Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr na rozšíření cestovní agentury
Kavková, Karolína ; Toflová, Radmila (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podnikání konkrétně v oblasti cestovního ruchu. Zaměřuje se na analýzu stávajícího podnikatelského subjektu, a to cestovní agentury Bolsa travel. Analýzy vnitřního a oborového prostředí společnosti a také důležité finanční analýzy jsou vypracovány za účelem rozšíření zaběhlého podnikání. Na základě vybraných analýz a jejich výsledků je navrženo rozšíření podnikatelské činnosti.
Návrh marketingové strategie
Ermolina, Eva ; Milichovský, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro cestovní agenturu SunTA. V teoretické části diplomové práce se tvoří přehled současného pojetí strategického řízení společnosti, strategického řízení marketingu, marketingové strategie a kvality služeb. V analytické části diplomové práce se provádí marketingová situační analýza společnosti SunTA a dotazníkové šetření za účelem hodnocení kvality jejích poskytovaných služeb. V návrhové části diplomové práce se na základě zjištěných informací navrhuje marketingová strategie společnosti SunTA.
Návrh marketingových aktivit cestovní agentury
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Na základě analýzy navrhuji takové změny v marketingovém mixu, které pomohou společnosti získat nové zákazníky a udržet stávající. Návrhy však hlavně pomohou společnosti vylepšit její dobré jméno a image seriózní a kvalitní cestovní agentury.
Podnikání v oblasti cestovního ruchu
Pechová, Helena
Bakalářská práce se zabývá problematikou podnikání cestovních kanceláří a agentur. Zaměřuje se na právní aspekty i etické zásady spojené s podnikáním v této oblasti. Teoretická část osvětluje význam cestovního ruchu z hlediska národního hospodářství, dále jsou zde charakterizovány typické činnosti prováděné podnikatelskými subjekty trhu cestovního ruchu. Práce mimo jiné pojednává o právech a povinnostech plynoucích z uzavíraných smluvních vztahů jak pro prodejce, tak i pro zákazníky. Pozornost je věnována také stížnostem a reklamacím ze strany zákazníků, a to včetně jejich obvyklých řešení. V závěrečné části pak budou formulována doporučení k vylepšení stávající situace.
Dopad pandemie COVID-19 na odvětví služeb cestovních kanceláří a agentur
KONORSKÁ, Eliška
Cílem práce je na základě analýzy zjistit, jaký dopad měla pandemie COVID-19 na odvětví cestovních kanceláří a agentur se zaměřením na český trh. Dalším cílem je formulovat strategie pro cestovní kanceláře a agentury, které byly pandemií ovlivněny.
Podmínky a rizika podnikání ve vybraných službách turismu
BURIANOVÁ, Denisa
Tématem předkládané bakalářské práce jsou zprostředkovatelské služby cestovního ruchu. Turismus je významný ekonomický činitel a v současné době dynamicky se rozvíjející odvětví. Mezi pozitivní efekty turismu patří i rozvoj podnikatelské činnosti. Bakalářská práce se zaměřuje na podmínky a rizika podnikání ve službách cestovních kanceláří a agentur. Hlavním cílem této práce je zhodnocení situace z pohledu vybrané cestovní agentury. Součástí práce jsou analýzy hodnotící makroprostředí, vnější a vnitřní prostředí organizace. Analýzy jsou založeny na sekundárních zdrojích, kterými jsou především veřejně dostupná data Eurostatu a Českého statistického úřadu. Dalším zdrojem informací jsou primární data z dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru s majitelkou cestovní agentury. Na základě provedených analýz jsou zhodnoceny příležitosti, podmínky a rizika podnikání v tomto odvětví. Díky výzkumu je možné vyhodnotit současnou situaci podniku a jsou navržena opatření, které by mohly vést ke zlepšení.
Návrh marketingové strategie
Ermolina, Eva ; Milichovský, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro cestovní agenturu SunTA. V teoretické části diplomové práce se tvoří přehled současného pojetí strategického řízení společnosti, strategického řízení marketingu, marketingové strategie a kvality služeb. V analytické části diplomové práce se provádí marketingová situační analýza společnosti SunTA a dotazníkové šetření za účelem hodnocení kvality jejích poskytovaných služeb. V návrhové části diplomové práce se na základě zjištěných informací navrhuje marketingová strategie společnosti SunTA.
Chování spotřebitele při nákupu zahraniční dovolené prostřednictvím cestovní agentury
Kasárník, Tomáš
Kasárník, T. Chování spotřebitele při nákupu zahraniční dovolené prostřednictvím cestovní agentury. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak se spotřebitel ve věku 18 až 65 let chová při nákupu letní zahraniční dovolené prostřednictvím cestovní agentury, jaké faktory ho při nákupu ovlivňují a jaké jsou jeho preference. Základem práce je literární rešerše, která obsahuje dosavadní přehled zkoumané problematiky, což vytváří základ pro praktickou část práce. V praktické části byla analyzována sekundární data získaná od největších cestovních agentur v České republice a primární data získána prostřednictvím dotazníkového šetření, jehož se zúčastnílo 311 respondentů. Po zpracování sekundárních i primárních dat byly zjištěny měnící se trendy při nákupu zahraniční letní dovolené, chování spotřebitelů dle věkových kategorií pří nákupu letní zahraniční dovolené prostřednictvím cestovní agentury, preference spotřebitelů při nákupu letní zahraniční dovolené, dále faktory, které spotřebi-tele při výběru dovolené ovlivňují a na základě těchto zjištění byla navrhnuta doporučení cestovní agentuře Zájezdy.cz pro zvýšení prodeje.
Marketingová strategie cestovní kanceláře Invia a.s.
Řezníček, Tomáš
Bakalářská práce se zabývá marketingu cestovní agentury a kanceláře Invia.cz, přesněji komunikačního mixu. Cílem práce je inovovat stávající strategii a marketingovou komunikaci se zákazníky pomocí nových návrhů. Práce se skládá z teoretické, analytické části a části vlastních návrhů, kde jsou poté uvedeny návrhy, jejichž pomocí bude dosaženo splnění cíle práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.