Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konkurenceschopnost softwaru pro řízení projektů
Květoň, Petr ; Kuboš, Jaroslav (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá porovnáním konkurenceschopnosti softwarů pro projektové řízení. Hlavním softwarem je Navigo3, který je vyvíjen a distribuován společnosti Navigo Solutions s.r.o. První část popisuje samotnou společnost a její produkt, následuje popis konkurenčních softwarů a jejich vzájemné porovnání. Další část je zaměřena na implementování vhodných nástrojů, které zlepší konkurenční schopnost softwaru Navigo3.
Návrh marketingové strategie pro individuální vstup do podnikání v oblasti jazykového vzdělání
Nováková, Hana ; Chýšková, Eva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vstupu individuálního podnikatele na trh jazykového vzdělání v Brně. Obsahuje průzkum trhu primárním a sekundárním výzkumem. Sekundární výzkum se zaměřuje na konkurenci a neformální vzdělávání dospělých. Primární zkoumá spotřebitele, potřebné množství dat bylo zajištěno online dotazníkovým šetřením. Následně je vypracována strategie s hlavním důrazem na marketingový mix v ní obsažený.
Podnikatelský plán - Reorganizace stávajícího podniku
Chmelař, René ; Pavláková Dočekalová, Marie (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je podrobné sestavení podnikatelského plánu na reorganizaci stávající restaurace se zaměřením na sportovní přenosy v Brně. Jedná se o společnost, kterou každodenně navštíví mnoho zákazníků a hlavním účelem této práce bude zlepšit a zefektivnit jí poskytované služby. V první části vychází podnikatelský plán ze zpracovaných teoretických poznatků, další část je věnována vypracovaným analýzám a průzkumu vnitřního a vnějšího prostředí. Cílem práce je zjistit a posoudit, zda je plán na reorganizaci stávajícího podniku správně zpracovaný a závěrem vyhodnotit, zda je reálný.
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Berková, Lenka ; Sláma, Josef (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce slouží jako návrh na zlepšení mezinárodní marketingové strategie ve společnosti Renishaw s.r.o. Teoretická část je zaměřená na základní pojmy marketingu, komunikačního mixu, PEST analýzy nebo SWOT analýzy. Analytická část převádí teoretická východiska do praktické části a je zde provedená analýza interního a externího prostředí společnosti. Na základě zjištěných výsledků je navržená strategie, která se nachází ve třetí části této práce.
Návrh opatření pro zkvalitnění služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu
Adam, František ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zkvalitněním služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu společnosti LIFT and FIT za pomocí provedeného výzkumu metodou mystery shopping ve společnosti LIFT and FIT a u jejich přímých konkurentů. První část této práce se zabývá teoretickými pojmy, které úzce souvisí s touto diplomovou prací, následuje charakteristika společnosti. Analytická část se zabývá analýzou 5 P a provedeným výzkumem a poté je vyhodnocená pomocí přístupu SWOT matice. Na základě analýz a provedeného výzkumu budou v poslední části práce navržena doporučení pro zkvalitnění služeb a vybraných nástrojů marketingového mixu společnosti.
Analýza poptávky a její využití pro budování konkurenceschopnosti firmy
Bradáčová, Nikola ; Lehotský, Bronislav (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou poptávky firmy Apleg systems, s.r.o., která se zaměřuje na výrobu, prodej komponentů oplocení, poskytování služeb v podobě montáží a poradenství. Charakterizuje trh, na kterém firma působí, analyzuje zákazníky, faktory ovlivňující jejich poptávku a pomocí cenové elasticity poptávky zjišťuje jejich reakce na změny cen. Provádí analýzu prostředí firmy a analýzu konkurence a na základě výsledků těchto analýz navrhuje opatření na zlepšení konkurenceschopnosti této firmy.
Návrh systému Competitive Intelligence ve vybrané firmě
Dudová, Kateřina ; Rompotl, Jaroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na proces zavádění Competitive Intelligence do vybrané firmy. Účelem této práce je navrhnout způsob, který by firmě pomohl s orientací v konkurenčním prostředí a zlepšil tak její postavení na trhu. Poznatky z teoretické i analytické části jsou využity jako výchozí body pro vlastní návrh procesu Competitive Intelligence a pro určení správné metody analýzy nejvýznamnějšího konkurenta.
Podnikatelský záměr pro založení cukrárny Lenka
Ludvíková, Michaela ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá založením cukrárny Lenka a zároveň slouží jako podnikatelský záměr pro vybudování cukrárny. První část obsahuje teoretické poznatky, na které navazuje analýza trhu a marketingový průzkum. V návrhové části je vytvořen daný podnikatelský plán, který zhodnocuje šanci na úspěšnou realizaci projektu.
Analýza vnějšího prostředí pro vybraný podnik
FEJTOVÁ, Nikola
Cílem práce je analýza vnějšího prostředí vybraného podniku na dvou trzích za pomoci vybraných analýz strategického řízení a dotazníkového šetření a návrh strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Metodika: Vymezit základní pojmy související s makroprostředím podniku. Definovat jednotlivé analýzy využívané pro vnější prostředí. Popsat podnik jako celek, aplikovat jednotlivé analýzy strategického řízení na vybraný podnik. Provést analýzu konkurenčních společností. Zjistit využívání stravenek respondenty v České republice a ve Francii. Zhodnotit pozici podniku na základě výsledků z dotazníků a analýz. Navrhnout strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku.
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Berková, Lenka ; Sláma, Josef (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce slouží jako návrh na zlepšení mezinárodní marketingové strategie ve společnosti Renishaw s.r.o. Teoretická část je zaměřená na základní pojmy marketingu, komunikačního mixu, PEST analýzy nebo SWOT analýzy. Analytická část převádí teoretická východiska do praktické části a je zde provedená analýza interního a externího prostředí společnosti. Na základě zjištěných výsledků je navržená strategie, která se nachází ve třetí části této práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.