Název: Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment
Autoři: Veselková, Markéta
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: campaign; crowdfunding; crowdfunding project; crowdfundingový projekt; emoce; emotion; eye-tracking; kampaň; nezisková organizace; neziskový sektor; non-profit organization; non-profit sector; project success; risk; riziko; úspěšnost projektu

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=114642

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-539659


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-02-18, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet