Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Diagnostika porozumění vybraným tématům sociologického učiva u studentů gymnázia
Sehnalová, Jitka ; Dvořáková, Michaela (vedoucí práce) ; Tichá, Milena (oponent)
Diplomová práce se zabývá diagnostikou studentského porozumění principům uspořádání společnosti v návaznosti na obsah sociologického učiva občanského a společenskovědního základu na středních školách. Teoretická část vymezuje základní sociologické pojmy, především sociální stratifikaci, sociální mobilitu a sociální status. K propojení sociologických pojetí se školním vzděláváním je zde popsán také koncept didaktické znalosti obsahu a teorie didaktické rekonstrukce učiva. Dále jsou zde představeny dosavadní výzkumy v této oblasti. V praktické části bylo realizováno výzkumné šetření, které pro sběr dat využilo metodu polostrukturovaného hloubkového rozhovoru. Získaná data byla následně kvalitativně zpracována. V šetření byla sledována především míra vnímání hierarchie ve společnosti, příčiny společenského rozvrstvení a možnosti sociální mobility. Tam, kde to bylo možné, byly odpovědi studentů porovnány s výsledky dosavadních výzkumů.
Firemní kultura ve vybrané společnosti
Ha Thuc, Thanh Tung ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Brabec, Michal (oponent)
Cílem práce je obecně vysvětlit, co firemní kultura znamená a seznámit čtenáře s Firemní kulturou společnosti Nike. V úvodní části je definována firemní kultura obecně, popsány rysy silné firemní kultury, determinanty vlivů, typy firemních kultur, firemní identita a etika, nastíněna typologie firemních kultur, dimenze národních kultur a modelové přístupy. Druhá část se zabývá charakteristikou společnosti, historií, cíli a organizační strukturou. Zároveň v druhé části této části začíná praktická část jako interní komunikace firmy, firemní zvyky a tradice, community impact a je určena typ kultury. Je zde taky probírána styl práce, motivace a odměňování zaměstnanců, vzdělávání, dress code. Třetí práce je výzkum, kde pomocí hloubkového rozhovoru se seniorním manažerem Nike a analogie s tvrzeními zaměstnanců Nike určí síla firemní kultury a povědomí jejich zaměstnanců o firemní kultuře Nike.
Diagnostika porozumění vybraným tématům sociologického učiva u studentů gymnázia
Sehnalová, Jitka ; Dvořáková, Michaela (vedoucí práce) ; Tichá, Milena (oponent)
Diplomová práce se zabývá diagnostikou studentského porozumění principům uspořádání společnosti v návaznosti na obsah sociologického učiva občanského a společenskovědního základu na středních školách. Teoretická část vymezuje základní sociologické pojmy, především sociální stratifikaci, sociální mobilitu a sociální status. K propojení sociologických pojetí se školním vzděláváním je zde popsán také koncept didaktické znalosti obsahu a teorie didaktické rekonstrukce učiva. Dále jsou zde představeny dosavadní výzkumy v této oblasti. V praktické části bylo realizováno výzkumné šetření, které pro sběr dat využilo metodu polostrukturovaného hloubkového rozhovoru. Získaná data byla následně kvalitativně zpracována. V šetření byla sledována především míra vnímání hierarchie ve společnosti, příčiny společenského rozvrstvení a možnosti sociální mobility. Tam, kde to bylo možné, byly odpovědi studentů porovnány s výsledky dosavadních výzkumů.
Marketingová komunikace Power plate centra
Ctiborová, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace Power Plate Centra. Cíle: Cílem této diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace sportovního zařízení Power Plate Centrum v Jungmannově ulici v Praze jednak z pohledu zákazníků, ale také z pohledu samotného vedení společnosti. Na základě těchto získaných dat pak zhodnotit, případně navrhnout, zlepšení současné marketingové komunikace. Dále pak také za pomoci těchto dat navrhnout marketingovou komunikaci směrem k novým potenciálním klientům. Metody: V této práci byla použita kvantitativní metoda sběru dat pomocí dotazníku a kvalitativní metoda sběru dat pomocí hloubkového rozhovoru. Výsledky byly znázorněny v tabulkách, slovně a případně graficky. Výsledky: Po vyhodnocení výsledků se ukázalo několik nedostatků, které má Power Plate Centrum ve své komunikaci se zákazníky. V syntetické části byla navržena doporučení, díky nimž by mohlo dojít ke zlepšení marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketingová komunikace, komunikační mix, marketingový výzkum, dotazník, hloubkový rozhovor, Power Plate.
