Název:
Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu
Překlad názvu:
Marketing plan for a social and entertainment company specialising in French gastronomy and culture
Autoři:
ZELENÁ, Adriana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu nově vznikajícího společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu, jenž vstoupí na trh v Humpolci. Toto téma jsem zvolila zejména proto, že bych ráda pozvedla kulturu kaváren. Dalšími důvody jsou zájem o gastronomii a marketing. Kvalifikační práce se skládá ze dvou hlavních částí. Teoretická část je vytvořena z rešerše porovnávající postoj různých autorů. Další kapitolou je metodika, v níž jsou definovány cíle práce a výzkumné otázky. Dále jsem přiblížila metody používané během marketingového výzkumu. Těmi byly focus group a vlastní pozorování. Praktická část se zabývá interpretací dat získaných během marketingového výzkumu, popisem lokality, analýzou potenciálních zákazníků a konkurence. Následuje návrh marketingového plánu nové kavárny. V samotném závěru bude odpovězeno na výzkumné otázky a taktéž shrnu celou práci.The bachelor thesis is focused on the creation of a marketing plan for a new social-entertainment enterprise specialized in French gastronomy and culture, which will enter the market in Humpolec. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part is consists of literary research and methodology. Firstly, I learned literature based on marketing, food service, coffee, and wine. In this part, key concepts were defined, with which I worked further in the practical part. The methodology of the work focus on aim of the bachelor thesis, the research questions, the principle of marketing research and the methods through which the research was carried out. The practical part consist of interpretation of data obtained during marketing research, description of the location, analysis of potential customers and competitors. Then, the marketing plan for the new enterprise was created.
Klíčová slova:
cenová politika; distribuční politika; kavárna; komunikační politika; konkurence; káva; marketing; marketingová strategie; marketingové nástroje; marketingový plán; potenciální zákazník; produkt; produktová politika; společné stravování; stravovací služby; víno; café; catering; coffee; communication policy; competition; distribution policy; food service; marketing; marketing plan; marketing strategy; marketing tools; potential customer; pricing policy; product; product policy; wine Citace: ZELENÁ, Adriana. Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/69435