Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 273 záznamů.  začátekpředchozí264 - 273  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociálně-pedagogické přístupy práce s "neorganizovanou mládeží" v nízkoprahových zařízeních a otevřených klubech pro děti a mládež
SVOBODA, Michal
Předkládaná práce se zabývá sociálně-pedagogickými přístupy práce s {\clqq}neorganizovanou mládeží``. Její první část je věnována definování sociální skupiny "neorganizovaná mládež" a stanovení kritérií pro efektivní práci s touto cílovou skupinou. Druhá část práce podle těchto kritérií hodnotí pět sociálně-pedagogických přístupů , které jsou uplatňovány v praxi v Německu, Velké Británii a v České republice. Cílem práce je poukázat na fakt, že efektivní sociálně-pedagogický přístup k "neorganizované mládeži" je pouze ten, který zohledňuje její vývojové a sociální potřeby.
Rozvoj nabídky produktů cestovního ruchu na Prachaticku
KOHÁROVÁ, Markéta
Cílem diplomové práce je vytvořit návrhy a atraktivity vhodné pro volný čas na Prachaticku, které přinesou další rozvoj cestovního ruchu tohoto území. Za účelem naplnění cíle práce, bylo nutné zhodnotit současnou nabídku, zjistit potenciál cestovního ruchu, současné možnosti využití volného času a na základě výsledků navrhnout nové atraktivity pro volný čas. Návrhy jsou rozděleny na obecná doporučení, zapojení konkrétních atraktivit do nabídky a vytvoření balíčků služeb pro turisty.
Technologie SMIL a tvorba webových multimediálních prezentací
VLASÁK, Tomáš
Cílem této bakalářské práce je vytvořit uživatelskou příručku technologie SMIL jako moderní metody pro tvorbu webových multimediálních prezentací. Dále jsem se pokusil o porovnání těchto tří technologií: SMIL, Flash a JavaScript. Součástí práce je také konkrétní webová multimediální prezentace, vytvořená pomocí SMIL technologie.
Animace hudby se zaměřením na marketing a PR hudebnich festivalů
Motlová, Monika ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Obsahem bakalářské práce je animace hudby a analýza jejího konkrétního nástroje, kterým je marketing a PR. Z hudebního umění se práce zaměřuje na hudební festivaly vážné hudby. V praktické části jsou zkoumány jednotlivé části marketingu jako SWOT analýza, marketingový mix u dvou hudebních festivalů konajících se v České republice. Jedná se o Mezinárodní operní festival Smetanova Litomyšl a Mezinárodní festival duchovního umění Svatováclavské slavnosti. V závěru práce je zhodnocena úloha animace a porovnán marketing obou festivalů.
Optimalizace online prezentací v~závislosti na vlastnostech produktů
Novák, David ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Posláním této diplomové práce je vyzdvihnout význam grafického designu a jeho vizuálních efektů v každodenním životě, upozornit na nové přístupy, pokusit se ospravedlnit opodstatněné investice do propagace a reklamy stejně jako poukázat na dlouhodobě se zvyšující nároky na profesionální grafické designéry. Teoretická část této práce je založena mimo jiné na výzkumném článku z odborného tisku, jehož subjektem je míra porozumění uživatelů výrobkům prezentovaným online. Z tohoto výzkumu vyplývá, že je množné zvolit vhodný formát prezentace v závislosti na vlastnostech daného produktu, neboli komplexitě jeho funkcí (složitosti ovládání), ve smyslu grafických nebo multimediálních prostředků online prezentace. Těmi jsou statické obrázky, video formáty a interaktivní animace produktů označované jako VPE . Hlavní část práce tvoří reálný projekt, ve kterém se autor snaží implementovat výše zmíněné teoretické poznatky výzkumu při řešení praktického úkolu s ambicí přinést reálnou ekonomickou hodnotu. Popsány jsou jednotlivé fáze projektu od shánění obchodního partnera až po implementaci výsledného řešení a jeho propagaci. Za účelem oslovení vybraných firem byly vytvořeny též propagační materiály a webová stránka obsahující veškeré informace o tomto diplomovém projektu.