Perpektivy rodičovství: Docusoap Čtyři v tom pohledem diváků
Jindrová, Marketa ; Baslarová, Iva (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Cílem této práce je porozumět tomu, jak vnímají rodičovství matky a otcové dnešních malých dětí. V teoretické části se proto věnuji rodině, její proměně a postupné liberalizaci tradičního pojímání role muže a ženy v rodině, a to s ohledem na české podmínky a empirické studie. Odlišné přístupy k rodičovství zachytila Česká televize v docusoap Čtyři v tom. Čtyři odlišné příběhové linie matek a jejich partnerů se staly modelovými rodinami a přístupy k rodičovství pro empirickou část této práce. Kvalitativní metodou individuálních polostrukturovaných rozhovorů jsem realizovala dvanáct výzkumných rozhovorů a rozsáhlý soubor interpretací následně podrobila analýze. Nutným předpokladem analytické části bylo pojetí diváka v roli aktivního publika se schopností interpretovat sledované příběhy "po svém". Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Značka jako součást marketingové strategie na trhu mobilních telefonů
Cimbura, Zdeněk ; Říha, David (vedoucí práce) ; Ryneš, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je objasnit důležitost značky v marketingové strategii výrobců mobilních telefonů. Práce nejprve představuje čtyři základní oblasti marketingové strategie a jejich vliv na vnímání značky. Teoretická část je dále věnována konceptu hodnoty značky vycházející z pohledu zákazníka a procesu budování silné značky. Praktická část na úvod představuje současný trh mobilních telefonů a analyzuje marketingové strategie nejvýznamnějších výrobců mobilních telefonů na českém trhu. Na základě dotazníkového šetření doplněného o individuální hloubkové rozhovory autor odkrývá, jaký význam má značka mobilního telefonu pro generaci Y, která je pro účely této práce definována jako skupina mladých spotřebitelů narozených od roku 1984 do roku 1996. Na základě analýzy výsledků marketingového výzkumu autor doporučuje výrobcům mobilních telefonů marketingovou strategii vhodnou pro budování silné značky a získání loajality generace Y.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
KUBÁSKOVÁ, Tereza
Cílem mé práce bylo zanalyzovat stav marketingových nástrojů v maloobchodech vybrané oblasti, což bylo provedeno pomocí dotazníkového šetření a následně graficky zpracováno. Dalším úkolem bylo provést hloubkový rozhovor ve vybraném maloobchodě o jeho historii, působení na trhu, využívání marketingových nástrojů, zpracování následné analýzy a navržení doporučení pro zlepšení.
Sociální reklama
Sovišová, Ivana ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Bakalářská práce Sociální reklama pojednává o jednom z nejdůležitějších nástrojů marketingového komunikačního mixu. Na začátku práce obeznamuje čtenáře s pojmem sociální reklama, dále popisuje vývoj tohoto druhu reklamy, účinnost, odlišnosti od reklamy komerční a na závěr teoretické části seznamuje čtenáře s neziskovým sektorem jako zadavatelem nekomerčních kampaní. V praktické části se práce věnuje rozboru dvou vybraných sociálních reklam a výzkumu názorů respondentů na tyto reklamy. Závěr práce je potom věnován vyhodnocení výzkumu a srovnání výsledků s počátečními hypotézami. Cílem bakalářské práce je podat čtenáři základní potřebné informace týkající se sociální reklamy a následně pomocí výzkumu zjistit názory příjemců na vybrané sociální reklamy.
Psychologické aspekty komunikace v sociálních sítích
Štěpánovský, Petr ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá velmi aktuální problematikou sociálních sítí a komunikace v nich. V teoretické části se její čtenář seznámí s pojmy virtuální realita a sociální sítě. Dále s jednotlivými specifikami komunikace v nich se zaměření na platformu Facebook.com. Cílem výzkumu v praktické části je pomocí hloubkových rozhovorů nalézt motivy, které působí na člověka ve směru založení a aktivního využívání svého profilu na sociální síti. Jednotlivé rozhovory jsou prováděny s příkladovými representanty jednotlivých skupin uživatelů Facebooku diferencovaných dle předem specifikovaných veličin, kterými jsou věk a názorový přístup k této platformě. Přínosem této práce je nalezení zjevných i skrytých motivů a jejich popis dle významu a intenzity v rámci jednotlivých skupin.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.