Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,926 záznamů.  začátekpředchozí3261 - 3270dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ocenění podniku společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.
Michalová, Tereza ; Pláničková, Markéta (vedoucí práce) ; Plánička, Pavel (oponent)
Diplomová práce má formu znaleckého posudku a jejím cílem je nalezení hodnoty Value in Use při stávajícím využití společnosti OSRAM Česká republika s. r. o. k datu 1. 10. 2014. Odhad hodnoty je proveden metodou diskontovaných peněžních toků (typ equity) a metodou tržního porovnání. Součástí práce je strategická a finanční analýza, vymezení provozního majetku společnosti, určení generátorů hodnoty a sestavení finančního plánu.
Analýza faktorů úspěšnosti podniků
Kuklínek, Jan ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Hlavním cílem mé tét diplomové práce je analýza faktrů úspěšnosti firem aplikovaná na firmě Gumotex a.s. Tato analýza faktorů úspěšnosti bude provedena zejména na základě metodiky INFA. Pomocí této metodiky identifikuji hlavní faktory ovlivňující výkonnost firmy Gumotex. Dále se pokusím nalézt hlavní hybatele konkurenceschopnosti této firmy, které ovlivňují výše zmíněné faktory ovlivňující výkonnost firmy. Dalším krokem mé analýzy bude predikce těchto hybatelů konkurenceschopnosti a propočet jejich dopadu na budoucí výkonnost podniku. Výsledky mé analýzy budou shrnuty v závěru - tedy jaké jsou nejdůležitější faktory úspěšnosti a hybatele konkurenceschopnosti firmy Gumotex a výsledky predikce budoucí výkonnosti firmy za pomoci predikce jejích hybaatelů konkurenceschopnosti a znalosti vlivu těchto hybatelů.
Analýza vývoje základních ukazatelů o bankovním trhu v ČR a použití modelu RSW
Tiutiunnic, Olga ; Hrdý, Milan (vedoucí práce) ; Šmídová, Radana (oponent)
Cílem mé diplomové práce je prozkoumat základní finanční ukazatele českého bankovního sektoru, provést analýzu českých bank německým modelem RSW a přispět k závěru, zdali možno bez problému aplikovat model RSW v modifikované podobě na testování finančního zdraví českých bank. Porovnat dosažené výsledky modelem RSW jsem se rozhodla porovnat s modelem, který jsem pojmenovala alternativní srovnávací model (S-model), ve kterém jsem použila povinně zveřejňované ukazatele bank z výročních zpráv. V rámci teoretické části bude vymezena definice banky a krátký popis vývoje českého bankovnictví, popis specifik finančních bankovních výkazů a základních ukazatelů. Dále bude následovat popis německého bonitního modelu RSW a jeho modifikace. V praktické části otestuji osmnáct českých bank modelem RSW a porovnám dosažené ratingy bank s alternativním srovnávacím modelem, postup kterého jsem vybrala samostatně na základě dosažených znalosti a pročtené literatury.
Employee satisfaction and suggestions for identified problems
Husťák, Michal ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou pracovní spokojenosti zaměstnanců ve společnosti XY. V první, teoretické, části ozřejmím základní pojmy z oblasti pracovní spokojenosti, které budou sloužit jako východisko pro později vykonanou analýzu. Následuje praktická část, která se zaobírá samotnou analýzou pracovní spokojenosti zaměstnanců. Základem pro tuto analýzu jsou výsledky dotazníkového šetření. Hlavním cílem této práce je na základě výsledků šetření identifikovat problematické oblasti a navrhnout řešení, které mohou vést k zvýšení pracovní spokojenosti zaměstnanců.
Virtuální obraz české herní komunity na sociálních sítích
Ryneš, Jakub ; Jelínek, Ivan (vedoucí práce) ; Samec, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou herní komunity v České republice pomocí sociální sítě Facebook. Práce má tři hlavní cíle. Zjistit, jak se liší preference českých hráčů počítačových her od zbytku světa. Za druhé zmapovat oblíbenost herních platforem mezi českými hráči. Třetím cílem je zjistit, jak vnímají hráči velké konkurující si vydavatele. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy z oblasti počítačových her a sociálních sítí, společně s výběrem vhodných kandidátů k analýze. Praktická část se dělí na tři kapitoly dle zkoumaných cílů. Pro splnění prvního cíle jsou analyzovány nejoblíbenější hry, herní žánry a herní weby. V další kapitole praktické části je analyzována oblíbenost herních platforem a poslední ze tří kapitol obsahuje analýzu oblíbenosti dvou herních vydavatelů. Analyzováno je tzv. word-of-mouth fanoušků her posbírané pomocí specializovaného programu ze sociální sítě Facebook. Výsledky analýzy jsou porovnávány mezi sebou i s poznatky z rešerše. Na základě zjištěných údajů je možné vypracovat lepší marketingové strategie pro český herní trh. Současně poslouží herním vydavatelům k zamyšlení se nad přístupem ke svým fanouškům.
