Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 143 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Agentní platforma pro bezdrátové senzorové sítě
Lichý, Stanislav ; Zbořil, František (oponent) ; Horáček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementace agentní platformy pro senzorové uzly SunSpot. Čtenář je nejprve seznámen s bezdrátovými senzorovými sítěmi a senzorovými uzly SunSpot. Práce dále popisuje pojmy agent,  agentní plaforma a BDI agent. Následuje popis  jazyka ALLL a s ním související agentní platformy WSageNt. Zbytek práce se zabývá návrhem a implementací kompatibilní agentní platformy pro senzorové uzly SunSpot. V závěru práce jsou diskutovány výsledky práce, kompatibilita s plaftormou WSageNt a možná rozšíření.
Agent - Gamebot pro Unreal Tournament
Příborský, Martin ; Zbořil, František (oponent) ; Kalmár, Róbert (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je návrh a tvorba agenta-gamebota s modulární architekturou pro hru Unreal Tournament 2004. Hlavním cílem agenta bylo dosáhnout co nejlepších výsledků a v závěru obstát i proti nativním agentům hry. Výsledný agent je naimplementován v jazyce Java na platformě Pogamut.
Diskrétní simulace programovatelných systémů
Mynář, Pavel ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Mlích, Jozef (vedoucí práce)
Předmětem této práce je návrh a implementace softwarové knihovny pro diskrétní simulaci programovatelných, navzájem komunikujících jednotek, a implementace několika názorných příkladů nad touto knihovnou. Knihovna je navržena jako platformě nezávislá, co možná nejrobustnější a jednoduchá na ovládání.
Jazyk vyšší úrovně abstrakce pro programování mobilních inteligentních agentů
Kalmár, Róbert ; Horáček, Jan (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh jazyka vyšší urovně abstrakce pro programování mobilních inteligentních agentů a implementace překladače pro tento jazyk. Bude představen nástroj ANTLR pro generování syntaktických a lexikálnych analyzátorů. Čtěnář bude seznámen s teoretickou i praktickou stránkou implementace překladače tak jako s programovaním v tomto jazyce. V závěre práce bude představeno prostredí pro programování spomínaném jazyce a příklady agentních kódů.
Marketing in the Real Estate Business
Novák, Matúš ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This thesis deals with developing a marketing strategy for a regional real estate agency that will establish the agency on the market and differentiate it from its competitors. The author analysis the regional real estate market, the competitive environment and applicable marketing strategies and applies the findings on his own company.
Návrh a implementace modelové architektury systémové databáze MIB
Mikulica, Vladimír ; Hošek, Jiří (oponent) ; Molnár, Karol (vedoucí práce)
Předložená práce se zbývá problematikou návrhu a implementace modelové databáze MIB. Součástí práce je úvod do problematiky protokolu SNMP (Simple Network Management Protocol) a databáze MIB (Management Information Base), kde je podrobně popsána větev MIB II. Právě tato větev je současným standardem pro správu objektů pomocí protokolu SNMP. Následně jsou zde vysvětleny jednotlivé datové typy, které databáze MIB užívá. Dále jsou v práci popsány postupy pro návrh databáze MIB v jazyce ASN. 1 dle RFC 2233 a následný převod této databáze MIB, pomocí dostupných kompilátorů do jazyka C. V dalších kapitolách práce jsou podrobně zdokumentovány jednotlivé části modelu, které byly vytvořeny v simulačním prostředí OPNET Modeler během realizace komplexního simulačního scénáře. Uvedené části realizují komunikaci mezi manažerem a agentem. Příslušný stavový automat a jednotlivé bloky modelu jsou popsány tak, aby jej bylo možné opět později sestavit dalšími zájemci.
Modely důvěry v počítačových systémech
Galbička, Lukáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou modelovania dôvery a reputácie v~multiagentných sustémoch. Práca oboznamuje so základnými pojmami týkajúcich sa dôvery medzi agentmi. Predstavuje niekoľko modelov založených na dôvere a následne zameriava svoju pozornosť na jeden konkrétny, nad ktorým sú vykonané merania za účelom preskúmania praktickej funkčnosti modelu a jeho prípadného zlepšenia.
Interpret jazyka ALLL pro operační systém Android
Skácel, Dan ; Zbořil, František (oponent) ; Horáček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o tvorbě aplikace na mobilní zařízení s operačním systémem Android. Tato aplikace slouží jako interpret jazyka ALLL, to znamená, že vytváří z mobilního zařízení uzel schopný provozu v senzorové síti. V práci jsou nejprve vysvětleny obecné principy bezdrátových senzorových sítí, agenti a jazyk ALLL, které byly vyžity pro tvorbu této aplikace. Následně se věnuje postupu implementace a ukázkovým agentům, jejichž akce aplikace interpretuje.
Algoritmy pro umělou inteligenci
Petrželka, Jan ; Hrubý, Martin (oponent) ; Janoušek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá algoritmy používanými v oblasti umělé inteligence, konkrétně se jedná o algoritmy popsané v knize Artificial Inteligence: A Modern Approach autorů Russela a Norviga a jejich implementaci v jazyce Squeak Smalltalk. Je kladen důraz na objektově orientovaný přístup, který vyplývá z podstaty jazyka Smalltalk. Zdrojem jsou kromě popisů algoritmů v pseudokódu přímo v knize také existující implementace v jazycích Lisp, Python a Java. Tato práce se věnuje algoritmům pro práci s inteligentními agenty a prostředími pro simulaci těchto agentů, prohledávání stavového prostoru, hraní her, plánování, logice, pravděpodobnosti a učení.
Koaliční hry v dynamickém multiagentním prostředí
Hamran, Peter ; Uhlíř, Václav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Podstatou tejto bakalárskej práce bolo implementovať algoritmus na zostavenie schopných koalícií v multiagentnom systéme. Pod pojmom schopných koalícií rozumieme koalície, ktoré nie sú v superaditívnom prostredí, čiže záleží na ich veľkosti a kompetentnosti členov. Cieľom práce je upraviť algoritmus budovania koaličných väzieb medzi agentami tak, aby bol aplikovateľný pri multiagentnej súťaži MASSIM. Kľúčovými aspektami sú množstvo správ zaslaných medzi agentmi na ustanovenie koalície a rýchlosť výpočtu koaličných hodnôt. Cieľovým scenárom je súperenie dvoch multiagentných systémov o zdroje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 143 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.