Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,926 záznamů.  začátekpředchozí3382 - 3391dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Specifika B2B marketingu na praktickém příkladu společnosti 3M
Javorská, Lucie ; Říha, David (vedoucí práce) ; Soukeníková, Alena (oponent)
Bakalářská práce se soustředí na oblast B2B marketingu jako celek a na jeho základní odlišnosti od marketingu na spotřebních trzích (B2C). Tyto odlišnosti jsou nadále ve své konkrétní podobě ukázány na praktickém příkladu společnosti 3M Česko, přesněji na produktové kategorii Kancelářské potřeby, kde jsou popsány postupy B2B marketingové strategie, taktiky i operativních činností.
Product range analysis of Decodom company
Gejdoš, Matúš ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kollár, František (oponent)
Práce se zabývá slovenskou společností Decodom s.r.o., která vyrábí a prodává kuchyňský, obývací, ložnicový a sektorový nábytek. Autor vychází z teorie marketingového mixu -- výrobek a jeho inovace a teorie životního cyklu. Pomocí analýzy sortimentu zkoumá, jestli jsou inovace vhodnou součástí strategie pro ztlumení dopadů hospodářské krize na chod a prosperitu společnosti. Práce poukazuje na důležitost inovací při výrobě a prodeji nábytku. Bakalářská práce je zaměřená na určitou část sortimentu -- plánované kuchyně z produktové řady Decoplan.
Finanční analýza a finanční plán Greensoft s. r. o.
Šípek, Jiří ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Dufková, Eva (oponent)
Obsahem a zároveň cílem bakalářské práce je finanční analýza a finanční plán podniku Greensoft, s.r.o. Důraz je zde kladen na hospodaření firmy mezi lety 2008 až 2012, přičemž potřebné údaje a informace jsou čerpány především z účetních závěrek a v neposlední řadě přímo od vedení podniku, které poskytlo cenné podklady ke zpracování finančního plánu. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. Prvním bodem práce je úvodní metodická část, ve které jsou vysvětleny hlavní vzorce a ekonomické ukazatele, které budou využity v praktické části. Druhá je část praktická resp. analytická. Zde se aplikují již zmiňované vzorce a zároveň je porovnáno na základě strategické analýzy hospodaření firmy s jejím hlavním konkurentem tj. IFS Czech s.r.o. Následuje předposlední část práce -- krátkodobý finanční plán. V něm je nastíněna predikce stavu podniku za rok 2014. Závěr obsahuje faktický odraz provedené finanční analýzy, jak si firma vedla v období hospodářské krize i jaký je její potenciál do budoucna.
Zhodnocení a predikce ekonomického vývoje firmy Čepro, a.s.
Dušková, Lidia ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Klečka, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se soustřeďuje na hodnocení a predikci budoucího vývoje akciové společnosti Čepro, a.s. Je rozdělena do dvou hlavních částí a to teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny metody, později využité v rámci rozboru vývoje zkoumané společnosti. Praktická část se zaměřuje na hodnocení vývoje společnosti Čepro, a.s. mezi lety 2008-2013. V praktické části budou aplikovány známé finanční ukazatele rozšířené o ukazatel ekonomické přidané hodnoty (EVA), dále pak o bankrotní a bonitní modely. Výstupy z analýzy budou okomentovány a podrobně rozebrány.
Vývoj aplikace pro OS Android
Krejčí, Petr ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce je věnována oblasti vývoje mobilních aplikací pro operační systém Android. Hlavním cílem bakalářské práce je demonstrovat proces vývoje mobilní aplikace a ukázat postupy a nástroje, kterými lze tohoto dosáhnout. Dalším cílem je ukázat, že vybraný typ aplikace lze implementovat jako aplikaci pro operační systém Android. Dílčími cíli jsou vytvoření funkčního prototypu aplikace a provedení testu použitelnosti. Bakalářská práce čtenáře provádí celým procesem vývoje mobilní aplikace zaměřené na téma prokrastinace. První část práce je věnována analýze konkurenčních softwarových aplikací. Druhá část obsahuje definici cílové skupiny uživatelů a požadavků na aplikaci. Analýza a návrh aplikace tvoří třetí část práce. V poslední části je popsána implementace prototypu aplikace a podrobné testování.
Kategorizace virtuálních sociálních sítí
Březina, Petr ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Kašák, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá virtuálními veřejnými a podnikovými sociálními sítěmi. Primárním cílem je kategorizace vybraných sítí podle zadaných kritérií. Práce je rozdělena na teoretickou část, která je věnována charakterizaci virtuálních sociálních sítí, jejich historii a postupnému vývoji a na praktickou část, v které je seznam nejpoužívanějších veřejných sociálních sítí z hlediska počtu jejich aktivních uživatelů a seznam nejpoužívanějších podnikových sociálních sítí. Práce je přínosem díky aktuálnímu pohledu na stav sociálních sítí a díky spojení kategorizace a kritérií výběru je možné určit aktuální trendy.
Analýza použitých výrazových prostředků v projektu internetového pořadu
Palečková, Tereza ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Ženíšek, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl shrnout výrazové prostředky videa a zásady pro jejich využívání. Na základě toho potom analyzovat výrazové prostředky použité v konkrétním díle, a to v internetovém pořadu, který byl součástí projektu Kapustové zelí. Výsledky analýzy potom podpořit, případně vyvrátit, odpověďmi získanými od diváků prostřednictvím dotazníku. Na závěr také učinit doporučení pro tvorbu takových pořadů.
Analýza a komparace vybraných vývojových parametrů České a Slovenské televize
Rejzek, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a následně porovnat a zhodnotit vývoj vybraných vývojových ukazatelů České a Slovenské televize. V teoretické části je nejprve přiblížen vývoj veřejnoprávního televizního trhu ve střední a východní Evropě. Poté se práce již zabývá Českou a Slovenskou televizi. Nejprve je popsána jejich historie a vývoj a poté jsou analyzovány jednotlivé vybrané vývojové parametry obou institucí, které jsou rozděleny do tří oblastí. Závěrečná kapitola se pak zabývá komparací analyzovaných vývojových parametrů, jejich zhodnocením a okomentováním.
Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chování spotřebitele v Moravských Budějovicích
Maršíková, Ivona ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá obchodní vybaveností a nákupním chováním spotřebitele v Moravských Budějovicích. Práce je rozčleněna do tří samostatných kapitol. První kapitola se věnuje teoretickému úvodu do problematiky a vymezuje základní pojmy související s tématem. Druhá kapitola mapuje obchodní vybavenost města Moravské Budějovice. Třetí kapitola interpretuje výsledky provedené analýzy nákupního chování spotřebitele na základě dotazníkového šetření. Cílem dotazníkového šetření bylo zjistit, zda je stávající počet prodejních jednotek pro spotřebitele dostačující, nebo jestli by uvítali novou prodejnu.
Analýza profilu návštěvníka Jindřichova Hradce
Čížková, Kamila ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Cílem této práce je vypracování podrobné analýzy profilu návštěvníka Jindřichova Hradce v letní sezóně 2014. Teoretická část se zabývá problematikou cestovního ruchu, jeho vymezením a vývojem, jeho typologií a typologií návštěvníka. Dále představuje město Jindřichův Hradec z pohledu cestovního ruchu a uvádí jednotlivé metody měření a hodnocení návštěvnosti. Praktická část se věnuje interpretaci zjištěných výsledků, informace byly získávány metodou osobního dotazování návštěvníků prostřednictvím standardizovaného dotazníku. Dotazování probíhalo v období června -- září 2014 na konkrétních místech v Jindřichově Hradci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,926 záznamů.   začátekpředchozí3382 - 3391dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.