Ocenění podniku ESTCOM CZ - oxidová keramika a.s.
Münsterová, Jana ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je ocenit podnik ESTCOM CZ oxidová keramika a.s. za účelem prodeje podniku obecnému zájemci na trhu, cílem je tedy nalezení tržní hodnoty oceňovaného podniku k 31. prosinci 2014. První část práce je teoretická a jsou v ní shrnuty v současné době platné teoretické poznatky uznávané odbornou veřejností. Následuje praktická část, jejíž podrobnější členění je následující po úvodních informacích následuje finanční analýza oceňovaného podniku a dále pak strategická analýza, jejich logickým vyústěním je potom část generátorů hodnoty a finančního plánu, na které navazuje samotné ocenění. To je provedeno ve dvou metodách. Jednak ve velmi dobře známé metodě DCF entity a jako druhá metoda je použita metoda kapitalizovaných čistých výnosů ve variantě paušální.
Ocenění podniku Modelárna Liaz, spol. s r.o.
Matějček, Jakub ; Rýdlová, Barbora (vedoucí práce) ; Mahdík, Miloslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá oceněním společnosti MODELÁRNA LIAZ spol. s r.o. Hlavní činnost společnosti spočívá ve vývoji, konstrukci a výrobě dílů, nástrojů a přípravků pro automobilový, energetický a letecký průmysl. Hlavním cílem je odhad tržní hodnoty této společnosti za použití metody diskontovaných peněžních toků. Jako podpůrná byla použita metoda odvětvových multiplikátorů. Součástí práce je rovněž finanční a strategická analýza, analýza a prognóza hlavních generátorů hodnoty a finanční plán.
Controlling a reporting v praxi
Horák, Ondřej ; Mikovcová, Hana (vedoucí práce) ; Strouhal, Jiří (oponent)
Předmětem diplomové práce Controlling a reporting v praxi je zhodnocení zavedení controllingového útvaru ve společnosti Conrad Electronic Česká republika, s.r.o. a možnosti jeho následného rozvoje. Teoretická část se nejdříve zabývá definicí controllingu. Po stručném popisu jeho historie se dále věnuje jeho hlavním cílům a funkcím. Následně popisuje pozici controllera a vymezuje jeho působení vůči manažerovi. V závěru teoretické části specifikuje strategický a operativní controlling a definuje jeho úlohy. V praktické části jsou aplikovány metody controllingu na skutečném podniku. Je představena společnost Conrad Electronic Česká republika, s.r.o. a její stav před zavedením controllingu. Následně je popsán současný stav po zavedení controllingového útvaru. Na základě zhodnocení současného stavu jsou navržena doporučení na zlepšení a inovace některých oblastí, ve kterých controlling působí. V závěru je práce zhodnocena, je ověřeno potvrzení či zamítnutí hypotézy a je okomentován celkový přínos práce.
Analýza marketingového mixu společnosti Mistral Paints s.r.o.
Hladůvka, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Dvořák, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu společnosti Mistral Paints s.r.o. Cílem práce je analyzovat a optimalizovat marketingový mix dané společnosti. V první, teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy dané problematiky s využitím odborné literatury. Druhá, praktická část je rozdělena na čtyři podkapitoly. V první podkapitole je podrobněji představena společnost Mistral Paints s.r.o. Dalším bodem je analýza makro a mikroprostředí společnosti, která nám pomůže k pochopení situace na trhu a odráží se i v marketingovém mixu. Jako poslední a stěžejní kapitolou bakalářské práce je analýza marketingového mixu a jeho optimalizace zároveň s doporučením do budoucna. Zde je postupně zpracován každý prvek marketingového mixu 4P.
Nabídka vybrané cestovní kanceláře
Bendová, Simona ; Voříšková, Barbora (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na vybranou cestovní kancelář - ALEX. Hlavním tématem je analýza nabídky cestovní kanceláře ALEX. První část práce vysvětluje teoretické pojmy jako cestovní kancelář, nabídka cestovní kanceláře, účastní cestovního ruchu a marketingový mix v cestovním ruchu. Praktická část se zabývá nabídkou cestovní kanceláře ALEX, tedy produktu a dalším částem marketingového mixu. V závěru práce je provedena SWOT analýza a srovnání s konkurencí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,926 záznamů.   začátekpředchozí3261 - 3270dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.