Název: Vývoj reklamy a marketingu automobilového průmyslu od 2. poloviny 20. století až po současnost
Překlad názvu: The evolution of advertising and marketing in the automotive industry from the second part of the 20th century until today.
Autoři: Míka, Matyáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Ryška, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobilový; historie; reklama; vývoj; advertising; automotive; history

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43026

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192241


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet