Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vymezení optimální ceny dodávaných koupelnových sestav
Bureš, Martin ; Božiková, Kateřina (oponent) ; Puchýř, Bohumil (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je vymezení optimální ceny dodávaných koupelnových sestav. V teoretické části jsme se zaměřovali na vývoj stavebnictví od roku 1993 až po současnost a bylo zmíněno několik významných milníků. Nejvýraznější dopad na dnešní situaci měl rok 2008 a začátek světové krize. Ta se podepsala na stavu ekonomiky, jak ji známe dnes. V praktické části jsme se zabývali nabídkou a poptávkou jako základní teorií mikroekonomie. Provedli jsme analýzu klientů a cen v dané lokalitě. Vytvořili jsme „zlatý střed“ a dle něho jsme stanovili nejběžnější cenu dodávané koupelnové sestavy a WC.
Podnikatelská etika jako součást pojišťovací praxe
Vránová, Eva ; Novák, Jan (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je analýza činnosti pojišťovacích zprostředkovatelů z hlediska dodržovaní zásad podnikatelské etiky v pojišťovací praxi. S využitím dotazníků budou zjištěny postoje klientů pojišťovacích zprostředkovatelů na danou problematiku a současně názory a postoje samotných pojišťovacích zprostředkovatelů. Výsledkem budou návrhy na zefektivnění a zlepšení zprostředkovatelské činnosti v pojišťovnictví pro pojišťovnu ABC, a.s. a FAOL, a.s. a doporučení pro samotné pojišťovací zprostředkovatele.
Srovnání bankovních kiosků s pobočkami ve Volksbance ČR
Doležalová, Jana ; Santariusová, Halina (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá srovnáním klasických poboček Volksbank a nových prodejních prostor umístěných v nákupních centrech tzv. Volksbank Shopů. V práci jsou srovnávána prodejní místa, jejich zaměstnanci i nabízené produkty. Výkonnost prodejních míst je srovnávána pomocí počtu klientů, účtů, úvěrů. Tímto je zároveň porovnána bonita klientů. Závěrem práce jsou návrhy na zlepšení, tedy co udělat lépe, aby byl přínos nejen pro klienty, ale i pro banku větší.
Aplikace fuzzy logiky pro výběr klientů
Procházka, Tomáš ; Procházková, Jana (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
V rámci diplomové práce je využito moderních metod analýz a modelování. Konkrétně se práce věnuje aplikaci fuzzy logiky pro výběr klientů. Cílem práce je vytvoření vhodného systému sloužícího ke stanovení pořadí podaných přihlášek v příspěvkové organizaci.
Proposal of Communication Strategy for a New Branch of Real Estate Company
Wagner, Miroslav ; Sudický, Jozef (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diploma thesis deals with a proposal of suitable communication strategy for a new branch of already existing real estate company. Findings from special literature, which are dealt with in theoretical part of the thesis represent indispensable base for selection of appropriate methods of analyses conducted in analytical part. Based on the results from these analyses, last part of the thesis is dedicated to proposal of particular solutions leading to the achievement of the objectives set.
SDL model pro Source Specific Multicast
Záň, Stanislav ; Skořepa, Michal (oponent) ; Šimek, Milan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou síťové komunikace s použitím metody Source Specific Multicast. Zaměřuje se na problematiku, přihlašování, odhlašování a administrace klientů v multicastové skupině a protokolu IGMP, který má toto na starost. Dále na problematiku signalizace mezi zdrojem dat a přihlášenými klienty, kteří data odebírají. V úvodu této práce je rozebrána problematika multicastové komunikace. Následuje kapitola se zaměřením na metodu Source–Specific Multicast (SSM). Další kapitola se zaměřuje na rozbor používaných protokolů potřebných k distribuci datového vysílání pomocí SSM ve směru od zdroje vysílání ke klientům a opačně. Následující kapitola se zabývá signalizací komunikace v SSM, zvláště se zaměřuje na použití metody přeposílání paketů a metody spojování paketů ve zdroji. Kapitola také uvádí základní matematické vztahy pro výpočet odesílání signalizace a navrhuje také možná řešení a postupy pro zjednodušení komunikace a zmenšení zpoždění, které je pro signalizaci důležitou vlastností. Následně už se práce zabývá rozdíly obou používaných metod signalizace. Na znalostech získaných teoretickými poznatky je v praktické části navržena aplikace simulující komunikaci klientů a zdroje v SSM multicastu. Daná problematika je vysvětlena v MSC diagramech. Aplikace také simuluje reálné chování komunikace za použití obou signalizačních metod v závislostech na počtu klientů a použité metodě signalizace. V poslední kapitole jsou výsledky simulace za použití obou signalizačních metod zhodnoceny.
Předcházení terminálních hospitalizací u obyvatel pobytových sociálních služeb
Pechová, Karolína ; Loučka, Martin (vedoucí práce) ; Kubalčíková, Kateřina (oponent) ; Dobríková, Patricia (oponent)
Předkládaná dizertační práce se zabývá tématem terminálních hospitalizací obyvatel pobytových sociálních služeb pro seniory a vznikla v rámci doktorského studia Sociální práce na Fakultě humanitních studií Univerzity Karlovy. Cílem práce je porozumět faktorům, které rozhodnutí o terminální hospitalizaci obyvatel pobytových sociálních služeb pro seniory. Jedná se tedy o výzkumný design zejména deskriptivní povahy, v menší míře explorativní. Práce sestává z odborných článků, z nichž tři již byly publikovány v odborných periodicích, čtvrtý je v momentu odevzdání práce v recenzním řízení. První článek je řízenou analýzou dokumentů. Zaměřuje se na analýzy zdravotních politik, které zmiňují péči o jak se objevují prvky paliativní péče, resp péče v závěru života v stárnoucích populacích. Tvoří vhled do systému, ve kterém se dějí i terminální hospitalizace. Následující dva články se věnují terminálním hospitalizacím obyvatel domovů. Druhá studie je kvalitativní, článek shrnuje výstupy analýzy 27 polostrukturovaných rozhovorů vedených se všeobecnými sestrami, sociálními pracovníky pobytových sociálních služeb pro seniory a praktickými lékaři, kteří své pacienty měli v pobytových službách. Třetí článek (v recenzním řízení) se zaměřuje na analýzu faktorů souvisejících s místem úmrtí klientů v nemocnici či pobytové...
Organizační kultura v charitativní organizaci na příkladu Diakonie ČCE, střediska Rolnička
PROKEŠ, Vojtěch
Práce se zabývá organizační kulturou Diakonie - střediska Rolnička. První část bakalářské práce je zaměřena na teoretické pojetí organizační kultury. Vymezuje samotný pojem organizační kultury a její historii, dále popisuje její typy, historii a formy. Na tuto část navazuje druhá kapitola, která se konkrétně zabývá Diakonií, historií a rozebírá diakonické formy a kulturu. Dále se soustředí na organizaci Diakonie Rolnička. Zde se věnuje historii organizace a poskytovaným službám. Výzkumná část se zaměřuje na charakteristiku organizační kultury střediska Rolnička. Dále se snaží zjistit, jestli psané výrazy organizační kultury Rolničky souhlasí s tím, jak je vnímají a přijímají pracovníci střediska. V poslední části se práce zaměřuje na porovnání výsledků výzkumu.
Důstojnost mentálně postižených lidí z pohledu pracovníků centra
VÁVROVÁ, Gabriela
Bakalářská práce se zabývá reflexí zhodnocení lidské důstojnosti při práci s mentálně postiženými v zařízení centra STROOM DUB, o. p. s., ze strany sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách. První část bakalářské práce se zabývá obecným vysvětlením pojmu lidská důstojnost, následně důstojnost lidí s mentálním postižením a význam lidské důstojnosti v křesťanství. Dále bakalářská práce poskytne stručný přehled historie a přiblíží sociální práci s mentálně postiženými lidmi. Druhá část bakalářské práce je zaměřena na centrum STROOM DUB, o. p. s., na jeho vznik a popis, dále na cíle, zájmy a práci centra. Ve stručnosti představí klienty, kteří pobývají v centru celoročně nebo ambulantně, a jejich práci v jednotlivých terapeutických dílnách. Poslední část bakalářské práce se zabývá samotným výzkumem v zařízení, jehož cílem je zjistit, jak přistupují zaměstnanci centra - sociální pracovníci a pracovníci v sociálních službách - ke klientům s mentálním postižením, zda respektují/nerespektují důstojnost lidí s mentálním postižením a jak vnímají tuto interakci.
Budoucnost středisek volného času v Děčíně
Hochwalderová, Světluše ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice zájmového vzdělávání v Děčíně. Cílem práce je analýza nabídky kroužků zájmového vzdělávání ve střediscích volného času a v základních školách. Dílčím cílem práce je zjištění, zda podmínky pro uskutečňování zájmového vzdělávání mohou ovlivnit budoucnost středisek volného času. Teoretická část vychází z odborné literatury, zákonů, vyhlášek a dostupných pramenů. Výzkumná část se zabývá nabídkou a podmínkami pro uskutečňování volnočasových aktivit. Soubor respondentů je z řad dětí a rodičů. Zvolený vzorek pochází z okruhu osob participujících na zájmovém vzdělávání pro děti a mládež v rámci školských zařízení ve městě Děčíně. Přínosem práce je poznání toho, co ovlivňuje výběr volnočasových aktivit. Jak je důležité strategické plánování a využití SWOT analýzy při jeho tvorbě. Připomenutí důležitosti marketinku při propagaci aktivit středisek volného času.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.