Animation services in tourism destinations and hotels
Bubniaková, Lucia ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kiráľová, Alžbeta (oponent)
Práce se zabývá problematikou animace v cestovním ruchu. První část práce teoreticky vymezuje pojem animace a okruhy s ní bezprostředně spojené. Vysvětluje důležitost volního času jako hlavního faktoru ovlivňujícího cestování a zároveň přibližuje historický vývoj animace a její propojení s klubovým turismem. Také rozebírá typologii animace, animačních týmů a animátorů. Praktická část práce hodnotí animační služby zejména z pohledu personálního zabezpečení. Zabývá se především profesní přípravou animátorů na výkon povolání a hodnotí přípravu animátorů v rámci jednotlivých pracovních agentur.
Children tourism and the role of children animation
Kráľová, Ľuboslava ; Kiráľová, Alžbeta (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Animace v cestovním ruchu vdechuje prázdninovým rezortům a místům trávení volného času duši. Je tvůrcem genius loci. Oživuje je a je příslibem chvil plných zábavy a nových zážitků. Takhle by teda měla správná animace vypadat, a o její podobu, která splňuje tuto charakteristiku by se měli postarat zkušení odborníci, to jest animátoři volného času. Animace má mnoho podob daných různorodostí lidského rodu a našich zájmů. Tato bakalářská práce si ale za cíl vymezila prozkoumat především problematiku dětské animace, jejich specifik a vyhrazených dětských potřeb. Věnuje se dětem jakožto budoucí podobě návštevníků; zkoumá jejich požadavky a náročnost tak, aby bylo spokojené nejenom dítě, ale i rodič a provozovatel zařízení. Jako taková je tedy animace jednou z nejperspektivnějších služeb novodobého cestovního ruchu a je možno očekávat její objevení na tuzemském trhu cestovníhu ruchu.
Možnosti spolupráce grafických a animačních programů pro lepší tvorbu grafik, prezentací a reklamních bannerů
Bayerle, Petr ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilímová, Zuzana (oponent)
Práce nejprve stručně mapuje možnosti výměny dat mezi konkrétními grafickými programy zabývajícími se vektorovou a bitmapovou grafikou a představuje také praktické možnosti jejich spolupráce za dosažením konkrétních cílů. Stěžejní část práce pak tvoří zmiňovaná kapitola přibližující problematiku tvorby 3D animace ve 2D vývojovém prostředí. Tato problematika je řešena buďto pouze v programu Flash za užití geometrických metod založených na principech promítání nebo s pomocí dalších programů včetně programu specializovaného na 3D modelování.
Využití animačních programů v cestovním ruchu
Kim, Zhanna ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Daná diplomová práce se zabývá problematikou využití animačních programů v cestovním ruchu. Věnuje se popisu animačních programů a procesu jejich realizace. Postupně jsou charakterizovány různé druhy animačních činností -- sportovní, kulturní a společenské, činnosti se zaměřením na děti a mládež, alternativní činnosti. Značná pozornost je věnována organizačním, ekonomickým, personálním aspektům animace.
Technologie Macromedia Flash a její praktické využití
Velička, Petr ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Jonák, Jiří (oponent)
V oblasti internetu je Macromedia Flash světovým standardem pro tvorbu a distribuci interaktivního a multimediálního obsahu. Touto technologií můžeme vytvářet fascinující internetové prezentace, účinné reklamní kampaně, obchodní aplikace, výukové kurzy, on-line hry či interaktivní video. Flash dnes používá přes jeden milión vývojářů, kteří svými produkty mohou ihned oslovit více než 500 miliónů uživatelů internetu po celém světě. Rozšířenost na velké množství platforem umožňuje Flash aplikace přímo spouštět na osobních i kapesních počítačích s různými operačními systémy nebo mobilních telefonech. Cílem bakalářské práce je tuto technologii představit jak z pozice uživatele, tak z pozice vývojáře. Práce popisuje praktické využití této technologie v oblastech internetových prezentací, her a reklamních bannerů. Poté se zabývá vývojovým prostředím Flashe a popisuje některá specifika práce v tomto programu. Následně stručně popisuje praktický vývoj jedné flashové hry a nakonec přibližuje historický vývoj verzí Flashe a trendy. Přínos této práce spočívá v teoretickém popisu východisek této technologie a v její následné demonstraci na multimediální flashové aplikaci (hře). Tato práce by měla být také přínosem pro všechny se zájmem o tuto oblast a ukázat směr jakým by se měli vydat při komplexním poznávání této technologie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 273 záznamů.   začátekpředchozí264 - 273  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.