Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza konkurenceschopnosti dodavatelů energie
WALTEROVÁ, Kateřina
Tato práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti dodavatelů energie v České republice. Stanoveným cílem je seznámit se situací na trhu dodavatelů energií a na základě dostupných dat analyzovat konkurenceschopnost jednotlivých dodavatelů. Do analýzy byli vybráni dodavatelé elektrické energie na základě tržního podílu vypočteného z počtu odběrných míst. Pro společnosti jsou spočteny vybrané finanční ukazatele podle dat z výročních zpráv a na jejich základě je určeno pořadí v mezipodnikovém srovnání. Další částí analýzy je porovnání firem podle cenové hladiny jejich produktů pro koncové spotřebitele ze sektoru domácností. V tomto případě jsou porovnávané společnosti rozděleny do dvou skupin a je pozorován způsob nastavení cen na základě externích vlivů, které byly v daných letech přítomné.
Návrh marketingové strategie
Schwarz, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie společnosti GN s.r.o. se zaměřením na marketingový mix. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se budu věnovat vymezení základních principů tvorby marketingové strategie, sestavení marketingového mixu se zaměřením na produktovou cenovou, distribuční a komunikační politiku a analýzu marketingového prostředí. Části analytickou pak bude provedení analýzy současného stavu společnosti. Návrhovou částí pak samotný návrh marketingové strategie se zaměřením na marketingový mix.
Model elektronického obchodu
Zavrtálková, Hana ; Trčka, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
V této práci jsem vypracovala návrh modelu elektronického obchodu pro firmu Vinařství Štěpán Maňák. Zmiňuji zde budoucí možné nástrahy konkurence a jiné překážky při zavedení prodeje přes internet. Dále jsou v práci rozebrány veškeré potřebné kroky, které je důležité promyslet a udělat ještě před samotným naprogramováním obchodu. Firma se pak sama rozhodne, zda na stávající internetové stránky pouze naprogramuje elektronický obchod nebo zda zvolí druhou variantu, kterou upřednostňuji, a to kontaktovat mnou doporučenou společnost Tomáše Zimáčka, která bude s firmou ráda spolupracovat a vytvoří jí zcela nové, daleko přitažlivější stránky.
Vývoj cenové hladiny v dodávkách železničních staveb
Maturová, Vladimíra ; Pleva, Martin (oponent) ; Puchýř, Bohumil (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tematikou cenového vývoje stavebních prací na železničním svršku. Výsledkem je stanovení technickohospodářského ukazatele, jež má využití v tvorbě cen, vzhledem k předmětu, převážně veřejných nabídkových řízení a rovněž slouží svým uživatelům v orientaci na úrovni nákladových cen. Práce se taktéž zabývá indexem stavební produkce. Hlavní smysl je zde tvořen srovnáním údajů českého statistického úřadu v produkci pozemního a inženýrského stavitelství v České republice mezi lety 2009 a 2015 s produkcí kolejových staveb. Jelikož jsou České dráhy ve správě společnosti SŽDC státní organizaci, podléhají plánované stavební práce podmínkám veřejných výběrových soutěží. Po vstupu do Evropské unie jsou na Českou republiku kladeny požadavky týkající se zajištění mezinárodního optimálního stavu dopravních sítí ve smyslu technického a sociálního charakteru. Téma „Vývoj cenové hladiny v dodávkách železničních staveb“ se okrajově dotýká stavu české ekonomiky, vývoje českého i zahraničního trhu a jeho vlivu na dodávku materiálů a fluktuaci cen, cenové tvorby a kalkulací. Protože je práce předmětně zaměřená na ekonomiku železniční produkce, jsou zde poskytnuty základní obecné technické a technologické informace s aplikací na brněnskou spádovou oblast.
Návrh na zlepšení marketingového řízení ve firmě
Jelínková, Martina ; Ševčíková, Kamila (oponent) ; Meluzín, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s marketingovým řízením firmy. Obsahuje návrh takové strategie marketingového řízení, jehož respektování povede ke zlepšení propagace a distribuce firmy, a tím i k upevnění jejího postavení na trhu a vytlačení slabší konkurence.
Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu
ZELENÁ, Adriana
Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu nově vznikajícího společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu, jenž vstoupí na trh v Humpolci. Toto téma jsem zvolila zejména proto, že bych ráda pozvedla kulturu kaváren. Dalšími důvody jsou zájem o gastronomii a marketing. Kvalifikační práce se skládá ze dvou hlavních částí. Teoretická část je vytvořena z rešerše porovnávající postoj různých autorů. Další kapitolou je metodika, v níž jsou definovány cíle práce a výzkumné otázky. Dále jsem přiblížila metody používané během marketingového výzkumu. Těmi byly focus group a vlastní pozorování. Praktická část se zabývá interpretací dat získaných během marketingového výzkumu, popisem lokality, analýzou potenciálních zákazníků a konkurence. Následuje návrh marketingového plánu nové kavárny. V samotném závěru bude odpovězeno na výzkumné otázky a taktéž shrnu celou práci.
Určování cen a kalkulace nákladů ve stravovacích a ubytovacích službách
MIESBAUEROVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce se věnuje problematice sestavování cen a kalkulace nákladů ve stravovacích a ubytovacích službách. Cílem práce je zhodnocení systému sestavování kalkulací ve vybraném podniku. Teoretická část práce se věnuje vysvětlení základních pojmů. Je zaměřena na klasifikaci základního pojetí nákladů. Praktická část práce představuje vybraný podnik, kterým je ubytovací zařízení. Zobrazuje veškeré náklady tohoto podniku a jejich současný výpočet kalkulace nákladů a tvorby cen. Informace o nákladech a kalkulaci jsou získány na základě rozhovoru v pověřenými pracovníky ubytovacího zařízení. Následně je uveden návrh změn pro zlepšení cenové politiky vybraného podniku v souvislosti s cílem podniku.
Cenová politika podniku zabývajícího se výrobou potrubních armatur
Uhrincová, Kateřina
Diplomová práce se zabývá cenovou politikou podniku vyrábějícího armatury pro vodohospodářský průmysl. Hlavním cílem této práce bylo zformulovat do-poručení v oblasti cenové politiky u firmy VAG s.r.o., jedné ze tří nejvýznamnějších společností, působících na českém trhu s armaturami, a to v návaznosti na analýzu tržního prostředí. Teoretická část vysvětluje typy tržních struktur obecně, vodo-hospodářské odvětví, metody zvolených analýz – Porterovu analýzu pěti hybných sil a SWOT analýzu, druhy cenové politiky, nákladů a kalkulací. Praktická část obsahuje rozbor tržního prostředí vodohospodářského průmyslu v České republice, cenové kalkulace u vybraných typů výrobků a objemy prodejů zvolené firmy. V závěru jsou uvedeny návrhy a doporučení pro možnou cenovou politiku.
Cenová politika středně velkých podniků zabývajících se výrobou nábytku
Pehalová, Klára
Diplomová práce se zabývá cenovou politikou nábytkářských firem a jejich nákladovými kalkulacemi. Hlavním cílem práce bylo formulovat doporučení pro tvorbu cen vyráběného nábytku. V teoretické části práce byly popsány tržní struktury odvětví, metody podnikové cenotvorby, dále byly vymezeny náklady firmy a používané metody nákladových kalkulací. V praktické části byla vyhodnocena tržní struktura odvětví výroby nábytku v ČR. Byly uvedeny metody stanovení cen zakázkové výroby tří různých firem a každým postupem byla vypočtena cena konkrétní zakázky. V závěru práce byla formulována doporučení pro zpřesnění kalkulačních postupů používaných firmami.
Návrh marketingové strategie
Liszka, Tomáš
Liszka, T. Návrh marketingové strategie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova uni-verzita v Brně, 2019. Bakalářská́ práce se zabývá začínající firmou v odvětví svatební kinematografie. Pro tuto firmu je navržena marketingová strategie. Návrhu předchází situační analýza a práce s primárními daty. Na základě těchto analýz je navržena marke-tingová strategie pro každou proměnnou marketingového mixu. Celá práce je roz-dělena na dvě části, literární rešerši a vlastní část práce. V literární rešerši jsou odborně vysvětleny pojmy a nástroje, které jsou následně využity ve vlastní části pro samotný návrh marketingové strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.