchozímu. Práce rovněž slouží jako vodítko pro firmy při tvorbě a aplikaci newsletteru.
|
|
Komunikační mix firmy Danza Brno o.s.
Jančová, Kateřina ; Navrátilová, Ludmila (oponent) ; Veselá, Jitka (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je komunikační mix firmy Danza Brno, o. s. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix této firmy. Srovnává teoretická východiska se skutečným stavem ve firmě a specifikuje, které složky komunikačního mixu jsou firmou využívány, a které nejsou. Obsahuje návrhy na vylepšení již používaných metod komunikace se zákazníkem a navrhuje možné další postupy a metody, jak tuto komunikaci zlepšit.
|
| |
|
Marketingová komunikace společnosti v oblasti prodeje nábytku
Bartošová, Martina ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti IKEA Česká republika, s.r.o., konkrétně na obchodní dům v Brně. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingového mixu se zaměřením na propagaci a nástroje komuni-kačního mixu. Následně je provedena analýza komunikačního mixu obchodního domu IKEA Brno a jeho nejvýznamnějšího konkurenta. Na základě poznatků vyplývajících z analytické části jsou vytvořeny návrhy na posílení propagace.
|
| |
|
Návrh na zlepšení propagace firmy
Kopřivová, Gabriela ; Sedlák, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, vedoucí ke zvýšení prodejnosti.
|
| |