|
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Pešlová, Veronika ; Drexler, Tomáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků restaurace Gaudeo. V teoretické části se pokusím vysvětlit základní pojmy souvisící s tématem. V druhé části práci na základě posbíraných dat z dotazníkového šetření a provedené analýzy prostředí bude řešena problematika nespokojenosti. V závěru uvedu návrh plánu na zvýšení celkové úrovně spokojenosti.
|
| |
|
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Slunce
Burdová, Martina ; Potěšilová, Pavlína (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro společnost Hotel & Restaurant Slunce, s.r.o., která je provozovatelem čtyřhvězdičkového hotelu Slunce. Zkoumá a hodnotí hotelové služby a oblasti, které s jejich zajištěním souvisí. Obsahuje návrhy na personální zajištění provozu, technického zázemí a zlepšení nabídky služeb, které vedou ke zvýšení obsazenosti hotelu a restaurace.
|
|
Návrh programu měření spokojenosti zákazníků
Macháčková, Radka ; Říhová, Lada (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků a budování vztahu firmy se zákazníkem. Cílem práce je aplikace získaných teoretických východisek do praktického měření spokojenosti zákazníků společnosti H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. Součástí praktické části je také návrh na zkvalitnění poskytovaných služeb v souladu se zjištěnými výsledky měření spokojenosti zákazníků, které bylo provedeno.
|
| |
| |
| |
|
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Dorociak, Petr ; Urban,, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o. a návrhy opatření na zvýšení její úrovně. Teoretická část je zaměřena na způsob výpočtu indexu spokojenosti a loajality zákazníka. Dále jsou v práci popsány metody získávání informací, které probíhá pomocí dotazníkového šetření. V praktické části práce je provedena analýza společnosti PROFIcomms s.r.o. a získané informace z dotazníků jsou podrobně vyhodnoceny. Na základě vyhodnocení jsou navržena opatření, změny a strategie na zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti PROFIcomms s.r.o.
|
|
Spokojenost zákazníků
Kratochvíla, Jakub ; Čechmánková, Silvie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalarska prace se zameruje na problematiku v oblasti spokojenosti zakazniku maloobchodniho sportovniho retezce prodejen Decathlon, a to konkretne na pobocce v Brne Ivanovicich. V teoreticke cast popisuje pojmy jako marketingovy vyzkum, zakaznik a jeho spokojenost nebo marketing samotny. Nasleduje analyza soucasneho prostredi a sestaveni dotaznikoveho setreni. Na zaklade analyticke casti prace obsahuje vlastni navrhy na zvyseni spokojenosti zakazniku na dane prodejne.
|
|
Marketingový výzkum pro vybranou společnost
Juřička, Milan ; (Hons), Simona Malanová BA (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu zaměřeného na analýzu spokojenosti zákazníka. Tato analýza je cílena na zákazníky společnosti 1CSC a.s., která vyrábí ocelové produkty s hlavní pobočkou v Brně. Pro naplnění cílů této práce jsou využívány marketingové nástroje ve formě analýz, které jsou doplněny dotazníkovým šetřením. Dotazník je zaměřen mimo samotnou spokojenost zákazníků také na webový projekt, který by měl zákazníkům přiblížit aktuální nabídku produktů. Teoretická část popisuje marketingový výzkum a analýzy aplikované na společnost 1CSC a.s. Praktická část se věnuje analýze prostředí společnosti 1CSC a.s. a interpretaci výsledků marketingového průzkumu provedeného na zákaznících vybrané společnosti. V závěru práce jsou na základě získaných dat navrhnuta opatření pro zlepšení současné situace.
|