Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 312 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace elektrické kytary
Blaha, Marek ; Skvaril, Šimon (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá inovací elektrické kytary a její barvou při výměně různých komponentů v řetězci. V práci je popsáno, z jakých částí se kytara skládá a jak funguje její snímání. Dále se zabývá výrobou těchto komponentů a jejich následnou kompletací. Zaměření je na snímače, kobylky a těla. Při každé změně komponentu je analyzováno spektrum. Nakonec je sestaven výsledný prototyp a je porovnán s originální kytarou.
Návrh předpjatého mostu o jednom poli
Daněčková, Monika ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh předpjatého mostu o jednom poli. Z uvedených variant byl vybrán deskový most. Účinky zatížení byly vypočítané ručním výpočtem na prutovém modelu a v programu SCIA Engineer 22.0. pomocí deskového modelu. Následně byla konstrukce posouzena na mezní stavy.
Dvoutrámový předpjatý most
Padyšák, Lukáš ; Panáček, Josef (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Témou bakalárskej prace je návrh a posúdenie nosnej konštrukcie mostu. Boli vypracované tri varianty a z nich bol vybraný najvhodnejší variant. Zvolená nosná konštrukcia mostu je riešená ako dvojtrámová konštrukcia z predpätého betónu o jednom poli s rozpätím mostu 30 m. Pre výpočet účinkov zaťaženia a časové analýzu TDA je použitý software Midas Civil. Návrh a posúdenie je spracované podľa platných európskych noriem.
Informační modelování vybraných objektů železniční dopravní cesty do DTMŽ
Paruza, Filip ; Raška, Jakub (oponent) ; Bureš, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je pořízení dat v terénu vybraných objektů železniční dopravní cesty. Jedná se o objekty jako železniční podchod, dále betonové, prefabrikované a ocelové mosty, deskové, trámové nebo obloukové nosné konstrukce. Data jsou pořízena s využitím terestrických polohovacích systémů (TPS) a terestrického laserového skeneru (TLS). Takto získaná data jsou zpracována do modelu digitální technické mapy železnice (DTMŽ) s vyhodnocením přesnosti a efektivnosti použitých postupů.
Příprava a realizace stavebně technického průzkumu předpjaté mostní konstrukce
Kummer, Jan ; Kocáb, Dalibor (oponent) ; Anton, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá stavebně technickým průzkumem konstrukce předpjatého mostu ev. č. 57-068. Most se nachází v jižní části města Vsetín a byl postaven v roce 1991. Práce je zaměřena na vizuální prohlídku s fotodokumentací, lokalizaci předpínací výztuže prefabrikovaných nosníků typu DS-T a zjištění jejího stavu a na odběr jádrových vývrtů pro zjištění pevnosti betonu v tlaku. V teoretické části je popsán princip statického působení předpjatého betonu, základní rozdělení stavebně technického průzkumu konstrukcí a diagnostických metod. Dále jsou uvedeny konkrétní diagnostické metody pro stanovení polohy a stavu předpínací výztuže. V praktické části se práce věnuje fotodokumentaci mostu, zjišťování polohy výztuže nosníků pomocí georadaru, sekaných sond k výztuži a odběru jádrových vývrtů. Výstupem je určení polohy předpínací výztuže a jejího stavu z hlediska míry koroze a zainjektování, fotodokumentace mostu a odběr vzorků jádrových vývrtů pro určení pevnosti betonu v tlaku.
Napjatostně deformační analýza lávky u Jedovského mlýna
Hort, Michal ; Kovář, Jaroslav (oponent) ; Fuis, Vladimír (vedoucí práce)
Mostní objekty slouží denně mnoha lidem, proto je nutné zajímat se o jejich bezpečnost. Ke zvýšení bezpečnosti slouží výpočty mostních konstrukcí a tím se zabývá i tato práce. Konkrétně se jedná o analýzu lávky pro chodce nacházející se u Jedovského mlýna na řece Oslavě. K výpočtům napětí a deformace je použita obecná styčníková metoda, která je porovnávána s metodou konečných prvků. Při porovnání použitých metod se zjistilo, že metoda styčníková je vhodná na vytipování kritických míst, ale hodnoty napětí nedokáže určit přesně. Kdežto metoda konečných prvků dokáže, jak vytipovat kritická místa, tak stanovit přesné hodnoty napětí. Těmito výpočty jsou zjištěna kritická místa na dané konstrukci, která jsou v krajních prutech. Zvětšením jejich příčného průřezu by došlo ke zvýšení bezpečnosti konstrukce. Mezi kritická místa nepatří pruty poškozené od havárie lávky. Bezpečnost lávky vhledem k meznímu stavu pružnosti, která je k = 1,74, představuje dostatečnou rezervu k dalšímu používání lávky, i když nedojde k zvětšení příčných průřezů výše zmíněných prutů.
Měření posunů železničního svršku a mostní konstrukce
Leischner, Ludvík ; Bureš, Jiří (oponent) ; Švábenský, Otakar (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o měření posunů na znojemském železničním viaduktu. Prostřednictvím dvou měřických metod, a to prostorové polární metody a kinematické GNSS Stop & Go metody, byly měřeny polohové a výškové změny železničního svršku a mostní konstrukce nově rekonstruovaného mostu. V práci je kladen důraz na posouzení podélných posunů v závislosti na atmosférických podmínkách – zejména teplotních – a posouzení přesností obou nezávislých měřických metod.
Stavební průzkum a diagnostika objektu
Vítková, Barbora ; Heřmánková, Věra (oponent) ; Anton, Ondřej (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je diagnostický průzkum zděných stěn a spojovacího mostu ve Východním příkopu hradu Špilberk. Práce obsahuje teoretické poznatky o stavebně technickém průzkumu a diagnostických metodách a jejich vyhodnocení pro určení základních vlastností zděných konstrukcí. V praktické části je diagnostický průzkum zpracován. Jeho součástí je určení materiálových charakteristik konstrukce. V závěru je proveden návrh opatření na odstranění zjištěných poruch.
Návrh silničního ocelobetonového komorového mostu na obchvatu Bludova
Kuba, Michal ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Obsahem práce je variantní návrh nosné konstrukce komorového silničního mostu na obchvatu města Bludov. Most je navržený jako spřažený ocelobetonový o 5 polích s rozpětím 31,25 m; 40,0 m; 60,0 m; 60,0 m; 40,35 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořená ocelovou komorou, uzavřenou železobetonovou deskou mostovky, vyztuženou podélnými a příčnými výztuhami. Nosná konstrukce pro každý dopravní směr je řešená samostatně. Překračovanou překážkou je řeka Morava a železniční trať v 2, respektive 3 poli. Návrhová kategorie převáděné komunikace I/44 je S 21,5/100, komunikace je vedena v směrovém oblouku. Výška ocelové komory je závislá od limitované stavební výšky mostu a je navržená na 2,5 m. Most bude vysouván, betonován na montážních podpěrách. Návrh jednotlivých části konstrukce ocelové komory a betonové desky je převáděn podle platných norem ČSN EN. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S 355 a beton C 35/45.
Jeseník, Rejvízský most
Dvořák, Jan ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Náplní diplomová práce je návrh křižovatky silnic I/44 a II/453 v intravilánu města Jeseník. Součástí návrhu je řešení pěší dopravy a napojení na přilehlé účelové komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 312 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.