Název:
Marketingová strategie cestovní kanceláře Invia a.s.
Autoři:
Řezníček, Tomáš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingu cestovní agentury a kanceláře Invia.cz, přesněji komunikačního mixu. Cílem práce je inovovat stávající strategii a marketingovou komunikaci se zákazníky pomocí nových návrhů. Práce se skládá z teoretické, analytické části a části vlastních návrhů, kde jsou poté uvedeny návrhy, jejichž pomocí bude dosaženo splnění cíle práce.The bachelor thesis deals with the marketing of travel agency and Invia.cz, more precisely the communication mix. The main goal of the thesis is to innovate existing strategy and marketing communication with customers through new proposals. The thesis consists of a theoretical, analytical part and a part of proposals, which then provides suggestions to meet the set goal of the thesis.
Klíčová slova:
bakalářská práce; cestovní agentura; komunikační mix; marketing; marketingový mix