Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 107 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroj pro určování atribuce online marketingových aktivit
Šišák, Ivan ; Henzl, Martin (oponent) ; Malinka, Kamil (vedoucí práce)
Nástroj umožňuje rozdělování zásluh na konverzi mezi různé marketingové aktivity. Jedná se o tzv. modelování atribuce. Rozdělení konverze je popsané prostřednictvím modelů,  kromě těch nejznámějších (model první interakce, model poslední interakce, lineární model), které umožňují vytvořit libovolné rozdělení konverze mezi marketingové aktivity. Použití tohoto nástroje může být vhodné při zjišťování efektivnosti marketingových aktivit.
A Marketing Campaign Plan for Instagram
Váhovská, Viktória ; Lorková, Kristína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of the company Rebelbean s.r.o.. Specifically, on the online form of marketing communication through websites and social media. The thesis includes a plan for an online campaign whose role is to carry the company message and show the strength of the community.
Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment
Veselková, Markéta
Veselková, M. Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivů určitých vizuálních prvků na případné podporovatele crowdfundingových projektů neziskových organizací a jejich rozhodnutí o podpoření. Výběr ovlivňující prvků vychází z podnětů prospektové teorie a efektu kongruence. Zmíněné prvky jsou hrozící riziko neúspěchu projektu zobrazené v aktuální prosperitě kampaně a emocionální apel aplikován v náhledovém obrázku. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro zlepšení vystupování neziskových organizací na crowdfundingových platformách za pomocí eye-trackingového experimentu. Účel návrhů doporučení spočívá ve zvýšení efektivnosti kampaní neziskových organizací na těchto platformách.
SCL group a Cambridge analytica: jak ovlivnily politiku a společnost v Evropě a Severní Americe
Komínek, Martin
Bakalářská práce se zaměřuje na skandál se společností Cambridge Analytica a porovnává jeho dopady na společnost a politiku v Evropě a USA. V teoretické části jsou přiblíženy klíčové pojmy z oblasti moderních technologií, které hrají důležitou roli v oblasti komunikací, a které jsou nezbytné k porozumění strategií politického marketingu. Dále je provedena analýza skupiny SCL Group a jejích dceřiných společností, které se specializují na analyzování dat a politický marketing. V empirické části jsou zanalyzovány faktory spjaté s kauzou společnosti Cambridge Analytica ovlivňující politiku a společnost v Evropě a Severní Americe prostřednictvím srovnání dvou událostí, a to referenda o členství Spojeného království v Evropské unii a amerických prezidentských voleb v roce 2016. V závěru práce jsou prezentovány výsledky zjištěných skutečností.
Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!"
Jindrová, Eliška ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce na téma Kampaň společnosti Veolia Voda "Čerstvá kohoutková? Stačí říct!" se zabývá rozborem kampaně zaměřené na propagaci kohoutkové vody v restauracích. Cílem je představit komunikační aktivity a kreativní zpracování projektu a také ukázat na základě výzkumu vnímání kampaně očima restauratérů z vybraných pražských gastronomických podniků zapojených do projektu. Důraz je kladen především na popis marketingového a komunikačního mixu kampaně s použitím deskriptivní metody, zdůrazněny jsou však také souvislosti tématu propagace kohoutkové vody s ekologickou problematikou konzumace balených vod a problematikou související s pitnou vodou obecně. Nastíněna je i situace ohledně podávání kohoutkové vody v restauracích v zahraničí. Součástí práce je také obraz kampaně v českých médiích a závěrečné zhodnocení.
Targeting a positioning v prezidentské kampani Petra Pavla - mladá generace voličů
Dejmková, Tereza ; Konrádová, Marcela (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá targetingem a positioningem prezidentské předvolební kampaně Petra Pavla a zaměřuje se především na oslovování nejmladší generace voličů, generaci Z. Prezidentské volby v roce 2023 byly odlišné od těch předchozích v několika ohledech, jedním z nich však bylo například právě cílení některých kandidátů na generaci Z. Do generace spadá v současnosti většina voličů, která se prezidentské volby zúčastnila poprvé, a která ji možná také poprvé více sledovala. Cílem práce je proto zjistit do jaké míry byl targeting a positioning kampaně při vytváření strategie přizpůsoben generaci Z a zároveň zjistit, zda se Petru Pavlovi podařilo prostřednictvím kampaně tuto cílovou skupinu oslovit a díky jakým krokům toho dosáhl. Teoretická část práce nejprve vymezuje a definuje nástroje politického marketingu, charakterizuje generaci Z a specifika jejich volebního chování. Právě zmiňované nástroje politického marketingu jsou v praktické části práce aplikovány na kampaň Petra Pavla. Informace k této části práce byly získány z osobního rozhovoru s marketingovým ředitelem kampaně Petra Pavla Martinem Klčem, který byl proveden autorkou práce. Efektivita kampaně na vymezenou cílovou skupinu je následně zjišťován a vyhodnocována na základě dotazníkového šetření, které bylo provedeno autorkou...
Prezidentští kandidáti 2023: sociální sítě vs. oficiální debaty
Brhelová, Tereza ; Perottino, Michel (vedoucí práce) ; Brunclík, Miloš (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje fenoménu sociálních sítí v kontextu politických kampaní. Teoretická část práce se zabývá narůstajícím trendem využívání sociálních sítí pro účely politické komunikace a marketingu. Velká část je věnována i přímé prezidentské volbě, která je v českém prostředí považována za relativně nový fenomén, který není v politickém kontextu ještě tak ukotvený. Praktická část diplomové práce je vystavěna za pomoci kvantitativní obsahové analýzy, díky které bylo možné analyzovat velké množství dat ze sociálních sítí a televizních debat. Tato data jsou stěžejní pro výsledné zodpovězení výzkumných otázek a hypotéz, které se týkají porovnání komunikace vybraných kandidátů na sociálních sítích v debatách. Cílem práce je tím pádem analýza, na základě které je možné porovnat, jak se liší komunikace vybraných politických subjektů na sociálních sítích od jejich komunikace v oficiálních televizních debatách.
Vnímání vodního slalomu sponzory
Chaloupka, Václav ; Bačáková, Radka (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Vnímání vodního slalomu sponzory Cíle: Cílem této práce je zjistit, jaký je přístup českých firem ke sponzoringu sportu. Dalším cílem je zjištění příčin dosavadní neodpovídající popularity vodního slalomu oproti jiným menšinovým sportům a následné sestavení nové marketingové strategie pro Český svaz kanoistů s cílem podpory zvýšení popularity tohoto sportu. Metody: V práci je použita kvantitativní metoda, konkrétně anketa napříč předními českými firmami. Data z této ankety budeme analyzovat a následně sestavovat novou marketingovou strategii. Výsledky: Zjistili jsme, že firmy upřednostňují především sponzoring jednotlivců a poté klubů, či týmů a také podporují především masové sporty. Vodní slalom by se měl zaměřit na propagaci svých nejlepších sportovců, již známých osobností, což by mu mělo pomoci se zvýšením popularity. Klíčová slova: Marketing, marketingová strategie, popularita, kampaň, kanoistika
Dezinformace v současném českém mediálním prostoru
ČÍŽKOVÁ, Tereza
Tato bakalářská práce se bude zabývat především pojmy dezinformace a fake news a to převážně v českém mediálním prostoru. Shrne pojmy a definice, které s dezinformacemi souvisí a jevy, které je pomáhají šířit. Práce představí různé motivace jednotlivců, kteří dezinformace šíří, i motivace dezinformačních webů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 107 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.