Název: Komunikační mix společnosti Výtvarný-Shop.cz
Překlad názvu: Communication Mix of the Company Výtvarný-Shop.cz
Autoři: Svobodová, Martina ; Mráz, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: direct marketing; komunikace; Komunikační mix; on-line marketing; osobní prodej; podpora prodeje; Výtvarný-Shop.cz; communication; Communication mix; direct marketing; on-line marketing; personal sales; sales promotion; Výtvarný-Shop.cz

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41588

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-591508


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet