Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Exportní strategie pivovaru Nymburk
Žáková, Barbora ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hladěna, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá exportní strategií firmy Pivovar Nymburk spol. s.r.o.. Hlavním cílem práce je zhodnocení dosavadní exportní strategie a návrh možných doporučení. První kapitoly bakalářské práce popisují český trh s pivem, jeho historii, spotřebu piva v České republice a současné trendy. Dále se práce zabývá vstupy na zahraniční trhy a popisuje problematiku s tím spojenou. V praktické části se věnuji Pivovaru Nymburk, jeho historii, produkci a sortimentu. V dalších kapitolách provádím SWOT a PEST analýzu podniku. Analýza exportní strategie se zaměřuje na dánský trh a zkoumá způsoby vstupu na zahraniční trhy a vývoj exportu pivovaru do Dánska. V závěru práce navrhuji, jakým způsobem lze exportní aktivity pivovaru vylepšit, a hodnotím jejich dosavadní vývoj.
Vnímání značky Radegast na českém pivním trhu
Volný, Jan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je formulace doporučení vlastníkům značky Radegast v oblasti zlepšení vnímání, zvýšení povědomí a maximalizace hodnoty značky na základě analýzy vybrané značky a vlastního kvantitativního výzkumu. Úvodní dvě kapitoly práce se zabývají definováním značky jako takové a jejímu strategickému řízení. V kapitole třetí je rozebrána zkoumaná značka Radegast, její historie, marketingové programy, stejně tak jako analýza postavení v portfoliu českého vlastníka Plzeňského Prazdroje i globální SABMiller. Závěrečná kapitola obsahuje vlastní výzkum vnímání značky Radegast na českém pivním trhu, z nějž pak plynou jednotlivá doporučení pro vlastníky značky.
Hodnocení strategie vstupu značky na zahraniční trh
Kovářová, Alena ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Diplomová práce "Hodnocení strategie vstupu značky na zahraniční trh" se zabývá analýzou mexického pivovarnického trhu a poukazuje na zásadní faktory, které je nutné zvažovat při vstupu na daný trh. V první kapitole rozebírá teoretická hlediska, která musí firma zvážit, pokud chce na zahraniční trh vstoupit a shrnuje aktuální situaci na světovém pivovarnickém trhu. Ve druhé kapitole je blíže prozkoumán mexický pivovarnický trh, základní ukazatele spotřeby a hlavní hráči na trhu figurující. Třetí kapitola rozebírá blíže možnost vstupu na mexický trh pro společnost Pivovary Staropramen. Navrhuje způsoby, které mohou dopomoci firmě k úspěšnému průniku na tento trh.
Expanze Budějovického Budvaru n. p. na trhy vybraných zemí subsaharské Afriky
Matoušková, Jaroslava ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením celkového potenciálu subsaharské Afriky jakožto nového atraktivního regionu pro působení zahraničních pivovarnických společností, mimo jiné také společnosti BB n. p. Aby bylo možné určit, zda je region subsaharské Afriky vhodný pro expanzi tohoto konkrétního podniku, jsou počáteční kapitoly této práce věnovány právě společnosti Budějovický Budvar n. p., jeho celkové strategii a zvolené marketingové koncepci pro jeho vlajkovou značku Budweiser Budvar. Následující části práce se již věnují samotnému regionu subsaharské Afriky a za využití PEST analýzy hodnotí africké trhy z hlediska jejich politického, ekonomického, sociálně-kulturního a technologického prostředí. V návaznosti na to se práce zabývá také analýzou specifického prostředí afrického pivního trhu, která ukazuje, že potenciál zemí tohoto regionu je i v tomto odvětví opravdu značný. Na závěr práce je pomocí komparace zvolených ukazatelů v jednotlivých afrických zemích vybráno top 10 států tohoto regionu, které mají největší potenciál stát se novými exportními teritorii společnosti Budějovický Budvar n. p.
Radler na českém pivním trhu v roce 2012
Vinopal, Jiří
V září 2012 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., zopakovalo některé otázky s tematikou piva, které jsou součástí výzkumného projektu Hospody a pivo v české společnosti, probíhajícího od roku 2004. V jeho rámci byly zařazeny také otázky s aktuální tematikou radlerů, neboli nápojů kombinujících pivo a ovocné šťávy. Tato tisková zpráva přináší základní výsledky o jejich konzumaci i postojích, jaké k nim česká veřejnost zaujímá.
Změny na trhu piva v České republice
Donátová, Martina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Chládek, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce na téma "Změny na trhu piva v České republice" přibližuje současný stav pivovarnictví v České republice. Cílem práce je vysvětlit k jakým změnám na našem trhu dochází a proč. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci, segmentaci trhu a výzkum trhu. Navazuje na to charakteristika produktu -- piva a popis současného stavu trhu piva, který v posledních letech zaznamenal výrazné změny. Pivovarské společnosti přichází na český trh piva s novými produkty určenými pro nově utvářející se segmenty lidí. Největší pozornost je věnována ovocným pivům a jejich spotřebitelům. Součástí práce je i dotazník, jehož cílem je potvrdit předpoklad, podle kterého se ovocná piva na našem trhu ujala.
Postavení rodinného pivovaru Bernard a.s. na evropském trhu piva
Zahálková, Jana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou pozici Rodinného pivovaru BERNARD na evropském trhu piva. Práce charakterizuje a přibližuje aktivity tohoto pivovaru. Značná pozornost je věnována samotnému evropskému trhu piva, který je popsán v první části práce. Druhá část práce se již věnuje Rodinnému pivovaru BERNARD. Nejprve je zanalyzována současná pozice tohoto pivovaru v České republice. Poté se práce zaměřuje na aktivity pivovaru v Evropě. Výsledkem tohoto textu jsou autorčina doporučení a návrhy pro zlepšení pozice pivovaru na trhu piva.
Vývozní strategie pivovaru Konrád
Řehoř, David ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
První kapitola bakalářské práce je věnována hlavním trendům světového a českého trhu s pivem, vývoji české produkce, spotřeby a exportu. V další kapitole je představen pivovar Konrad, informace o jeho výrobě a postavení v tuzemsku. Třetí část se věnuje vývozní strategii pivovaru, mezinárodnímu prostředí, důvodům vstupu na zahraniční trhy, SWOT analýze, PEST analýze, formám vstupu na mezinárodní prostředí, segmentaci mazinárodních trhů a marketingovému mixu firmy. Ve čtvrté kapitole jsou zmíněny hlavní exportní trhy společnosti, jejich charakteristiky a informace o vývozu pivovaru na ně. V závěru kapitoly jsou uvedena doporučení v oblasti vývozní stretgie.
Strategická analýza pivovarnictví v ČR
Kohoutek, Pavel ; Podškubka, Tomáš (vedoucí práce) ; Marek, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou společnosti Plzeňský prazdroj, a.s. a analýzou trhu pivovarnictví v ČR. Společnost Plzeňský prazdroj, a.s. sídlí v Plzni a patří mezi největší podniky na trhu. Cílem práce je představit možnosti strategické analýzy, která je prvním krokem při ocenění podniku na základě analýzy výnosů. Strategická analýza se dělí na tři části. Obsahem první části je hodnocení atraktivity trhu a stanovení prognózy trhu pivovarnictví v ČR. Ve druhé části je společnost sledována ve srovnání s konkurencí. Poslední částí je stanovení prognózy tržeb společnosti Plzeňský prazdroj, a.s.
Strategická a finanční analýza pivovaru
Pjevič, Marek ; Jurečka, Jan (vedoucí práce) ; Němý, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou a finanční analýzou Pivovaru Janáček, a.s. Ve strategické analýze je zmapován trh piva v ČR. Analyzuji postavení pivovarnictví v rámci OKEČ, spotřebu piva, výstav piva a strukturu trhu piva v ČR, zabývám označováním a zdaněním piva a exportem piva z ČR do odběratelských zemí. Ve finanční analýze je provedena horizontální a vertikální analýza účetních výkazů, analýza poměrových ukazatelů a analýza soustav ukazatelů. V závěru práce jsou shrnuty perspektivy společnosti v návaznosti na přechozí analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.