Název: Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu
Překlad názvu: Marketing plan for a social and entertainment company specialising in French gastronomy and culture
Autoři: ZELENÁ, Adriana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cenová politika; distribuční politika; kavárna; komunikační politika; konkurence; káva; marketing; marketingová strategie; marketingové nástroje; marketingový plán; potenciální zákazník; produkt; produktová politika; společné stravování; stravovací služby; víno; café; catering; coffee; communication policy; competition; distribution policy; food service; marketing; marketing plan; marketing strategy; marketing tools; potential customer; pricing policy; product; product policy; wine
Citace: ZELENÁ, Adriana. Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/69435

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-526278


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-06-18, naposledy upraven 2023-06-18.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet