Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Firemní kultura agentury práce a návrhy na její zlepšení
Malinová, Michaela ; Kubjátová, Ing Pavla (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá firemní kulturou vybrané agentury práce a jejími hodnotami. Teoretická část má, na základě nastudované literatury, za úkol osvětlit problematiku agenturního zaměstnávání, lidských zdrojů a firemní kultury jako faktoru, který ovlivňuje efektivitu a výkonnost organizace. V praktické části jsou analyzovány odpovědi kmenových zaměstnanců společnosti z vedených polostrukturovaných rozhovorů. Tato zpětná vazba, týkající se podoby firemní kultury a jejího vnímání samotnými zaměstnanci v porovnání s představami vedení společnosti, přináší návrhy pro zlepšení vnitropodnikového klimatu, a tím i zvýšení produktivity práce.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovář, Pavel ; Kejduš, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Akademie realit s.r.o. a následně pro společnost PROPERIA GROUP s.r.o. zaměřující se zejména zprostředkováním prodeje a pronájmů nemovitostí. Je vypracována analýza vnějšího a vnitřního prostředí a následně navrženy strategie k dosažení konkurenceschopnosti firmy. Součástí práce je také návrh konkrétních propagačních činností, které by měly zajistit vybudování značky. Dále byly uvedeny strategické cíle, mise vize a hodnoty společnosti.
Rozvoj marketingového mixu prodejny BALA
Bujáková, Veronika ; Kovář, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem pro zlepšení úrovně současného marketingového mixu vybraného podniku. První část je věnována teoretickým poznatkům marketingu, popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se zaměřuje na analýzu stávajícího marketingového mixu, vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Na závěr práce jsou na základě analytické části vypracovány návrhy pro zlepšení úrovně marketingového mixu.
Firemní kultura agentury práce a návrhy na její zlepšení
Malinová, Michaela ; Kubjátová, Ing Pavla (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá firemní kulturou vybrané agentury práce a jejími hodnotami. Teoretická část má, na základě nastudované literatury, za úkol osvětlit problematiku agenturního zaměstnávání, lidských zdrojů a firemní kultury jako faktoru, který ovlivňuje efektivitu a výkonnost organizace. V praktické části jsou analyzovány odpovědi kmenových zaměstnanců společnosti z vedených polostrukturovaných rozhovorů. Tato zpětná vazba, týkající se podoby firemní kultury a jejího vnímání samotnými zaměstnanci v porovnání s představami vedení společnosti, přináší návrhy pro zlepšení vnitropodnikového klimatu, a tím i zvýšení produktivity práce.
Employer branding ve společnosti SETOS Retail spol. s r.o.
Musil, Michal ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Havránek, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce shrnuje komplexní pohled na employer branding včetně vytvoření teoretické základy, která je aplikována formou konkrétního projektu employer branding ve společnosti SETOS Retail spol. s r.o. Hlavním cílem práce je navrhnout etapy budování zaměstnavatelské značky směrem k optimalizaci implikující vyšší efektivitu navazujících personálních procesů, dále realizovat tyto etapy a zhodnotit získané efekty. Návrh etap vychází z teoretické základny, situační a zaměstnanecké analýzy. Práce obsahuje tvorbu EVP (Employee Value Proposition) a firemních hodnot, při jejichž definování je využito metody kvalitativního výzkumu se zaměstnanci. Součástí diplomové práce je vytvoření Culture-Book Life-Hacking, prezentace společnosti na platformě COCUMA a definování procesů náboru včetně onboardingu. Závěrem jsou ověřeny výsledné přínosy práce s použitím především metriky retence zaměstnanců.
Rozvoj marketingového mixu prodejny BALA
Bujáková, Veronika ; Kovář, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem pro zlepšení úrovně současného marketingového mixu vybraného podniku. První část je věnována teoretickým poznatkům marketingu, popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se zaměřuje na analýzu stávajícího marketingového mixu, vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Na závěr práce jsou na základě analytické části vypracovány návrhy pro zlepšení úrovně marketingového mixu.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovář, Pavel ; Kejduš, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Akademie realit s.r.o. a následně pro společnost PROPERIA GROUP s.r.o. zaměřující se zejména zprostředkováním prodeje a pronájmů nemovitostí. Je vypracována analýza vnějšího a vnitřního prostředí a následně navrženy strategie k dosažení konkurenceschopnosti firmy. Součástí práce je také návrh konkrétních propagačních činností, které by měly zajistit vybudování značky. Dále byly uvedeny strategické cíle, mise vize a hodnoty společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.