Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Multimedia networks in cars
Knopp, Petr ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Koutný, Martin (vedoucí práce)
Automotive manufacturers face interesting challenges as electronic devices are becoming essential in modern vehicles. One of the most rapidly growing domains is infotainment and telematics, where applications require a large amount of data to be transmitted on-board and also exchanged with the external world. This thesis is intended to analyze possible implementations of multimedia networks in vehicles, in relation to various aspects and features in this area. Based on various requirements different multimedia networks are proposed and studied, making a comparison between them with regards to a number of criteria. A broad approach during the investigation of the multimedia protocols is chosen in order to enlarge the area of used technology. The comparison gives an insight into the particular proposed solutions from the automotive industry’s point of view. Based on the comparison of the proposals a suitable multimedia network can be chosen.
Multimedia networks in cars
Knopp, Petr ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Koutný, Martin (vedoucí práce)
Automotive manufacturers face interesting challenges as electronic devices are becoming essential in modern vehicles. One of the most rapidly growing domains is infotainment and telematics, where applications require a large amount of data to be transmitted on-board and also exchanged with the external world. This thesis is intended to analyze possible implementations of multimedia networks in vehicles, in relation to various aspects and features in this area. Based on various requirements different multimedia networks are proposed and studied, making a comparison between them with regards to a number of criteria. A broad approach during the investigation of the multimedia protocols is chosen in order to enlarge the area of used technology. The comparison gives an insight into the particular proposed solutions from the automotive industry’s point of view. Based on the comparison of the proposals a suitable multimedia network can be chosen.
Nové trendy v automobilovém průmyslu
Martan, David ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Zámečník, Petr (oponent)
Diplomová práce mapuje nové trendy v automobilovém průmyslu. Zkoumá, jakým směrem tyto trendy pozměnily automobilový trh a průmysl a z jakých příčin. Dále práce zjišťuje vliv trendů na prodeje nových osobních automobilů, kde je kladen důraz na nové technologie a vývoj automobilového trhu ve světě s důrazem na Českou republiku během krizového období. Práce sleduje 2 skupiny trendů, a to trendy, které se objevují již delší dobu, a trendy zcela nové, které významně ovlivňují automobilový trh. První jmenovaná skupina se zabývá technologickými inovacemi, ale i například problematikou rozšiřování modelových řad automobilek za účelem maximalizace objemu prodeje, či problematikou zvyšování bezpečnosti a výkonnosti nových modelů automobilů. Dalším důležitým tématem ve skupině je problematika fenoménu dieselového pohonu v Evropské unii a s ní související dodatečná daňová zátěž na vozy s vyšší spotřebou. Významná část druhé skupiny obsahuje vývoj a vliv finanční krize na prodeje nových vozů v daném období. Dále se věnuje zcela novým trendům jako snižování obsahu motoru při použití přeplňování (downsizing), nastupující vlně vozů SUV a fenoménu vozů s náhonem všech čtyř kol. V poslední části práce je pak rozebrána problematika a v závěru vývoj hybridních automobilů.
Vývoj reklamy a marketingu automobilového průmyslu od 2. poloviny 20. století až po současnost
Míka, Matyáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Ryška, Přemysl (oponent)
Cílem této práce je posoudit vývoj reklamy a marketingu v oblasti automobilového průmyslu. Jsou řešeny především využívané apely v dobových reklamách na různých geograficky odlišných trzích a u jednotlivých automobilových značek. Práce je uvedena teoretickou částí, obsahující potřebnou teorii k porozumění řešené podstaty. Následuje metodologická pasáž, zachycující postupy užité v dalších kapitolách. Zvolený problém je vyřešen v praktické části, kde jsou analyzovány skutečnosti mající vliv na reklamu a její vývoj v automobilovém průmyslu. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že užité apely se v průběhu let vyvíjejí a jsou značně ovlivňovány okolními, především ekonomickými faktory. Byly také prozkoumány konkrétní dopady reklamy značky Škoda od roku 1989 do roku 2013. Na základě zjištěných údajů je tedy možné jasně definovat vývoj reklamy, její vliv a strukturu sdělení ve sledovaném období.
Popis a analýza prostředí produktu
Srbecký, Michal ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Štrach, Pavel (oponent)
Bakalářská práce pojednává o čínském automobilovém trhu, jeho charakteristice, shrnutí a návrhu modelu určeného přímo pro tento a jemu podobné asijské trhy. Práce je aplikovaná na podnik Škoda Auto.
Mezipodnikové srovnávání
Molík, Petr ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Klečka, Jiří (oponent)
V diplomové práci jsem se zabýval srovnáváním výrobců automobilů dle zásad mezipodnikového srovnávání.
Projektový management a jeho role v mezikulturních firemních vztazích
Oprchalová, Kristína ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Chlumský, René (oponent)
Práce pojednává o firemních procesech osvětlených na příkladu firmy BMW s mezinárodní aplikací. Jde o popsání jednotlivých částí projektového managementu a praktických dopadů různého okolí firmy na vnitropodnikové systémy. Zahrnuje strukturální přeměnu automobilového průmyslu a trendy tohoto odvětví na světových trzích Japonska, USA, Evropy a Číny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.