Název: Návrh úprav marketingové komunikace konkrétní společnosti
Překlad názvu: Proposal for Adjustments of the Marketing Communication of Specific Company
Autoři: Skryjová, Kateřina ; Ibarra, Helena (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; podpora prodeje; propagace; přímý marketing; reklama; vztahy s veřejností; advertising; competition; direct marketing; marketing; marketing communication; marketing mix; promotion; public relations; sales promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67103

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-582677


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet