Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Determining the marketing mix for a start-up travel agency aimed at the Belgian market
Hanák, Marek
Tato práce navrhuje marketingový mix sestávající ze 4 P pro začínající cestovní kancelář. V rámci práce byl vytvořen produkt podle kvantitativního výzkumu n=140 a kvalitativního výzkumu belgického trhu. Zahrnuje výpočet ceny dle analýzy konkurence, očekávání segmentu a kalkulace nákladů spojených s poskytnutím dané služby. Navrhuje také strategii propagace se zaměřením na cílový trh a popisuje Place - místo, z hlediska místa prodeje určeného pro belgický trh.
Kvalita produktov CR na zľevových portáloch
Malíková, Zuzana
Bakalářská práce se zaobírá problematikou vnímané kvality produktů cestovního ruchu, nakupovaných na slevových portálech. Hlavním cílem je zhodnotit vnímanou kvalitu a následně ji porovnat s vnímanou kvalitou produktů cestovního ruchu, nakupovaných přes cestovní kanceláře a cestovní agentury. Na základě výsledků dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 221 respondentů ze Slovenské i České republiky, byla identifikována nejčastější negativa a pozitiva spojená s nákupem na slevovém portálu a přes CK a CA. Dále následné porovnání vlivů negativ na ochotu opakovat nákup na slevových portálech a přes cestovní kanceláře a cestovní agentury.
Vysokohorská turistika v nabídce českých cestovních kanceláří
Verichová, Anna ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá nabídkou vybraných českých cestovních kanceláří orientujících se na vysokohorskou turistiku. První část obsahuje obecnou charakteristiku cestovního ruchu, turistiky a vysokohorské turistiky. Druhá část se zabývá především vymezením cestovní kanceláře a jejího produktu, tj. zájezdu. Závěrečná část je věnovaná vybraným českým cestovním kancelářím, srovnání jejich nabídky zájezdů z různých hledisek a porovnání se zájezdem neorganizovaným.
Analýza vlivu sociálních sítí na prosperitu cestovních kanceláří
Oliveriusová, Martina ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Svobodová, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se bude zabývat sociálními sítěmi, jejichž obliba a využití se dramaticky zvyšuje. Díky moderním technologiím jsou dostupné jako nikdy dříve. Zaměříme se především na jejich využití podniky, které si skrz ně mohou zvýšit jak zisk, tak i popularitu. Na sociálních sítích mohou firmy představovat služby nebo výrobky, dále se jim otevírá naprosto nový způsob komunikace. Stejně jako je možné být díky sociálním sítím lepší a úspěšnější firmou, je také možné rychle ztrácet krok s ostatními či stát tváří v tvář otevřené kritice. Konkrétně se budeme zabývat cestovním ruchem, tedy cestovními kancelářemi. Zanalyzujeme metody těchto podniků, jak na sociálních sítích fungují a pracují. Najdeme pozitiva i negativa, na které by se podniky měly zaměřit. Samozřejmě nebudou chybět návrhy do budoucnosti.
Perception of Attractiveness of Poland as a Tourism Space by Population of Czechia
Kubín, Ewa ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Siwek, Tadeusz (oponent) ; Kowalczyk, Andrzej (oponent)
Disertační práce je věnována analýze percepce atraktivity Polska jako turistického prostoru z pohledu obyvatel České republiky v širším kontextu vzájemných česko - polských vztahů v oblasti cestovního ruchu. Vychází z teoretických konceptů geografie cestovního ruchu a současně dále navazuje na jiná geografická odvětví (např. behaviorální geografii) a vědecké disciplíny (např. marketing anebo sociologii). Metodologický rámec práce těží z otevřenosti a multidisciplinární povahy cestovního ruchu, důraz je kladen na využití synergií vyplývajících z vzájemného doplňování různých pohledů na vědecký výzkum. Část práce vznikla s využitím metod a technik tradičně využívaných v geografii. Byl proveden: anketový výzkum mezi žáky základných škol, strukturované rozhovory se zaměstnanci cestovních kanceláří, semi-strukturované rozhovory s představiteli polských vládních institucí a také analýza internetových a tištěných zdrojů. Dodatečně byly použité metody a techniky častěji využívané v jiných disciplínách, mezi jinými: delfská metoda, analýza SWOT, mystery shopping, analýza internetových cestopisů a internetových zdrojů informací o Polsku a také analýza obsahu učebnic. Empirická část práce posloužila k realizaci čtyř základních cílů. Za hlavní z nich lze považovat identifikaci a zhodnocení názorů zvolených...
Optimalizace tras pro cestovní kanceláře
Ötwösová, Karolina ; Kučera, Petr (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Petra (oponent)
Souhrn Hlavním tématem bakalářské práce je optimalizace trasy vybrané cestovní kanceláře. Optimalizace je provedena pomocí několika metod, a to metodou nejbližšího souseda, Vogelovou aproximační metodou a metodou minimální kostry. U každé z nich je uvedeno srovnání s původní trasou a mapa oblasti, která znázorňuje pořadí navštívených míst a jejich rozložení. Teoretická část bakalářské práce popisuje počátky cestovního ruchu, postavení České republiky v mezinárodním cestovním ruchu, legislativu a logistiku. Dále jsou v této části popsány metody použité v analytické části práce a jejich výhody a nevýhody. V závěru práce jsou všechny informace, zjištěné pomocí výše uvedených metod, zahrnuty do závěrečné diskuze a je vybrána optimální metoda pro vybranou cestovní kancelář.
Nabídka zájezdů cestovních kanceláří v Praze se sportovním zaměřením
Vodičková, Denisa ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá nabídkou zájezdů cestovních kanceláří se sportovním zaměřením. První část se věnuje teoretickému vymezení problematiky, tj. cestovní ruch, sportovní cestovní ruch, cestovní kanceláře a tvorba produktu. V druhé části je vyhodnoceno dotazníkové šetření, které mělo za cíl zjistit preference a požadavky rezidentů na aktivní dovolenou. Dále je provedena podrobná analýza vybraných cestovních kanceláří v Praze a jejich následná komparace. V závěrečné kapitole je navržen vlastní sportovní zájezd pro cestovní kancelář, včetně kalkulace.
Gastronomie a cestovní ruch - zájezdy pro gurmány
Agafontseva, Tatiana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Současným trendem je cesta za gastronomií a za poznaním cizí zemi všemi smysly. Tématem bakalářské práce jsou gastronomický cestovní ruch a nabídka zájezdů pro gurmány.Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav gastronomického cestovního ruchu na základě nabídky zájezdů pro gurmány v českých a ruských cestovních kancelářích. Hodnocení vychází z nabídek připravených zájezdů pro gurmány, které jsou uvedené na webových stránkách cestovních kanceláří.
Přínosy veletrhu REGIONTOUR
Kolková, Lucie
Kolková, L., Přínosy veletrhu REGIONTOUR. Bakalářská Práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zabývá přínosy veletrhu REGIONTOUR v Brně. Část této práce představuje popis Veletrhu Brno, a.s. a jeho postavení na konkurenčním tr-hu, konkrétní vymezení veletrhu REGIONTOUR a přiblížení současných trendů na veletrhu REGIONTOUR. Praktická část se zaměřuje na obchodní podmínky, ob-chodní, marketingové a společenské přínosy pro Veletrhy Brno, a.s., cestovní kan-celáře a vybranou vystavující firmu a její počet uzavřených kontraktů, návštěvnost v průběhu konání veletrhu, rýsující se potencionální obchodní vztahy.
Podnikatelské prostředí cestovních kanceláří a cestovních agentur v České republice
BAREŠOVÁ, Aneta
Hlavním cílem mé bakalářské práce byla charakteristika podnikatelského prostředí cestovních kanceláří a cestovních agentur v české republice a navrhnout možnosti jeho zlepšení. Vlastní návrhy a doporučení byly zpracovány na základě poznatků a informací získaných z analýz podnikatelského prostředí, dotazníkového šetření a řízených rozhovorů se zástupci asociací cestovních kanceláří a cestovních agentur v české republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.